Hierna ga ik de Harry Potters weer kijken maar dat zijn er maar 8. Of alle Star Wars-films kan ook, maar welke volgorde is dan nog de vraag.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens doen doen.
Ik moet nog Sisi afkijken op NPO+.
Ik ben voor de 3de keer begonnen aan de The Hunger Game films.
The walking dead bij iemand 2 afleveringen gekeken. Ik snapte totaal de hype niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou The Walking Dead weleens willen zien, maar 18 seizoenen ofzo met elk 22 afleveringen? Hell nah.
Of Supernatural afkijken, want ik ben blijven hangen in seizoen 6 met dat gezeik met aartsengelen enzo. Het idee zelf was wel tof.
Of Six Feet Under, daar heb ik twee seizoenen van gekeken toen het op NPO3 werd uitgezonden.
In plaats daarvan zit ik zolang te zoeken en te bladeren dat ik maar Friends ga kijken.
Six Feet Under heb ik helemaal gekeken de laatste tijd. Dat zit wel goed in elkaar. Gewoon elke avond een aflevering voor het slapen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou The Walking Dead weleens willen zien, maar 18 seizoenen ofzo met elk 22 afleveringen? Hell nah.
Of Supernatural afkijken, want ik ben blijven hangen in seizoen 6 met dat gezeik met aartsengelen enzo. Het idee zelf was wel tof.
Of Six Feet Under, daar heb ik twee seizoenen van gekeken toen het op NPO3 werd uitgezonden.
In plaats daarvan zit ik zolang te zoeken en te bladeren dat ik maar Friends ga kijken.
die heb ik ook nooit gesnapt, van the hunger games ook niet trouwensquote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
The walking dead bij iemand 2 afleveringen gekeken. Ik snapte totaal de hype niet.
Ik vond het toen wel tof, toen hadden we nog geen HBO in Nederland. Maar het kwam op zondagavond op NPO3 en dan was er een nieuw seizoen begonnen en had ik dat helemaal niet meegekregen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Six Feet Under heb ik helemaal gekeken de laatste tijd. Dat zit wel goed in elkaar. Gewoon elke avond een aflevering voor het slapen.
Ik ben wel benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik geef het nog wel een kans ook al hebben ze voor Snape gewoon de verkeerde persoon gecast.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hierna ga ik de Harry Potters weer kijken maar dat zijn er maar 8. Of alle Star Wars-films kan ook, maar welke volgorde is dan nog de vraag.
Da's gewoon een soap in zombiesetting.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
The walking dead bij iemand 2 afleveringen gekeken. Ik snapte totaal de hype niet.
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Die Law & Orders zijn ook altijd wel tof. Maar die switchen volgens mij ook steeds van streamingdienst.
Ik lees nu Hunger Games 0 geloof ik, maar word steeds afgeleid dus er komt de laatste tijd niet zoveel van lezenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik ook nooit gesnapt, van the hunger games ook niet trouwens
Ik denk dat als je seizoen 1 door bent je ook gewoon de rest prima te kijken gaat vinden juist omdat het zo veel boekadaptatie isquote:Op donderdag 17 april 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik geef het nog wel een kans ook al hebben ze voor Snape gewoon de verkeerde persoon gecast.
GTST met zombies.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's gewoon een soap in zombiesetting.
installeer Brave Browser, ga naar site en kijk alle seizoenenquote:
Wel wat toffe delen maar ook heel langdradig soms.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
Ik snapte de Breaking Bad-hype niet zo. Ik vond het wel oké, maar niet bijzonder of zo.
Ik ben nu de Bridgerton boeken aan het lezen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees nu Hunger Games 0 geloof ik, maar word steeds afgeleid dus er komt de laatste tijd niet zoveel van lezen
Het past gewoon niet bij m'n beleving van een serie.quote:
Een remake van een enorm geliefde filmreeks voor precies hetzelfde medium is per definitie gedoemd te mislukken. Je zal het altijd vergelijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de Harry Potter serie. Ik geef het nog wel een kans ook al hebben ze voor Snape gewoon de verkeerde persoon gecast.
Aan The White Lotus en Euphoria moet ik nog beginnen.
Die wil ik ook nog steeds kijkenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nu de Bridgerton boeken aan het lezen.
Er komt vast een website die aangeeft op welk tijdstip/na welke scčne je de aflevering kunt splitsenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het past gewoon niet bij m'n beleving van een serie.Knip het dan zo dat je het over meer afleveringen kwijt kan.
Ik geloof dat een hoop remakes deze memo gemist hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een remake van een enorm geliefde filmreeks voor precies hetzelfde medium is per definitie gedoemd te mislukken. Je zal het altijd vergelijken.
Binnen 25 jaar al. Dat is wel erg snel.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een remake van een enorm geliefde filmreeks voor precies hetzelfde medium is per definitie gedoemd te mislukken. Je zal het altijd vergelijken.
De boekadaptie van films 1 t/m 4 waren goed totdat ze bij film 5 aankwamen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat als je seizoen 1 door bent je ook gewoon de rest prima te kijken gaat vinden juist omdat het zo veel boekadaptatie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |