SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Telefoons kunnen tegenwoordig wel wat hebben.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja in stukken op de grond is ook zo kut
De KSC is ESGquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 april 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waar is de tijd van Def Rhymzz gebleven. Niet dat ik daar naar luisterde overigens...
quote:
quote:ESG staat voor Environmental, Social en Governance en verwijst naar een reeks criteria die beleggers gebruiken om de duurzaamheid en ethische impact van een bedrijf te evalueren. ESG-factoren zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden naarmate meer beleggers de noodzaak inzien om niet alleen rekening te houden met financiële prestaties, maar ook met de bredere impact van hun beleggingen.
Nee… gelukkig niet zegquote:Op woensdag 16 april 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, het klonk behoorlijk ruk. iets van Broederliefde
En je hebt dus kinderen. Wist ik niet
Tja Nora Dalal (de zangeres)quote:
Nooooit van gehoordquote:Op woensdag 16 april 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja Nora Dalal (de zangeres)
Ik heb wel vaak genoeg gezegd dat ik bij haar in de klas heb gezeten...
Ik heb wel de acapella van Schudden schijnbaar op mijn laptop staanquote:Op woensdag 16 april 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waar is de tijd van Def Rhymzz gebleven. Niet dat ik daar naar luisterde overigens...
Klopt, is ook nooit doorgebroken zat nog wel in dat ene bandje wat een TV programma won (Raffisch oid) en heeft nog met de Voice meegedaan, maar haar carriere is nooit van de grond gekomen..quote:
Toen was de rapmuziek nog geinig. Nu is het allemaal zo negatief en het klinkt ook allemaal hetzelfdequote:
Ben jij ESG chief operator?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, nee, neeHoor de hele dag al ESG dit, ESG dat
Deuntjes voor kansarmen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen was de rapmuziek nog geinig. Nu is het allemaal zo negatief en het klinkt ook allemaal hetzelfde
Deze is wel een fijne qua moderne rap, al is het eigenlijk gewoon drum 'n bass met rapquote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toen was de rapmuziek nog geinig. Nu is het allemaal zo negatief en het klinkt ook allemaal hetzelfde
Schandaligquote:Op woensdag 16 april 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gebruik nog plastic rietjes, dus nee.
Tot de grondquote:Op woensdag 16 april 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel de acapella van Schudden schijnbaar op mijn laptop staan
Zak zak zak zak maar lekker door
Dacht even dat je Shakira aan het luisteren wasquote:Op woensdag 16 april 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nu overigens Zwitserse (hard)rock aanstaan
Shakra
Luister ik best vaak, en vind ik gewoon prima zo nu en dan...
Zo slecht gaat het nog niet met me hoorquote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht even dat je Shakira aan het luisteren was
Is wel een vrouw die lang goed blijft.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht even dat je Shakira aan het luisteren was
Belt 112quote:Op woensdag 16 april 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
Want je bil
Je bil
Je bil gaat ontploffen
Nou schudden met die billen niet stoppaaah niet stoppaaaah![]()
![]()
Ja als je hier opeens 'Waka waka, eh eh' in de rondte gaat roepen ga ik me wel zorgen makenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo slecht gaat het nog niet met me hoor
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je hier opeens 'Waka waka, eh eh' in de rondte gaat roepen ga ik me wel zorgen maken
quote:
Zag vorige week Heidi Klum, die heeft ook een lange houdbaarheidsdatumquote:Op woensdag 16 april 2025 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel een vrouw die lang goed blijft.
Of je combineert ze, de Kok Dick songquote:Op woensdag 16 april 2025 21:28 schreef Ygritte het volgende:
Tegenwoordig kunnen we dan Dick Schoof zingen
Dans maar en sjans maarquote:Op woensdag 16 april 2025 21:27 schreef Ygritte het volgende:
Want ik blijf langer hangen dan de wallen van Wim Kok
Stel je Dick Schoof als legeraanvoerder te paard op het slagveld voor, bij het eerste schot gaat hij stotteren, bij het tweede geeft hij zijn paard de sporen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:28 schreef Ygritte het volgende:
Tegenwoordig kunnen we dan Dick Schoof zingen
Kom er nu pas achter dat dat dus schijnbaar niet Maxima moest voorstellenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:29 schreef Ygritte het volgende:
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen
Ik probeerde dit te liken maar het lukte maar nietquote:Op woensdag 16 april 2025 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of je combineert ze, de Kok Dick song
Ik weet niet zo goed waar die man precies goed in is.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je Dick Schoof als legeraanvoerder te paard op het slagveld voor, bij het eerste schot gaat hij stotteren, bij het tweede geeft hij zijn paard de sporen.
Volgens mij heb ik hem dat een keer bij Bart horen vertellen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat dat dus schijnbaar niet Maxima moest voorstellenhttps://www.npo3fm.nl/nie(...)plaat-van-brainpower
Bekijk deze YouTube-video
Beetje lopen zo.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar die man precies goed in is.
Denk dat het bedtijd is voor jouquote:Op woensdag 16 april 2025 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeerde dit te liken maar het lukte maar niet
Ik bleek per ongeluk 1 post eronder te zitten en probeerde dus mijn eigen post te liken. En dat werkt natuurlijk niet
Bedankt, nu heb ik dit weer dagenlang in mijn hoofdquote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
Want meisje, je laat me schrikken als je lacht. Je tanden zijn zo geel als een kanarievacht
Koffie drinken en vergaderen, denk ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:
en terechtquote:Op woensdag 16 april 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik dit weer dagenlang in mijn hoofd
Daarom is die politicusquote:Op woensdag 16 april 2025 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je zo'n plaat niet eens meer kunnen uitbrengen, dan wordt je gelijk gevierendeeld op de socialsquote:
Ohjee, het gaat de Whenever, Wherever kant opquote:
tegenwoordig wordt je al 3 jaar zwaar gecanceld op basis van een aangifte voor er uberhaupt een onderzoek is afgerond. en als dan zou blijken zodra eindelijk de rechtszaak is dat het niet bewezen kan worden moet je maar eens zien of je weer plezier gaat krijgen in je oude beroepquote:Op woensdag 16 april 2025 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je zo'n plaat niet eens meer kunnen uitbrengen, dan wordt je gelijk gevierendeeld op de socials
Ach.. je kan dan altijd nog gewoon gynaecoloog worden.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt je al 3 jaar zwaar gecanceld op basis van een aangifte voor er uberhaupt een onderzoek is afgerond. en als dan zou blijken zodra eindelijk de rechtszaak is dat het niet bewezen kan worden moet je maar eens zien of je weer plezier gaat krijgen in je oude beroep
Moet je wel in België wonenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach.. je kan dan altijd nog gewoon gynaecoloog worden.
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
je kan beter gewoon dood gaan voor duidelijk wordt dat je op een 14 jarige hebt liggen hijgen want dan krijg je gewoon een standbeeld en wordt je muziek nog door je kinderen gezongen (h6)quote:Op woensdag 16 april 2025 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben nu best wel gepiqueerd jaquote:Op woensdag 16 april 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohjee, het gaat de Whenever, Wherever kant op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ook walgelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan beter gewoon dood gaan voor duidelijk wordt dat je op een 14 jarige hebt liggen hijgen want dan krijg je gewoon een standbeeld en wordt je muziek nog door je kinderen gezongen (h6)
This is mequote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En een talentvol, professioneel en geëngageerd persoon zijn![]()
Blank helpt vast ook
liefst ook een dubbele achternaam als van appelscha tot lutjebroek ofzoquote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blank helpt vast ook
Jij bent blank?quote:
Floris-Jan van Appelscha tot Lutjebroekquote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
liefst ook een dubbele achternaam als van appelscha tot lutjebroek ofzo
als je idd geprostitueerd wordt door je ouders dan valt daar idd wat voor te zeggen, maar daarmee heb ik nog steeds geen gram medelijden met die Roggelquote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook walgelijk.
Misschien is die Raggel daarom wel zo intens verknipt.
Nee joh, ik ben net zo'n hoofse ridder uit 1400 joh.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij schuift hem er ook na een half knikje bij totaal laveloze types in?
En lid van het studentencorps uiteraardquote:Op woensdag 16 april 2025 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blank helpt vast ook
Daar heeft hij van geleerd; hier op FOK! tweede kans gekregen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij schuift hem er ook na een half knikje bij totaal laveloze types in?
Zo'n vieze witmanquote:
Indien bij de 1e keer geen bloed dan is’t niet goed?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben net zo'n hoofse ridder uit 1400 joh.
Of hysterisch huilen op zijn Japans.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Indien bij de 1e keer geen bloed dan is’t niet goed?
In zo'n stalen pak gaat het ook allemaal niet zo makkelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben net zo'n hoofse ridder uit 1400 joh.
6 week niet gewassen is ook topquote:Op woensdag 16 april 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In zo'n stalen pak gaat het ook allemaal niet zo makkelijk
Ze werd door haar ouders erop gedrukt hč?quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook walgelijk.
Misschien is die Raggel daarom wel zo intens verknipt.
"Momentje nog schat"quote:Op woensdag 16 april 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In zo'n stalen pak gaat het ook allemaal niet zo makkelijk
Kan jij je daar wat bij voorstellen. Dat je je dochter op django wagner druktquote:Op woensdag 16 april 2025 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze werd door haar ouders erop gedrukt hč?
"Kun je even de slijptol pakken"quote:
Keer gehad met scheren terwijl mijn nimf al lag te koeren en te roepen vanuit het bed.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:03 schreef Ygritte het volgende:
Toenk pok pok pok *tadaaaaaa* [ afbeelding ]
Bloeden als een rund dat hequote:Op woensdag 16 april 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gehad met scheren terwijl mijn nimf al lag te koeren en te roepen vanuit het bed.
Puke smileyquote:Op woensdag 16 april 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan jij je daar wat bij voorstellen. Dat je je dochter op django wagner drukt
‘Niet met mijn witte handdoek’quote:Op woensdag 16 april 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt abnormaal, hele badkamervloer rood![]()
Werd ze nog boos ook, "ja en ik dan"
Die heb ik thuis.quote:Op donderdag 17 april 2025 04:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:citizen.erased we zagen deze lamp en moesten aan jou denken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2025 04:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:citizen.erased we zagen deze lamp en moesten aan jou denken![]()
[ afbeelding ]
Is wel om de hoekquote:Op donderdag 17 april 2025 07:33 schreef UitStraling het volgende:
Buitenaardse goudvissen.
https://www.bbc.com/news/articles/c39jj9vkr34o
quote:K2-18b is two and a half times the size of Earth and is seven hundred trillion miles away from us.
quote:Dit suggereert dat de planeet mogelijk vol microbieel leven zit, aldus de onderzoekers. ,,Volgens onze schattingen is de hoeveelheid gas in de atmosfeer duizenden malen hoger dan de hoeveelheid op aarde", aldus Madhusudhan. ,,Als de associatie met leven echt is, zal deze planeet wemelen van leven.''
,,We zijn het tijdperk van de observationele astrobiologie binnengegaan. Als we bevestigd krijgen dat er leven is op K2-18b, zou dat in principe moeten bevestigen dat leven heel veel voorkomt in het sterrenstelsel.’’
https://www.ad.nl/wetensc(...)-zoektocht~a3cf9916/
Nee zo'n taalkundig misbaksel verwacht ik ook niet van jouquote:
Bedankt voor dit inzicht, ik twijfelde al of ik nou een mens was of een vliegtuigquote:
Wat staat hier.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef LTVDK het volgende:
De DPG downies hebben dat bericht ook even door de translator gehaald trouwens@:CherryLips moet hier denk ik een traantje om laten
[..]
De Google translate versie van dit bericht:quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 07:33 schreef UitStraling het volgende:
Buitenaardse goudvissen.
https://www.bbc.com/news/articles/c39jj9vkr34o
quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef LTVDK het volgende:
De DPG downies hebben dat bericht ook even door de translator gehaald trouwens@:CherryLips moet hier denk ik een traantje om laten
[..]
Dank, dank.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Google translate versie van dit bericht:
[..]
Dan neem je gewoon vrijquote:
Wijze woorden.quote:
*Kijkt naar werk.quote:
Van dat vlees dat smelt in je mondquote:Op donderdag 17 april 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag een spiesje met rundvlees gegeten. Die was zo lekkeren normaal hou ik niet van rundvlees zo maar dit was goddelijk
![]()
Rundquote:Op donderdag 17 april 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag een spiesje met rundvlees gegeten. Die was zo lekkeren normaal hou ik niet van rundvlees zo maar dit was goddelijk
![]()
Don't stop believing?quote:
Maar omdat je 30.000 stapjes zet mag datquote:Op donderdag 17 april 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het leek zelfs een beetje op varkensvlees omdat het zo vet was
De enige die ik accepteer.quote:
mag ik anders ookquote:Op donderdag 17 april 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar omdat je 30.000 stapjes zet mag dat
Separate Ways ook wel hoorquote:
Ik heb er ook wel meerdere associaties meequote:Op donderdag 17 april 2025 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
"Wat? Zwabber kijkt teveel films? No way!"
Ik moet Stranger Things echt nog eens verder kijken. Ben er nooit ver in gekomen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel meerdere associaties mee
Deze versie was trouwens wel echt briljant
Ik wilde net zeggen "Dan heb ik goed nieuws voor je." tot ik besefte dat het eigenlijk nog geen vrijdag is.quote:
Ik heb er volgens mij ook maar twee seizoenen van gezien. Weet niet waarom ik ben afgehaakt. Heb hetzelfde met The Crown. Prima series, maar dan kijk je ze in een week en moet je ruim een jaar wachten en ben ik alles vergeten.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet Stranger Things echt nog eens verder kijken. Ben er nooit ver in gekomen.
dat had ik gisteren alquote:
Ik heb bij de serie You ook recap nodig als de nieuwe seizoen online komt.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook maar twee seizoenen van gezien. Weet niet waarom ik ben afgehaakt. Heb hetzelfde met The Crown. Prima series, maar dan kijk je ze in een week en moet je ruim een jaar wachten en ben ik alles vergeten.
Handmaid's Tale kan ik sowieso niet meer kijken want het staat nu alleen nog op Videoland geloof ik, dus daar ben ik ook bij seizoen 3 bij blijven hangen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb bij de serie You ook recap nodig als de nieuwe seizoen online komt.
Bij The Handmaid Tales was ik ook al vergeten wat er was gebeurd het vorige seizoen.
Ik bedoelde de band.quote:
Ik ben op zich wel benieuwd naar hoe het afloopt, maar die fucking filmlengte van de afleveringen staat me echt tegen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet Stranger Things echt nog eens verder kijken. Ben er nooit ver in gekomen.
Ik heb me door seizoenen 2,3 en 4 heen geworsteld. Ik heb bij die seizoenen dat ik naar herhaling van seizoen 1 aan het kijken was. Mijn mening is dat deze serie makkelijk in 4 seizoen had gepast.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handmaid's Tale kan ik sowieso niet meer kijken want het staat nu alleen nog op Videoland geloof ik, dus daar ben ik ook bij seizoen 3 bij blijven hangen.
Dat wil ik ook nog eens doen doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog wel bezig met m'n Marvelfilms-in-chronologische-volgorde-kijken-journey
Een heleboel films kijken? Meh.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel benieuwd naar hoe het afloopt, maar die fucking filmlengte van de afleveringen staat me echt tegen.
Hierna ga ik de Harry Potters weer kijken maar dat zijn er maar 8. Of alle Star Wars-films kan ook, maar welke volgorde is dan nog de vraag.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens doen doen.
Ik moet nog Sisi afkijken op NPO+.
Ik ben voor de 3de keer begonnen aan de The Hunger Game films.
The walking dead bij iemand 2 afleveringen gekeken. Ik snapte totaal de hype niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou The Walking Dead weleens willen zien, maar 18 seizoenen ofzo met elk 22 afleveringen? Hell nah.
Of Supernatural afkijken, want ik ben blijven hangen in seizoen 6 met dat gezeik met aartsengelen enzo. Het idee zelf was wel tof.
Of Six Feet Under, daar heb ik twee seizoenen van gekeken toen het op NPO3 werd uitgezonden.
In plaats daarvan zit ik zolang te zoeken en te bladeren dat ik maar Friends ga kijken.
Six Feet Under heb ik helemaal gekeken de laatste tijd. Dat zit wel goed in elkaar. Gewoon elke avond een aflevering voor het slapen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou The Walking Dead weleens willen zien, maar 18 seizoenen ofzo met elk 22 afleveringen? Hell nah.
Of Supernatural afkijken, want ik ben blijven hangen in seizoen 6 met dat gezeik met aartsengelen enzo. Het idee zelf was wel tof.
Of Six Feet Under, daar heb ik twee seizoenen van gekeken toen het op NPO3 werd uitgezonden.
In plaats daarvan zit ik zolang te zoeken en te bladeren dat ik maar Friends ga kijken.
die heb ik ook nooit gesnapt, van the hunger games ook niet trouwensquote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
The walking dead bij iemand 2 afleveringen gekeken. Ik snapte totaal de hype niet.
Ik vond het toen wel tof, toen hadden we nog geen HBO in Nederland. Maar het kwam op zondagavond op NPO3 en dan was er een nieuw seizoen begonnen en had ik dat helemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Six Feet Under heb ik helemaal gekeken de laatste tijd. Dat zit wel goed in elkaar. Gewoon elke avond een aflevering voor het slapen.
Ik ben wel benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik geef het nog wel een kans ook al hebben ze voor Snape gewoon de verkeerde persoon gecast.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hierna ga ik de Harry Potters weer kijken maar dat zijn er maar 8. Of alle Star Wars-films kan ook, maar welke volgorde is dan nog de vraag.
Da's gewoon een soap in zombiesetting.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
The walking dead bij iemand 2 afleveringen gekeken. Ik snapte totaal de hype niet.
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Die Law & Orders zijn ook altijd wel tof. Maar die switchen volgens mij ook steeds van streamingdienst.
Ik lees nu Hunger Games 0 geloof ik, maar word steeds afgeleid dus er komt de laatste tijd niet zoveel van lezenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik ook nooit gesnapt, van the hunger games ook niet trouwens
Ik denk dat als je seizoen 1 door bent je ook gewoon de rest prima te kijken gaat vinden juist omdat het zo veel boekadaptatie isquote:Op donderdag 17 april 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik geef het nog wel een kans ook al hebben ze voor Snape gewoon de verkeerde persoon gecast.
GTST met zombies.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's gewoon een soap in zombiesetting.
installeer Brave Browser, ga naar site en kijk alle seizoenenquote:
Wel wat toffe delen maar ook heel langdradig soms.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
Ik snapte de Breaking Bad-hype niet zo. Ik vond het wel oké, maar niet bijzonder of zo.
Ik ben nu de Bridgerton boeken aan het lezen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees nu Hunger Games 0 geloof ik, maar word steeds afgeleid dus er komt de laatste tijd niet zoveel van lezen
Het past gewoon niet bij m'n beleving van een serie.quote:
Een remake van een enorm geliefde filmreeks voor precies hetzelfde medium is per definitie gedoemd te mislukken. Je zal het altijd vergelijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik geef het nog wel een kans ook al hebben ze voor Snape gewoon de verkeerde persoon gecast.
Aan The White Lotus en Euphoria moet ik nog beginnen.
Die wil ik ook nog steeds kijkenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nu de Bridgerton boeken aan het lezen.
Er komt vast een website die aangeeft op welk tijdstip/na welke scčne je de aflevering kunt splitsenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het past gewoon niet bij m'n beleving van een serie.Knip het dan zo dat je het over meer afleveringen kwijt kan.
Ik geloof dat een hoop remakes deze memo gemist hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een remake van een enorm geliefde filmreeks voor precies hetzelfde medium is per definitie gedoemd te mislukken. Je zal het altijd vergelijken.
Binnen 25 jaar al. Dat is wel erg snel.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een remake van een enorm geliefde filmreeks voor precies hetzelfde medium is per definitie gedoemd te mislukken. Je zal het altijd vergelijken.
De boekadaptie van films 1 t/m 4 waren goed totdat ze bij film 5 aankwamen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat als je seizoen 1 door bent je ook gewoon de rest prima te kijken gaat vinden juist omdat het zo veel boekadaptatie is
toen je wekker ging was je doodquote:Op donderdag 17 april 2025 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vannacht trouwens gedroomd dat ik in een zombie-apocalypse zat
Heb het overleefd tot m'n wekker ging.
in de eerste films misten ook gewoon dingen. Niet dat die super belangrijk waren maar bijvoorbeeld alleen al dat Foppe er niet in zatquote:Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De boekadaptie van films 1 t/m 4 waren goed totdat ze bij film 5 aankwamen.
Daar miste belangrijke opbouw naar de opvolgende films, die wel in het boek 5 was beschreven.
De serie Charmed hebben ze paar jaar terug met de remake ook lekker kapot gemaakt, want de originele serie was niet feministisch en woke genoegquote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als iemand die alleen de films heeft gezien kan ik dit beamen. Als jonge tiener was het moeilijk te volgen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De boekadaptie van films 1 t/m 4 waren goed totdat ze bij film 5 aankwamen.
Daar miste belangrijke opbouw naar de opvolgende films, die wel in het boek 5 was beschreven.
Ja prop dat even in een film van 2 uur.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de eerste films misten ook gewoon dingen. Niet dat die super belangrijk waren maar bijvoorbeeld alleen al dat Foppe er niet in zat
Was er een remake?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De serie Charmed hebben ze paar jaar terug met de remake ook lekker kapot gemaakt, want de originele serie was niet feministisch en woke genoeg
Sneeuwwitje genot.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De serie Charmed hebben ze paar jaar terug met de remake ook lekker kapot gemaakt, want de originele serie was niet feministisch en woke genoeg
nee dat zeg ik ook niet, maar dat wil dus zeggen dat de eerste 4 boeken ook niet goed aan zijn gehouden in de films.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja prop dat even in een film van 2 uur.
said Dumbledore calmly.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik trok de films gewoon niet meer zo goed na het DIDYOUPUTYOURNAMEINTHEGOBLETOFFIREEEEEEE
Hoezo karakterbreuk.
Het is zo lang geleden dat ik de NL versies gelezen heb, dat ik echt even moest denken bij Foppe.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de eerste films misten ook gewoon dingen. Niet dat die super belangrijk waren maar bijvoorbeeld alleen al dat Foppe er niet in zat
Ja wilde net zeggen, was dat laatste boek toen al uit?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is zo lang geleden dat ik de NL versies gelezen heb, dat ik echt even moest denken bij Foppe.
Maar eens hoor, helemaal dat eerste boek was niet zodanig omvangrijk dat daar geen knipoogje naar kon komen. Sowieso tricky om verfilmingen te beginnen wanneer de ontknoping nog niet bekend is natuurlijk (hi GoT).
ik wist de engelse naam niet meer. Peeves (google hielp) maar dat het de Haan was in het nederlands wist ik nog welquote:Op donderdag 17 april 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is zo lang geleden dat ik de NL versies gelezen heb, dat ik echt even moest denken bij Foppe.
Maar eens hoor, helemaal dat eerste boek was niet zodanig omvangrijk dat daar geen knipoogje naar kon komen. Sowieso tricky om verfilmingen te beginnen wanneer de ontknoping nog niet bekend is natuurlijk (hi GoT).
Die was geniaal bezig in boek 5quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
De laatste sowieso niet, volgens mij begon dat hele verfilmen voor boek 5 uit was?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen, was dat laatste boek toen al uit?
Ik ken al die Nederlandse namen niet dus die ondertiteling is abracadabra voor mij. 'Wie de fuck is Marcel?'quote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wist de engelse naam niet meer. Peeves (google hielp) maar dat het de Haan was in het nederlands wist ik nog wel
Lubbermansquote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken al die Nederlandse namen niet dus die ondertiteling is abracadabra voor mij. 'Wie de fuck is Marcel?'
Volgens mij nog eerder., bij deel 4 ofzo.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste sowieso niet, volgens mij begon dat hele verfilmen voor boek 5 uit was?
Dat laatste ja, dat is gewoon directie/script. Als de acteur daar geen aanwijzing voor krijgt, kan die er ook niet heel veel aan doen dat z'n interpretatie niet klopt.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Maar Gambon had die boeken helemaal niet gelezenMaar goed, daar heb je die regisseur voor.
Mijn Netflix kijklijst groeit elke keer.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
Als je m'n Disney+ kijklijst ziet, dan staan er allemaal series waar ik ooit aan ben begonnen
Stel je voor dat Dumbledore heel langzaam naar hem toe was gelopen en dat heeeel bedeesd had gevraagd, met die chagrijnige kop. Dat komt nog enger overquote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste ja, dat is gewoon directie/script. Als de acteur daar geen aanwijzing voor krijgt, kan die er ook niet heel veel aan doen dat z'n interpretatie niet klopt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste sowieso niet, volgens mij begon dat hele verfilmen voor boek 5 uit was?
Na deel drie blies het in ieder geval op, dus zou goed kunnen. M'n ouders wilden in ieder geval heel spontaan m'n boeken lenen ineens.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij nog eerder., bij deel 4 ofzo.
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed we gaan gewoon seizoen 1 kijken en daar lekker over mopperen wat er beter was in de film.
en daarna kijken we gewoon verder naar de overige seizoenen en mopperen rustig door
Foppe de Haanquote:Op donderdag 17 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die weet ik nu, maar Foppe moest ik net even opzoeken.
Ik vond die eerste twee films echt kut, dus misschien is de serie wel beter. Alleen krijg je de eerste acteurs niet uit je hoofd.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed we gaan gewoon seizoen 1 kijken en daar lekker over mopperen wat er beter was in de film.
en daarna kijken we gewoon verder naar de overige seizoenen en mopperen rustig door
Er moet nog 2 boeken komen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen, was dat laatste boek toen al uit?
Ik had het over HP.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er moet nog 2 boeken komen.
Alleen de vraag is of ze überhaupt komen.
George R.R. Martin is teveel bezig met randzaken dan met een boek schrijven.
Stephen Fry aanzetten is veel lekkerderquote:Op donderdag 17 april 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien de boeken eens in het Nederlands lezen, omdat het kan. Want ik heb nog geen boeken verder.
Nee, HP ten tijde van de eerste film.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er moet nog 2 boeken komen.
Alleen de vraag is of ze überhaupt komen.
George R.R. Martin is teveel bezig met randzaken dan met een boek schrijven.
Ik heb zelfs het eerste boek in het Friesquote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken al die Nederlandse namen niet dus die ondertiteling is abracadabra voor mij. 'Wie de fuck is Marcel?'
M'n hoofd is te druk voor luisterboeken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stephen Fry aanzetten is veel lekkerder
je kan ook te ver gaanquote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het eerste boek in het Fries![]()
Oeh tofquote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het eerste boek in het Fries![]()
Ik kan echt niets met luisterboeken, dan ga ik andere dingen doen en vergeet ik dat ik aan het luisteren was.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stephen Fry aanzetten is veel lekkerder
Stephen is de enige vent die mag praten in mijn slaapkamerquote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hoofd is te druk voor luisterboeken.
Ja die boeken ga ik ook echt niet lezen, daar is het leven te kort voor.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, HP ten tijde van de eerste film.
Dat Sjors nog eeuwig bezig is, is algemene kennis.
Het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die boeken ga ik ook echt niet lezen, daar is het leven te kort voor.
Ik heb z'n handtekening en ik heb hem de hand geschud. Heb wel m'n hand weer gewassen sindsdienquote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stephen is de enige vent die mag praten in mijn slaapkamer
FOK! mopperteamquote:Op donderdag 17 april 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
die had je er af moeten hakken en in een vitrine zettenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb z'n handtekening en ik heb hem de hand geschud. Heb wel m'n hand weer gewassen sindsdien
Ik dacht GOTquote:
dan lees je die na de Nederlandse boeken van Potterquote:Op donderdag 17 april 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Wil die Greek Myths van Fry nog eens lezen. MAAR JA
Nee, die had ik erbij getrokken omdat bij die laatste seizoenen het bronmateriaal er "ineens" nog niet was.quote:
Ik ga altijd te verquote:
Ik heb ook de hand van Neil Gaiman geschud dus dan moet ik m'n hand in de fik zetten denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had je er af moeten hakken en in een vitrine zetten
je eigen dan
hoewel zijne ook een oplossing is... maar denk niet dat je dat lukt om die dan te kunnen houden
Oh ja, die staat bij mij ook nog in de kast.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Wil die Greek Myths van Fry nog eens lezen. MAAR JA
da denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga altijd te ver![]()
Zal wel langzaam een collectors item worden.
Ik moet nog steeds beginnen. Komende vrijdag eens doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Zou GoT ook wel weer eens opnieuw willen kijken en dan die nieuwe serie erachteraan.
Zou gewoon elke avond een aflevering kunnen kijken, maar heb de TikTok-breinrot die zich nergens op kan concentreren.
Ik lees al twee maanden ofzo heel weinig, kom er niet lekker in. Meestal los ik dat op door oudere boeken te herlezen maar dat heeft nog niet geholpen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die staat bij mij ook nog in de kast.
Had je mn DM nog gehad?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga altijd te ver![]()
Zal wel langzaam een collectors item worden.
ooitquote:Op donderdag 17 april 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stephen Fry boeken wil ik ook nog weleens aan beginnen.
een goed gevulde kast.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook de nieuwe Grady Hendrix al bijna drie maanden in de kast staanEn Buffalo Hunter Hunter van Stephen Graham Jones, daar had ik ook zo naar uitgekeken. En volgende maand de nieuwe Stephen King.
Meh. Hoofd te druk met andere zaken? Ik heb er nu weer redelijk in zitten dat ik/we een half uurtje lezen voor het slapengaan, maar dat gaat de ene avond ook beter dan de andere.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees al twee maanden ofzo heel weinig, kom er niet lekker in. Meestal los ik dat op door oudere boeken te herlezen maar dat heeft nog niet geholpen.
Stephen Fry is sowieso een legend.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stephen Fry boeken wil ik ook nog weleens aan beginnen.
Yup, maar ik doe niet feesboekquote:
ga je CL nu vergelijken met zo'n waus?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals US die een hele kast vol boeken heeft om te showen.
de anderen heb je allemaal weg gegooid?quote:
Ik heb al bijna 2 volle boekenkastenquote:
Nee maar ik noemde er net maar drie, waarvan 1 op de ereader staat. En eentje nog niet uit is.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
de anderen heb je allemaal weg gegooid?
Dit zegt niet heel veel zonder de afmetingen van de boekenkast te weten.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 volle boekenkasten
dus daarvan is maar 1 kastvullingquote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ik noemde er net maar drie, waarvan 1 op de ereader staat. En eentje nog niet uit is.
ja het had niet zo populair moeten worden om Engelse boeken te lezenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Vind het wel intens kut dat ook Engelse boeken ineens zo duur zijn.
Brexit.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het had niet zo populair moeten worden om Engelse boeken te lezen
Dat ik een paar keer per jaar gewoon een stapeltje boeken bestelde voor vier tientjesquote:
dat zal niet hebben geholpen maar ik denk dat de Nederlandse ongeduldheid om te wachten op; de NL versie en dus maar de Engelse versie kopen om snel mee te kunnen praten een grotere rol speeltquote:
Volgens mij wordt die hier ook beter gelezen dan in Engeland.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:27 schreef Nizno het volgende:
ik last trouwens dat Nicky French boeken eerst worden vertaald naar het Nederlands en hier uitgebracht worden en daarna pas de Engelse versies op de markt komen
Gaat haar misschien motiveren om te lezenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je CL nu vergelijken met zo'n waus?
zoiets wil ik ook best geloven iddquote:Op donderdag 17 april 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die hier ook beter gelezen dan in Engeland.
Nee, want de Engelse versies haalde je gewoon van Bookdepository af. En dat is dood dankzij Brexit.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal niet hebben geholpen maar ik denk dat de Nederlandse ongeduldheid om te wachten op; de NL versie en dus maar de Engelse versie kopen om snel mee te kunnen praten een grotere rol speelt
Heb wel het idee dat steeds meer boekhandels nu ook Engelse boeken verkopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want de Engelse versies haalde je gewoon van Bookdepository af. En dat is dood dankzij Brexit.
Straks weer tweedehandszaakjes afstruinenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg af en toe stapeltje boeken uit de UK van mensen die daar zijn. Daar zijn ze wel nog wat goedkoper.
Billy boekenkast.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zegt niet heel veel zonder de afmetingen van de boekenkast te weten.
De vraag zal toegenomen zijn ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat steeds meer boekhandels nu ook Engelse boeken verkopen.
Ik heb een beroepsdeformatiequote:Op donderdag 17 april 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En waarom lezen in Engels? Simpel: ik lees wanneer ik de taal machtig ben liever in de originele taal dan een vertaling.
Dan zit ik op vier.quote:
Dat nieuwe boek van The Hunger Games kwam zowel de Engels als de Nederlandse versie tegelijk uit volgens mij.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal niet hebben geholpen maar ik denk dat de Nederlandse ongeduldheid om te wachten op; de NL versie en dus maar de Engelse versie kopen om snel mee te kunnen praten een grotere rol speelt
Whehe, snap ik.quote:
Wel sneu, zo'n e-reader alleen in de boekenkastquote:Op donderdag 17 april 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar "hoe vol is jouw kast" in het e-readertijdperk zegt sowieso geen moer natuurlijk.
De plaatselijk grote boekhandel heeft de collectie Engelse boeken echt wel uitgebreid.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat steeds meer boekhandels nu ook Engelse boeken verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |