Ik denk dat je werkelijk de enige bent die dit spel speelt.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd Mbappe als captain was echt weer een kutkeuze. Verder best weer een goeie ronde maar dat gaat me wel opbreken
Ja helaas speelden ze die week niet thuis. Maar bij beide Sevilla clubs zou ik wel een potje willen bekijken.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zonde, man. Was er een maand van te voren bij toen de kaartverkoop startte en had een uitstekende plek voor niet te duur. Ocampos zien tractoren, Sergio Ramos in een Sevilla-shirt.
quote:Op woensdag 16 april 2025 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je werkelijk de enige bent die dit spel speelt.
Ongetwijfeld ja. Van de mensen hier althans.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je werkelijk de enige bent die dit spel speelt.
Ik kijk de andere wedstrijd.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gek he, nog 1 goal en het is gelijk.
Gerd?quote:Op woensdag 16 april 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig scoort die vervelende Muller niet.
Jaquote:
Ik weet niet eens wie er spelenquote:
Waarom heb je er een hekel aan?quote:Op woensdag 16 april 2025 23:02 schreef Gunner het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik een taffes hekel heb gekregen aan het woord Remontada en al die pijpers in de ziggo studio?
Dank u
Dit soort praatjes hou ik dan weer niet zo van. Vooral als je dat zit te aftertimen.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:02 schreef Gunner het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik een taffes hekel heb gekregen aan het woord Remontada en al die pijpers in de ziggo studio?
Dank u
Omdat het zo verschrikkelijk opgehemeld werd vooraf.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom heb je er een hekel aan?
Waarom werd het opgehemeld, denk je?quote:Op woensdag 16 april 2025 23:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Omdat het zo verschrikkelijk opgehemeld werd vooraf.
Het is blijkbaar een ding. Heb er niets van gemerkt.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom werd het opgehemeld, denk je?
Schoppenquote:Op woensdag 16 april 2025 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morant? @:Zipportal @:PowerLoungen
[ afbeelding ]
De afgelopen jaren heeft Real Madrid gewoon genoeg wedstrijden omgedraaid vanuit een geslagen positie. Zo gek is het gepraat over een remontada niet. Zeker bij de absolute CL-koning in de afgelopen 12 jaar.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een ding. Heb er niets van gemerkt.
Geen sport.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Morant? @:Zipportal @:PowerLoungen
[ afbeelding ]
Sure maar gezien twee wedstrijden de terechte verliezer.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heeft Real Madrid gewoon genoeg wedstrijden omgedraaid vanuit een geslagen positie. Zo gek is het gepraat over een remontada niet. Zeker bij de absolute CL-koning in de afgelopen 12 jaar.
Ach, dat is wat anders en daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sure maar gezien twee wedstrijden de terechte verliezer.
M’n mening is wat gekleurd maar het was real voor en na in de voorbeschouwing en vdv was echt best negatief over een saka in de rust. (Real en spurs verleden natuurlijk). Dat stoort me dan wel watquote:Op woensdag 16 april 2025 23:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, dat is wat anders en daar heb je gelijk in.
Ach ja, anno 2025 zijn de voorbeschouwingen en artikelen mateloos oninteressant. Alleen op VI.nl wordt nog wat zinnigs geschreven over voetbal.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
M’n mening is wat gekleurd maar het was real voor en na in de voorbeschouwing en vdv was echt best negatief over een saka in de rust. (Real en spurs verleden natuurlijk). Dat stoort me dan wel wat
In de nabeschouwing is de mening al een stuk gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |