Stel je voor dat Dumbledore heel langzaam naar hem toe was gelopen en dat heeeel bedeesd had gevraagd, met die chagrijnige kop. Dat komt nog enger overquote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste ja, dat is gewoon directie/script. Als de acteur daar geen aanwijzing voor krijgt, kan die er ook niet heel veel aan doen dat z'n interpretatie niet klopt.
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De laatste sowieso niet, volgens mij begon dat hele verfilmen voor boek 5 uit was?
Na deel drie blies het in ieder geval op, dus zou goed kunnen. M'n ouders wilden in ieder geval heel spontaan m'n boeken lenen ineens.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij nog eerder., bij deel 4 ofzo.
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed we gaan gewoon seizoen 1 kijken en daar lekker over mopperen wat er beter was in de film.
en daarna kijken we gewoon verder naar de overige seizoenen en mopperen rustig door
Foppe de Haanquote:Op donderdag 17 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die weet ik nu, maar Foppe moest ik net even opzoeken.
Ik vond die eerste twee films echt kut, dus misschien is de serie wel beter. Alleen krijg je de eerste acteurs niet uit je hoofd.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
Maar goed we gaan gewoon seizoen 1 kijken en daar lekker over mopperen wat er beter was in de film.
en daarna kijken we gewoon verder naar de overige seizoenen en mopperen rustig door
Er moet nog 2 boeken komen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wilde net zeggen, was dat laatste boek toen al uit?
Ik had het over HP.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er moet nog 2 boeken komen.
Alleen de vraag is of ze überhaupt komen.
George R.R. Martin is teveel bezig met randzaken dan met een boek schrijven.
Stephen Fry aanzetten is veel lekkerderquote:Op donderdag 17 april 2025 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Misschien de boeken eens in het Nederlands lezen, omdat het kan. Want ik heb nog geen boeken verder.
Nee, HP ten tijde van de eerste film.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er moet nog 2 boeken komen.
Alleen de vraag is of ze überhaupt komen.
George R.R. Martin is teveel bezig met randzaken dan met een boek schrijven.
Ik heb zelfs het eerste boek in het Friesquote:Op donderdag 17 april 2025 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken al die Nederlandse namen niet dus die ondertiteling is abracadabra voor mij. 'Wie de fuck is Marcel?'
M'n hoofd is te druk voor luisterboeken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stephen Fry aanzetten is veel lekkerder
je kan ook te ver gaanquote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het eerste boek in het Fries![]()
Oeh tofquote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het eerste boek in het Fries![]()
Ik kan echt niets met luisterboeken, dan ga ik andere dingen doen en vergeet ik dat ik aan het luisteren was.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stephen Fry aanzetten is veel lekkerder
Stephen is de enige vent die mag praten in mijn slaapkamerquote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hoofd is te druk voor luisterboeken.
Ja die boeken ga ik ook echt niet lezen, daar is het leven te kort voor.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, HP ten tijde van de eerste film.
Dat Sjors nog eeuwig bezig is, is algemene kennis.
Het leven is te kort om nuchter te blijvenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die boeken ga ik ook echt niet lezen, daar is het leven te kort voor.
Ik heb z'n handtekening en ik heb hem de hand geschud. Heb wel m'n hand weer gewassen sindsdienquote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Stephen is de enige vent die mag praten in mijn slaapkamer
FOK! mopperteamquote:Op donderdag 17 april 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
die had je er af moeten hakken en in een vitrine zettenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb z'n handtekening en ik heb hem de hand geschud. Heb wel m'n hand weer gewassen sindsdien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |