quote:Dit suggereert dat de planeet mogelijk vol microbieel leven zit, aldus de onderzoekers. ,,Volgens onze schattingen is de hoeveelheid gas in de atmosfeer duizenden malen hoger dan de hoeveelheid op aarde", aldus Madhusudhan. ,,Als de associatie met leven echt is, zal deze planeet wemelen van leven.''
,,We zijn het tijdperk van de observationele astrobiologie binnengegaan. Als we bevestigd krijgen dat er leven is op K2-18b, zou dat in principe moeten bevestigen dat leven heel veel voorkomt in het sterrenstelsel.’’
https://www.ad.nl/wetensc(...)-zoektocht~a3cf9916/
Nee zo'n taalkundig misbaksel verwacht ik ook niet van jouquote:
Bedankt voor dit inzicht, ik twijfelde al of ik nou een mens was of een vliegtuigquote:
Wat staat hier.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef LTVDK het volgende:
De DPG downies hebben dat bericht ook even door de translator gehaald trouwens@:CherryLips moet hier denk ik een traantje om laten
[..]
De Google translate versie van dit bericht:quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 07:33 schreef UitStraling het volgende:
Buitenaardse goudvissen.
https://www.bbc.com/news/articles/c39jj9vkr34o
quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef LTVDK het volgende:
De DPG downies hebben dat bericht ook even door de translator gehaald trouwens@:CherryLips moet hier denk ik een traantje om laten
[..]
Dank, dank.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Google translate versie van dit bericht:
[..]
Dan neem je gewoon vrijquote:
Wijze woorden.quote:
*Kijkt naar werk.quote:
Van dat vlees dat smelt in je mondquote:Op donderdag 17 april 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag een spiesje met rundvlees gegeten. Die was zo lekkeren normaal hou ik niet van rundvlees zo maar dit was goddelijk
![]()
Rundquote:Op donderdag 17 april 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag een spiesje met rundvlees gegeten. Die was zo lekkeren normaal hou ik niet van rundvlees zo maar dit was goddelijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |