Nee maar ik noemde er net maar drie, waarvan 1 op de ereader staat. En eentje nog niet uit is.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
de anderen heb je allemaal weg gegooid?
Dit zegt niet heel veel zonder de afmetingen van de boekenkast te weten.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al bijna 2 volle boekenkasten
dus daarvan is maar 1 kastvullingquote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar ik noemde er net maar drie, waarvan 1 op de ereader staat. En eentje nog niet uit is.
ja het had niet zo populair moeten worden om Engelse boeken te lezenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Vind het wel intens kut dat ook Engelse boeken ineens zo duur zijn.
Brexit.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het had niet zo populair moeten worden om Engelse boeken te lezen
Dat ik een paar keer per jaar gewoon een stapeltje boeken bestelde voor vier tientjesquote:
dat zal niet hebben geholpen maar ik denk dat de Nederlandse ongeduldheid om te wachten op; de NL versie en dus maar de Engelse versie kopen om snel mee te kunnen praten een grotere rol speeltquote:
Volgens mij wordt die hier ook beter gelezen dan in Engeland.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:27 schreef Nizno het volgende:
ik last trouwens dat Nicky French boeken eerst worden vertaald naar het Nederlands en hier uitgebracht worden en daarna pas de Engelse versies op de markt komen
Gaat haar misschien motiveren om te lezenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga je CL nu vergelijken met zo'n waus?
zoiets wil ik ook best geloven iddquote:Op donderdag 17 april 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die hier ook beter gelezen dan in Engeland.
Nee, want de Engelse versies haalde je gewoon van Bookdepository af. En dat is dood dankzij Brexit.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal niet hebben geholpen maar ik denk dat de Nederlandse ongeduldheid om te wachten op; de NL versie en dus maar de Engelse versie kopen om snel mee te kunnen praten een grotere rol speelt
Heb wel het idee dat steeds meer boekhandels nu ook Engelse boeken verkopen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want de Engelse versies haalde je gewoon van Bookdepository af. En dat is dood dankzij Brexit.
Straks weer tweedehandszaakjes afstruinenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg af en toe stapeltje boeken uit de UK van mensen die daar zijn. Daar zijn ze wel nog wat goedkoper.
Billy boekenkast.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zegt niet heel veel zonder de afmetingen van de boekenkast te weten.
De vraag zal toegenomen zijn ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat steeds meer boekhandels nu ook Engelse boeken verkopen.
Ik heb een beroepsdeformatiequote:Op donderdag 17 april 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
En waarom lezen in Engels? Simpel: ik lees wanneer ik de taal machtig ben liever in de originele taal dan een vertaling.
Dan zit ik op vier.quote:
Dat nieuwe boek van The Hunger Games kwam zowel de Engels als de Nederlandse versie tegelijk uit volgens mij.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal niet hebben geholpen maar ik denk dat de Nederlandse ongeduldheid om te wachten op; de NL versie en dus maar de Engelse versie kopen om snel mee te kunnen praten een grotere rol speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |