Keer gehad met scheren terwijl mijn nimf al lag te koeren en te roepen vanuit het bed.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:03 schreef Ygritte het volgende:
Toenk pok pok pok *tadaaaaaa* [ afbeelding ]
Bloeden als een rund dat hequote:Op woensdag 16 april 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gehad met scheren terwijl mijn nimf al lag te koeren en te roepen vanuit het bed.
Puke smileyquote:Op woensdag 16 april 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan jij je daar wat bij voorstellen. Dat je je dochter op django wagner drukt
‘Niet met mijn witte handdoek’quote:Op woensdag 16 april 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt abnormaal, hele badkamervloer rood![]()
Werd ze nog boos ook, "ja en ik dan"
Die heb ik thuis.quote:Op donderdag 17 april 2025 04:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:citizen.erased we zagen deze lamp en moesten aan jou denken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2025 04:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:citizen.erased we zagen deze lamp en moesten aan jou denken![]()
[ afbeelding ]
Is wel om de hoekquote:Op donderdag 17 april 2025 07:33 schreef UitStraling het volgende:
Buitenaardse goudvissen.
https://www.bbc.com/news/articles/c39jj9vkr34o
quote:K2-18b is two and a half times the size of Earth and is seven hundred trillion miles away from us.
quote:Dit suggereert dat de planeet mogelijk vol microbieel leven zit, aldus de onderzoekers. ,,Volgens onze schattingen is de hoeveelheid gas in de atmosfeer duizenden malen hoger dan de hoeveelheid op aarde", aldus Madhusudhan. ,,Als de associatie met leven echt is, zal deze planeet wemelen van leven.''
,,We zijn het tijdperk van de observationele astrobiologie binnengegaan. Als we bevestigd krijgen dat er leven is op K2-18b, zou dat in principe moeten bevestigen dat leven heel veel voorkomt in het sterrenstelsel.’’
https://www.ad.nl/wetensc(...)-zoektocht~a3cf9916/
Nee zo'n taalkundig misbaksel verwacht ik ook niet van jouquote:
Bedankt voor dit inzicht, ik twijfelde al of ik nou een mens was of een vliegtuigquote:
Wat staat hier.quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef LTVDK het volgende:
De DPG downies hebben dat bericht ook even door de translator gehaald trouwens@:CherryLips moet hier denk ik een traantje om laten
[..]
De Google translate versie van dit bericht:quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 07:33 schreef UitStraling het volgende:
Buitenaardse goudvissen.
https://www.bbc.com/news/articles/c39jj9vkr34o
quote:Op donderdag 17 april 2025 07:47 schreef LTVDK het volgende:
De DPG downies hebben dat bericht ook even door de translator gehaald trouwens@:CherryLips moet hier denk ik een traantje om laten
[..]
Dank, dank.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Google translate versie van dit bericht:
[..]
Dan neem je gewoon vrijquote:
Wijze woorden.quote:
*Kijkt naar werk.quote:
Van dat vlees dat smelt in je mondquote:Op donderdag 17 april 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag een spiesje met rundvlees gegeten. Die was zo lekkeren normaal hou ik niet van rundvlees zo maar dit was goddelijk
![]()
Rundquote:Op donderdag 17 april 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb vandaag een spiesje met rundvlees gegeten. Die was zo lekkeren normaal hou ik niet van rundvlees zo maar dit was goddelijk
![]()
Don't stop believing?quote:
Maar omdat je 30.000 stapjes zet mag datquote:Op donderdag 17 april 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het leek zelfs een beetje op varkensvlees omdat het zo vet was
De enige die ik accepteer.quote:
mag ik anders ookquote:Op donderdag 17 april 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar omdat je 30.000 stapjes zet mag dat
Separate Ways ook wel hoorquote:
Ik heb er ook wel meerdere associaties meequote:Op donderdag 17 april 2025 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"Wat? Zwabber kijkt teveel films? No way!"
Ik moet Stranger Things echt nog eens verder kijken. Ben er nooit ver in gekomen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel meerdere associaties mee
Deze versie was trouwens wel echt briljant
Bekijk deze YouTube-video
Ik wilde net zeggen "Dan heb ik goed nieuws voor je." tot ik besefte dat het eigenlijk nog geen vrijdag is.quote:
Ik heb er volgens mij ook maar twee seizoenen van gezien. Weet niet waarom ik ben afgehaakt. Heb hetzelfde met The Crown. Prima series, maar dan kijk je ze in een week en moet je ruim een jaar wachten en ben ik alles vergeten.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet Stranger Things echt nog eens verder kijken. Ben er nooit ver in gekomen.
dat had ik gisteren alquote:
Ik heb bij de serie You ook recap nodig als de nieuwe seizoen online komt.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook maar twee seizoenen van gezien. Weet niet waarom ik ben afgehaakt. Heb hetzelfde met The Crown. Prima series, maar dan kijk je ze in een week en moet je ruim een jaar wachten en ben ik alles vergeten.
Handmaid's Tale kan ik sowieso niet meer kijken want het staat nu alleen nog op Videoland geloof ik, dus daar ben ik ook bij seizoen 3 bij blijven hangen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb bij de serie You ook recap nodig als de nieuwe seizoen online komt.
Bij The Handmaid Tales was ik ook al vergeten wat er was gebeurd het vorige seizoen.
Ik bedoelde de band.quote:
Ik ben op zich wel benieuwd naar hoe het afloopt, maar die fucking filmlengte van de afleveringen staat me echt tegen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet Stranger Things echt nog eens verder kijken. Ben er nooit ver in gekomen.
Ik heb me door seizoenen 2,3 en 4 heen geworsteld. Ik heb bij die seizoenen dat ik naar herhaling van seizoen 1 aan het kijken was. Mijn mening is dat deze serie makkelijk in 4 seizoen had gepast.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handmaid's Tale kan ik sowieso niet meer kijken want het staat nu alleen nog op Videoland geloof ik, dus daar ben ik ook bij seizoen 3 bij blijven hangen.
Dat wil ik ook nog eens doen doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog wel bezig met m'n Marvelfilms-in-chronologische-volgorde-kijken-journey
Een heleboel films kijken? Meh.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel benieuwd naar hoe het afloopt, maar die fucking filmlengte van de afleveringen staat me echt tegen.
Hierna ga ik de Harry Potters weer kijken maar dat zijn er maar 8. Of alle Star Wars-films kan ook, maar welke volgorde is dan nog de vraag.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens doen doen.
Ik moet nog Sisi afkijken op NPO+.
Ik ben voor de 3de keer begonnen aan de The Hunger Game films.
The walking dead bij iemand 2 afleveringen gekeken. Ik snapte totaal de hype niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou The Walking Dead weleens willen zien, maar 18 seizoenen ofzo met elk 22 afleveringen? Hell nah.
Of Supernatural afkijken, want ik ben blijven hangen in seizoen 6 met dat gezeik met aartsengelen enzo. Het idee zelf was wel tof.
Of Six Feet Under, daar heb ik twee seizoenen van gekeken toen het op NPO3 werd uitgezonden.
In plaats daarvan zit ik zolang te zoeken en te bladeren dat ik maar Friends ga kijken.
Six Feet Under heb ik helemaal gekeken de laatste tijd. Dat zit wel goed in elkaar. Gewoon elke avond een aflevering voor het slapen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou The Walking Dead weleens willen zien, maar 18 seizoenen ofzo met elk 22 afleveringen? Hell nah.
Of Supernatural afkijken, want ik ben blijven hangen in seizoen 6 met dat gezeik met aartsengelen enzo. Het idee zelf was wel tof.
Of Six Feet Under, daar heb ik twee seizoenen van gekeken toen het op NPO3 werd uitgezonden.
In plaats daarvan zit ik zolang te zoeken en te bladeren dat ik maar Friends ga kijken.
die heb ik ook nooit gesnapt, van the hunger games ook niet trouwensquote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
The walking dead bij iemand 2 afleveringen gekeken. Ik snapte totaal de hype niet.
Ik vond het toen wel tof, toen hadden we nog geen HBO in Nederland. Maar het kwam op zondagavond op NPO3 en dan was er een nieuw seizoen begonnen en had ik dat helemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Six Feet Under heb ik helemaal gekeken de laatste tijd. Dat zit wel goed in elkaar. Gewoon elke avond een aflevering voor het slapen.
Ik ben wel benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik geef het nog wel een kans ook al hebben ze voor Snape gewoon de verkeerde persoon gecast.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hierna ga ik de Harry Potters weer kijken maar dat zijn er maar 8. Of alle Star Wars-films kan ook, maar welke volgorde is dan nog de vraag.
Da's gewoon een soap in zombiesetting.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
The walking dead bij iemand 2 afleveringen gekeken. Ik snapte totaal de hype niet.
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Die Law & Orders zijn ook altijd wel tof. Maar die switchen volgens mij ook steeds van streamingdienst.
Ik lees nu Hunger Games 0 geloof ik, maar word steeds afgeleid dus er komt de laatste tijd niet zoveel van lezenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik ook nooit gesnapt, van the hunger games ook niet trouwens
Ik denk dat als je seizoen 1 door bent je ook gewoon de rest prima te kijken gaat vinden juist omdat het zo veel boekadaptatie isquote:Op donderdag 17 april 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik geef het nog wel een kans ook al hebben ze voor Snape gewoon de verkeerde persoon gecast.
GTST met zombies.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's gewoon een soap in zombiesetting.
installeer Brave Browser, ga naar site en kijk alle seizoenenquote:
Wel wat toffe delen maar ook heel langdradig soms.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
Ik snapte de Breaking Bad-hype niet zo. Ik vond het wel oké, maar niet bijzonder of zo.
Ik ben nu de Bridgerton boeken aan het lezen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees nu Hunger Games 0 geloof ik, maar word steeds afgeleid dus er komt de laatste tijd niet zoveel van lezen
Het past gewoon niet bij m'n beleving van een serie.quote:
Een remake van een enorm geliefde filmreeks voor precies hetzelfde medium is per definitie gedoemd te mislukken. Je zal het altijd vergelijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik geef het nog wel een kans ook al hebben ze voor Snape gewoon de verkeerde persoon gecast.
Aan The White Lotus en Euphoria moet ik nog beginnen.
Die wil ik ook nog steeds kijkenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nu de Bridgerton boeken aan het lezen.
Er komt vast een website die aangeeft op welk tijdstip/na welke scčne je de aflevering kunt splitsenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het past gewoon niet bij m'n beleving van een serie.Knip het dan zo dat je het over meer afleveringen kwijt kan.
Ik geloof dat een hoop remakes deze memo gemist hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een remake van een enorm geliefde filmreeks voor precies hetzelfde medium is per definitie gedoemd te mislukken. Je zal het altijd vergelijken.
Binnen 25 jaar al. Dat is wel erg snel.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een remake van een enorm geliefde filmreeks voor precies hetzelfde medium is per definitie gedoemd te mislukken. Je zal het altijd vergelijken.
De boekadaptie van films 1 t/m 4 waren goed totdat ze bij film 5 aankwamen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat als je seizoen 1 door bent je ook gewoon de rest prima te kijken gaat vinden juist omdat het zo veel boekadaptatie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |