Don't stop believing?quote:
Maar omdat je 30.000 stapjes zet mag datquote:Op donderdag 17 april 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het leek zelfs een beetje op varkensvlees omdat het zo vet was
De enige die ik accepteer.quote:
mag ik anders ookquote:Op donderdag 17 april 2025 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar omdat je 30.000 stapjes zet mag dat
Separate Ways ook wel hoorquote:
Ik heb er ook wel meerdere associaties meequote:Op donderdag 17 april 2025 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
"Wat? Zwabber kijkt teveel films? No way!"
Ik moet Stranger Things echt nog eens verder kijken. Ben er nooit ver in gekomen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel meerdere associaties mee
Deze versie was trouwens wel echt briljant
Bekijk deze YouTube-video
Ik wilde net zeggen "Dan heb ik goed nieuws voor je." tot ik besefte dat het eigenlijk nog geen vrijdag is.quote:
Ik heb er volgens mij ook maar twee seizoenen van gezien. Weet niet waarom ik ben afgehaakt. Heb hetzelfde met The Crown. Prima series, maar dan kijk je ze in een week en moet je ruim een jaar wachten en ben ik alles vergeten.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet Stranger Things echt nog eens verder kijken. Ben er nooit ver in gekomen.
dat had ik gisteren alquote:
Ik heb bij de serie You ook recap nodig als de nieuwe seizoen online komt.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij ook maar twee seizoenen van gezien. Weet niet waarom ik ben afgehaakt. Heb hetzelfde met The Crown. Prima series, maar dan kijk je ze in een week en moet je ruim een jaar wachten en ben ik alles vergeten.
Handmaid's Tale kan ik sowieso niet meer kijken want het staat nu alleen nog op Videoland geloof ik, dus daar ben ik ook bij seizoen 3 bij blijven hangen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb bij de serie You ook recap nodig als de nieuwe seizoen online komt.
Bij The Handmaid Tales was ik ook al vergeten wat er was gebeurd het vorige seizoen.
Ik bedoelde de band.quote:
Ik ben op zich wel benieuwd naar hoe het afloopt, maar die fucking filmlengte van de afleveringen staat me echt tegen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet Stranger Things echt nog eens verder kijken. Ben er nooit ver in gekomen.
Ik heb me door seizoenen 2,3 en 4 heen geworsteld. Ik heb bij die seizoenen dat ik naar herhaling van seizoen 1 aan het kijken was. Mijn mening is dat deze serie makkelijk in 4 seizoen had gepast.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Handmaid's Tale kan ik sowieso niet meer kijken want het staat nu alleen nog op Videoland geloof ik, dus daar ben ik ook bij seizoen 3 bij blijven hangen.
Dat wil ik ook nog eens doen doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog wel bezig met m'n Marvelfilms-in-chronologische-volgorde-kijken-journey
Een heleboel films kijken? Meh.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel benieuwd naar hoe het afloopt, maar die fucking filmlengte van de afleveringen staat me echt tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |