Ik dacht GOTquote:
dan lees je die na de Nederlandse boeken van Potterquote:Op donderdag 17 april 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Wil die Greek Myths van Fry nog eens lezen. MAAR JA
Nee, die had ik erbij getrokken omdat bij die laatste seizoenen het bronmateriaal er "ineens" nog niet was.quote:
Ik ga altijd te verquote:
Ik heb ook de hand van Neil Gaiman geschud dus dan moet ik m'n hand in de fik zetten denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had je er af moeten hakken en in een vitrine zetten
je eigen dan
hoewel zijne ook een oplossing is... maar denk niet dat je dat lukt om die dan te kunnen houden
Oh ja, die staat bij mij ook nog in de kast.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Wil die Greek Myths van Fry nog eens lezen. MAAR JA
da denk ik ook wel ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga altijd te ver![]()
Zal wel langzaam een collectors item worden.
Ik moet nog steeds beginnen. Komende vrijdag eens doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
Zou GoT ook wel weer eens opnieuw willen kijken en dan die nieuwe serie erachteraan.
Zou gewoon elke avond een aflevering kunnen kijken, maar heb de TikTok-breinrot die zich nergens op kan concentreren.
Ik lees al twee maanden ofzo heel weinig, kom er niet lekker in. Meestal los ik dat op door oudere boeken te herlezen maar dat heeft nog niet geholpen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, die staat bij mij ook nog in de kast.
Had je mn DM nog gehad?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga altijd te ver![]()
Zal wel langzaam een collectors item worden.
ooitquote:Op donderdag 17 april 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stephen Fry boeken wil ik ook nog weleens aan beginnen.
een goed gevulde kast.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook de nieuwe Grady Hendrix al bijna drie maanden in de kast staanEn Buffalo Hunter Hunter van Stephen Graham Jones, daar had ik ook zo naar uitgekeken. En volgende maand de nieuwe Stephen King.
Meh. Hoofd te druk met andere zaken? Ik heb er nu weer redelijk in zitten dat ik/we een half uurtje lezen voor het slapengaan, maar dat gaat de ene avond ook beter dan de andere.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lees al twee maanden ofzo heel weinig, kom er niet lekker in. Meestal los ik dat op door oudere boeken te herlezen maar dat heeft nog niet geholpen.
Stephen Fry is sowieso een legend.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stephen Fry boeken wil ik ook nog weleens aan beginnen.
Yup, maar ik doe niet feesboekquote:
ga je CL nu vergelijken met zo'n waus?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals US die een hele kast vol boeken heeft om te showen.
de anderen heb je allemaal weg gegooid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |