Een complete debiel ben je toch al. Daar hoef je jezelf niet voor te schamenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een moeilijke. Ik heb echt geen idee. Ik wacht even totdat meerdere mensen een uitslag hebben gepost. Dan kies ik daar iets tussen zodat ik niet als een complete debiel overkom
1-1quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Arsenal - Paris Saint-Germain | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80 3-1
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
Ik ken echt 6 spelers van naam van PSG inclusief wissels. De schuld van Ziggoquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:58 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Paris Saint-Germain
Donnarumma; Hakimi, Marquinhos (C), Pacho, Mendes, Neves, Vitinha, Ruiz, Doué, Dembélé, Kvaratskhelia
SUBS: Safonov, Tenas; Kimpembe, Gonçalo Ramos, Lee, L. Hernandez, Mayulu, Barcola, Zaïre-Emery, Lucas Beraldo, Mbaye
Ik kom op 9 en de broer van L. Hernandez die bij AC Milan speelt telt ook wel voor half?quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ken echt 6 spelers van naam van PSG inclusief wissels. De schuld van Ziggo
Die heb ik gewoon als volwaardig meegeteld want kende de naamquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kom op 9 en de broer van L. Hernandez die bij AC Milan speelt telt ook wel voor half?
Voeg de Ligue Un en Bundesliga maar samen met de Portugese Liga.
Geef maar een ander de schuld voor je gebrek aan voetbalkennis jaquote:Op dinsdag 29 april 2025 20:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ken echt 6 spelers van naam van PSG inclusief wissels. De schuld van Ziggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |