Het is dat ik laatst las dat jij met je vriendin naar Rome ging, anders had ik op basis van deze post de voorzichtige conclusie getrokken dat je vrijgezel bentquote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je de taken niet verdelen met je vrouw?
Dat jij voetbal kijkt en zij de hond uitlaat en de baby de fles geeft.
Een goed karakter. En ripped natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar moet een man volgens jou aan voldoen?
Accentloosquote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een goed karakter. En ripped natuurlijk.
Een beetje kunnen zuipen en af en toe een pijltje werpen @Alaphilippe_quote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar moet een man volgens jou aan voldoen?
Ik heb het vandaag even op de loopband gedaan, maar moet duidelijk weer investeren in de sprintmomentjes.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef fetX het volgende:
Ik ben sinds lange tijd weer aan het hardlopen.
Ten eerste; wat is dat toch mokersaai
Ten tweede; mijn knieën
Dat niet maar wel kinderloos, dat scheelt de helft denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is dat ik laatst las dat jij met je vriendin naar Rome ging, anders had ik op basis van deze post de voorzichtige conclusie getrokken dat je vrijgezel bent
Lastig.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een goed karakter. En ripped natuurlijk.
Je krijgt er zo ONTZETTEND veel voor terug jongenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat niet maar wel kinderloos, dat scheelt de helft denk ik.
Darten is geen sportquote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vandaag ook weer eens gesport na een tijdje geleden. Anderhalf uur.
Algemene beschaving is idd fijn.quote:
Vrijdag weer vlammen in Voorschoten!!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Een beetje kunnen zuipen en af en toe een pijltje werpen @:alaphilippe_
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Gremen het volgende:
Waarom loopt een keeper altijd met een bidon rond, terwijl die het minste doet van iedereen?
Dit is geilquote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag even op de loopband gedaan, maar moet duidelijk weer investeren in de sprintmomentjes.
Daar staat het penaltylijstje opquote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Gremen het volgende:
Waarom loopt een keeper altijd met een bidon rond, terwijl die het minste doet van iedereen?
Die heeft een plekje om hem weg te leggen en kan niet snel even naar de zijkant voor een slokje. Bij corners zie kunnen verdedigers ook even een slokje nemen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Gremen het volgende:
Leuk dat je gisteren hebt opgeletquote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Oef, dat is niet de gezelligste omgeving.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrijdag weer vlammen in Voorschoten!!!!
Kansloos.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft alleen nog maar ripped te worden.
Graag ontopic blijvenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Coco het volgende:
Lang geen darts meer gekeken.
Is het nog wat?
Van Gerwen bakt er NIETS van.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Coco het volgende:
Is het nog wat?
Bij de NOS headlines zie ik altijd 'Van Gerwen heeft verloren' langskomenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef Coco het volgende:
Is het nog wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |