Moeite?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hadden toch moeite met ons B-elftal.
Ben er ook geweest.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik keer graag weer terug naar Sevilla. Het eerste wat ik deed toen ik arriveerde in de stad, was in de nachtelijke uren naar het keramiek staren.
Gij rebel!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de gevestigde orde.
Je stopwoord van de dag.quote:
Genottelijke stad ja. Wil binnenkort eens met mijn vriendin.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik keer graag weer terug naar Sevilla. Het eerste wat ik deed toen ik arriveerde in de stad, was in de nachtelijke uren naar het keramiek staren.
Ook in de Eredivisie?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de gevestigde orde.
Ik was er vorig jaar tien dagen. Ik mis het ontzettend.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Genottelijke stad ja. Wil binnenkort eens met mijn vriendin.
Lang weekend met vrienden geweest. Was genot.
#1: dat zij twee woordenquote:
Voor PSV maak ik graag een uitzonderingquote:
Naar de Azoren.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Waar vlieg je heen @:dombohetolifantje1
Zijquote:Op woensdag 16 april 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
#1: dat zij twee woorden
#2: komt uit het vocabulair van onze toekomstige VI redacteur.
Nee, hier kom je niet mee weg!quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij
Check deze fluitketel @:onlogisch
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk ja.
Jammer van die oplichters bij die kerk die je takjes willen verkopen.
Ah, lekker. Veel plezier alvast.quote:
Daar had ik geen last van, eigenlijk. Wanneer ben je er geweest?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk ja.
Jammer van die oplichters bij die kerk die je takjes willen verkopen.
Akkoordquote:Op woensdag 16 april 2025 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, lekker. Veel plezier alvast.Graag review bij thuiskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |