Anti Arsenalquote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Jouw wegen zijn echt ondoorgrondelijk.
Is Paul een drinker? Maar was ook bij geloof ik de Cor Potcast te gast en dat was wel een leuke aflevering. Heeft wel wat te vertellen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die ziet er wel wat beter uit dan vroeger al is het nog steeds niet best
Ik vind et gewoon een raar hoofd dat altijd verongelijkt kijkt. Beetje een tegendraadse uitstraling heeft ie zelf.quote:
Ftfyquote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sportswashing is de grootste ziekte van het voetbal. Met likeable voetbalelftallen en zogenaamd aantrekkelijk voetbal verdoezelen dat je feitelijk een voetbalclub bent die de betonrot van het voetbal vormt. Daarom zou iedere finale met Paris St. Germain een verschrikkelijke finale zijn.
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Jouw wegen zijn echt ondoorgrondelijk.
Hunnie Peevée veel pijn gedaan terwijl Marcel Brands er nog steeds rondloopt.quote:
Maar de jeugd vindt het zo leuk. Gister 'moest' er in de kroeg ook BARCA op van zo'n figuur want dat is geweldig voetbal en daar moet je van houden als nederlander.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sportswashing is de grootste ziekte van het voetbal. Met likeable voetbalelftallen en zogenaamd aantrekkelijk voetbal verdoezelen dat je feitelijk een voetbalclub bent die de betonrot van het voetbal vormt. Daarom zou een finale FC Barcelona v Paris St. Germain een verschrikkelijke finale zijn.
Zijn we het toch enorm eensquote:Op woensdag 16 april 2025 21:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sportswashing is de grootste ziekte van het voetbal. Met likeable voetbalelftallen en zogenaamd aantrekkelijk voetbal verdoezelen dat je feitelijk een voetbalclub bent die de betonrot van het voetbal vormt. Daarom zou een finale FC Barcelona v Paris St. Germain een verschrikkelijke finale zijn.
Benieuwd naar jouw hoofd.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind et gewoon een raar hoofd dat altijd verongelijkt kijkt. Beetje een tegendraadse uitstraling heeft ie zelf.
Bosvelt?quote:
Ik hoop dat Utrecht er met 0-8 af gaat.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe dit nou niet. Het wordt al een zwaar weekend.
"Galardi begrijpt niets van de Nederlandse benadering van het Ajax van Farioli, dat volgens critici te verdedigend en weinig aantrekkelijk voetbalt. ‘De spelers zijn heel ... normaal’, zegt hij, zoekend naar een diplomatieke term om het elftal te omschrijven. ‘Francesco en zijn staf verrichten een wonder, door een heel normaal team zo boven zichzelf uit te laten stijgen.’"quote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar de jeugd vindt het zo leuk. Gister 'moest' er in de kroeg ook BARCA op van zo'n figuur want dat is geweldig voetbal en daar moet je van houden als nederlander.
We hebben genoten van Villa - PSG.
Die is echt ruk maar Bayern kan hem er zomaar in pissen en hier gaat geen wederopstanding meer komen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg na rust te wisselen naar de andere pot, al zal daar ook wel niet veel gebeuren.
Ik vrees dat die heel Italiaans gespeeld wordt.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg na rust te wisselen naar de andere pot, al zal daar ook wel niet veel gebeuren.
Ik vond Inter tegen Feyenoord wel echt een volwassen elftal, daar kan ik wel van genieten.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees dat die heel Italiaans gespeeld wordt.
Al snap ik dat je als Ajacied daar wel waardering voor op kan brengen na dit seizoen.
Ik weet nog dat jaren terug zo geroepen werd (door ESPN/Talpa/RTL?) dat Barcelona de meest populaire buitenlandse club zou zijn in Nederland en daarom die altijd voorrang bij uitzendingen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar de jeugd vindt het zo leuk. Gister 'moest' er in de kroeg ook BARCA op van zo'n figuur want dat is geweldig voetbal en daar moet je van houden als nederlander.
We hebben genoten van Villa - PSG.
Je mist het punt.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inter speelt 100 keer leuker voetbal dan Ajax.
Als BARCA maar niet de cl wint ben ik tevreden.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jaren terug zo geroepen werd (door ESPN/Talpa/RTL?) dat Barcelona de meest populaire buitenlandse club zou zijn in Nederland en daarom die altijd op prime time.
Het gaat hier niet om puntenquote:
Dat is toch ook zo? Het Ajax in Spanje.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jaren terug zo geroepen werd (door ESPN/Talpa/RTL?) dat Barcelona de meest populaire buitenlandse club zou zijn in Nederland en daarom die altijd voorrang bij uitzendingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |