SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ze kunnen zoveel meer dan wat veel mensen denkenquote:Op woensdag 9 april 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij speelt het leuk he
Komt nog een heel leuk stukje over een 'tuintje"
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Omdat dit bericht ook in dit topic moet staan:
Super dat je dit allemaal doet @DJMO![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
Lieve mensen die al hebben gedoneerd voor de bloemen voor @:sinterklaaskapoentje (en voor hen die nog willen doneren) :
Aangezien de uitdrukkelijke wens is dat er losse onverpakte bloemen meegenomen worden naar de uitvaart ga ik die zondag pas halen.
Er is dus nog ruim de gelegenheid voor mij om bij elke bloem een handgeschreven laatste boodschap voor hem of zijn nabestaanden te maken.
Als je dit graag wil stuur me dan aub even een dm met de tekst die je bij je bloem wil hebben.
Wil je nog doneren voor de actie kan dat via deze link. Graag de naam die je bij bloem wil vermelden.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:47 schreef maily het volgende:
Omdat dit bericht ook in dit topic moet staan:
Super dat je dit allemaal doet @:DJMO![]()
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve mensen die al hebben gedoneerd voor de bloemen voor @sinterklaaskapoentje (en voor hen die nog willen doneren) :
Aangezien de uitdrukkelijke wens is dat er losse onverpakte bloemen meegenomen worden naar de uitvaart ga ik die zondag pas halen.
Er is dus nog ruim de gelegenheid voor mij om bij elke bloem een handgeschreven laatste boodschap voor hem of zijn nabestaanden te maken.
Als je dit graag wil stuur me dan aub even een dm met de tekst die je bij je bloem wil hebben.
Wil je nog doneren voor de actie kan dat via deze link. Graag de naam die je bij bloem wil vermelden.
Op verzoek van DJMO een modbreak van gemaakt zodat het opvalt voor iedereenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn dagboek is zoveel meer dan datquote:
Moet ook de juiste hokjes inkleuren
Zal ik volgende maand nog een poepcounter toevoegen? En dan ook gradatie van iedere poep melden (van harde keutel tot spetterpoep)Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil![]()
Oh dat zou wel een mooie toevoeging zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn dagboek is zoveel meer dan dat
Moet ook de juiste hokjes inkleuren
Zal ik volgende maand nog een poepcounter toevoegen? En dan ook gradatie van iedere poep melden (van harde keutel tot spetterpoep)![]()
![]()
Mijn kat vergezeld mij elke wcbeurt nachts om te checken of het goed gaat
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Liefquote:Op woensdag 9 april 2025 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn kat vergezeld mij elke wcbeurt nachts om te checken of het goed gaat![]()
![]()
Logisch, soms komt dat met mauwquote:Op woensdag 9 april 2025 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn kat vergezeld mij elke wcbeurt nachts om te checken of het goed gaatHey there sunshine lift my heart
Mijn vorige kat ging inderdaad nog wel eens met haar poten op de rand staan zodat ze kon zien wat ik aan het doen was. Mijn huidige kat blijft rustig buiten zittenquote:Op woensdag 9 april 2025 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn kat vergezeld mij elke wcbeurt nachts om te checken of het goed gaat![]()
Iemand moet het doenquote:en kennelijk vertrouwen jullie mij daar volkomen in, dus kan ik beter dank je wel zeggen voor dat vertrouwen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iemand moet het doenen kennelijk vertrouwen jullie mij daar volkomen in, dus kan ik beter dank je wel zeggen voor dat vertrouwen.
![]()
![]()
Ja dank je wel, Maily had het er met mij ook over, maar ik ben de laatste dagen te druk om dit er ook nog bij te doen.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iemand moet het doenen kennelijk vertrouwen jullie mij daar volkomen in, dus kan ik beter dank je wel zeggen voor dat vertrouwen.
En jij bood het aan, echt een toppertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
One pack gangquote:Op woensdag 9 april 2025 18:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Logisch, soms komt dat met mauw'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Beide schattig.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn vorige kat ging inderdaad nog wel eens met haar poten op de rand staan zodat ze kon zien wat ik aan het doen was. Mijn huidige kat blijft rustig buiten zitten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 9 april 2025 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ondertussen gaat Justin onvermoeibaar door met bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand moet het doen Dotquote:Op woensdag 9 april 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
En ondertussen gaat Justin onvermoeibaar door met bolken![]()
![]()
Als die stopt met bolken moeten we een welfare check doenquote:Op woensdag 9 april 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
En ondertussen gaat Justin onvermoeibaar door met bolkenHey there sunshine lift my heart
Ik ga op de bank ploffen![]()
Bolken in de wolken zonder zolkenHey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als die stopt met bolken moeten we een welfare check doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat kan idd kwam ook daar hoor wel eens hahahaquote:Op woensdag 9 april 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het al was @:Paul
We hebben in RLS ook een SC die niet hard loopt ALs BB dicht gaat dan komen er wel een paar daarheen druppelenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
hai hai welkom in DTSquote:Op woensdag 9 april 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat kan idd kwam ook daar hoor wel eens hahahaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
T gaat welquote:
Nog steeds erg met Sinterklaaskapoentje bezig. Met n schok wakker, helemaal van de wereld.Trust nobody![]()
Maar heb genoeg notes gehad dit jaar![]()
wist voor dit jaar niet eens wat het was
![]()
![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Huh waar danquote:Op woensdag 9 april 2025 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
![]()
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoi hoi dank je welquote:
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja dat is ook heel heftig allemaalquote:Op woensdag 9 april 2025 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T gaat wel
Nog steeds erg met Sinterklaaskapoentje bezig. Met n schok wakker, helemaal van de wereld.![]()
![]()
Zal proberen het kort uit te leggen. Mijn vader is alcoholist en al jaren geen contact meer, alleen paar jaar geleden er nog een keer geweest. Mijn moeder is soms nog veel met hem bezig door trauma's en laatst was ze hem tegen gekomen en zei ze: '' Hij ziet er niet goed uit. '' Daardoor ben ik nog meer gaan na denken over hem en heb ik het ideee dat ik een keuze moet maken als in hem bezoeken kijken hoe het gaat en of ik wat kan doen, maar ik weet dat dit me meer slechts doet dan goed. Ook al met ggz besproken, maar het is beter als ik niet ga. Maar ergens houd het me bezig + alle traumas die even extra komen zeuren..quote:Op woensdag 9 april 2025 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww niet fijn![]()
Wil je erover praten?![]()
Dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 19:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kunnen we helpen om je gedachten te verzetten?zie hier boven
![]()
Oh bij bb topicquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Hey daar bent u weerquote:Op woensdag 9 april 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat kan idd kwam ook daar hoor wel eens hahaha
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He wat bah, naar dat je door zo'n opmerking zo ontdaan bentquote:Op woensdag 9 april 2025 19:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zal proberen het kort uit te leggen. Mijn vader is alcoholist en al jaren geen contact meer, alleen paar jaar geleden er nog een keer geweest. Mijn moeder is soms nog veel met hem bezig door trauma's en laatst was ze hem tegen gekomen en zei ze: '' Hij ziet er niet goed uit. '' Daardoor ben ik nog meer gaan na denken over hem en heb ik het ideee dat ik een keuze moet maken als in hem bezoeken kijken hoe het gaat en of ik wat kan doen, maar ik weet dat dit me meer slechts doet dan goed. Ook al met ggz besproken, maar het is beter als ik niet ga. Maar ergens houd het me bezig + alle traumas die even extra komen zeuren..
Goed dat je het wel al besproken hebt met ggzTrust nobody![]()
Hoi Moonlightja Dotteke kom wel even steeds kijken hoor wilde later komen maar moest ff tijd vullen haaha
Uhmmmquote:![]()
dank je wel hoezo?
Ahhhhhhh ok dan ben ik Op de hoogte hihiquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Jawel heb hem wel voorbij zien komen bij Bb maar vaak op drukke momenteel ookquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Omdat jij zoveel vage dingen zegt weet uk nooit wat ik moet gelovenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
vertrouwen en ik ken je kwaliteit bij COS
Jammer is datTrust nobody![]()
Lastig hoor. Want jij kunt je vader niet helpen, dat zal hij toch echt zelf moeten doen (met hulp van de juiste instanties). Maar het blijft toch je vader. Sterkte!quote:Op woensdag 9 april 2025 19:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zal proberen het kort uit te leggen. Mijn vader is alcoholist en al jaren geen contact meer, alleen paar jaar geleden er nog een keer geweest. Mijn moeder is soms nog veel met hem bezig door trauma's en laatst was ze hem tegen gekomen en zei ze: '' Hij ziet er niet goed uit. '' Daardoor ben ik nog meer gaan na denken over hem en heb ik het ideee dat ik een keuze moet maken als in hem bezoeken kijken hoe het gaat en of ik wat kan doen, maar ik weet dat dit me meer slechts doet dan goed. Ook al met ggz besproken, maar het is beter als ik niet ga. Maar ergens houd het me bezig + alle traumas die even extra komen zeuren..![]()
Ja ben altijd lief en braaf hequote:Op woensdag 9 april 2025 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
vertrouwen en ik ken je kwaliteit bij COS
Ow ok. Maar pizza is gelukkig al snel goedquote:Op woensdag 9 april 2025 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb weleens lekkerder gehad
Wilde vd echte Italiaan maar due was dicht![]()
![]()
Ben er later weer moet weer even dingen doen jakkieI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ook weer waarquote:Op woensdag 9 april 2025 19:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ok. Maar pizza is gelukkig al snel goed![]()
Zin inTrust nobody![]()
Oh succes daarmee en tot laterquote:Op woensdag 9 april 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Ben er later weer moet weer even dingen doen jakkie![]()
![]()
Okquote:Op woensdag 9 april 2025 19:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Ben er later weer moet weer even dingen doen jakkieTrust nobody![]()
Hoe weet je dat die een echte Italiaan is? Heeft die een keurmerk van de Italiaanse overheid op zijn voorhoofd?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb weleens lekkerder gehad
Wilde vd echte Italiaan maar due was dicht![]()
Hij heet Marioquote:Op woensdag 9 april 2025 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die een echte Italiaan is? Heeft die een keurmerk van de Italiaanse overheid op zijn voorhoofd?
Of nee, dan ben je een Oostenrijker![]()
![]()
klopt heb elke dag gekekenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jawel heb hem wel voorbij zien komen bij Bb maar vaak op drukke momenteel ook![]()
Jordy was goed he
Tussenstand inzameling staat btw op 280 euro verzameld door 27 mensen.
Ik sluit het tikkie zondag af zodra ik de bloemen heb gehaald.
Hebben jullie nog een voorkeur voor een bepaald soort bloem? Zelf dacht ik aan rode en witte rozen, maar misschien hebben jullie betere suggesties.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja mijn moeder zei ook wel, als het niet goed gaat met jou is hij er ook niet, dus dat is wel fijn daardoor maakt het de keuze nog makkelijker!quote:Op woensdag 9 april 2025 19:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik lees het ja, lastig hoor. Snap dat je dat heel erg bezig houdt.
Knuffel![]()
Ja en dat is het, blijft idd mijn vader, wat die allemaal ook aangericht heeft en dat kan ik niet veranderen. En hem kan ik al zeker niet veranderenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Lastig hoor. Want jij kunt je vader niet helpen, dat zal hij toch echt zelf moeten doen (met hulp van de juiste instanties). Maar het blijft toch je vader. Sterkte!![]()
Ik denk dat rode en witte rozen een goed idee is!quote:Op woensdag 9 april 2025 19:23 schreef DJMO het volgende:
Hebben jullie nog een voorkeur voor een bepaald soort bloem? Zelf dacht ik aan rode en witte rozen, maar misschien hebben jullie betere suggesties.![]()
Ja precies en zoals dev ook al zei, jij kan 'm niet helpenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja mijn moeder zei ook wel, als het niet goed gaat met jou is hij er ook niet, dus dat is wel fijn daardoor maakt het de keuze nog makkelijker!![]()
Nee, zeker niet inderdaad, hoe moeilijk dat ook is, het is helaas zoals het isquote:Op woensdag 9 april 2025 19:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja precies en zoals dev ook al zei, jij kan 'm niet helpen![]()
Ze hebben een zwaar Italiaans accentquote:Op woensdag 9 april 2025 19:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die een echte Italiaan is? Heeft die een keurmerk van de Italiaanse overheid op zijn voorhoofd?
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
4 kilo?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze hebben een zwaar Italiaans accent![]()
Beetje moeilijke gedachten en gevoelens, door trauma en mijn vader.quote:
En ook het nieuws van kapoentje is echt ff aangekomen![]()
Goed de tijd voor jezelf nemen ook (offline dingen doen waarvan je denkt ja dit helpt mij weer om beter te voelen). Of gewoon delen zoals je dat doet als je daar baat aan hebt. Knuffel.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Beetje moeilijke gedachten en gevoelens, door trauma en mijn vader.
En ook het nieuws van kapoentje is echt ff aangekomen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is er om een bepaalde kleur gevraagd? Of bv juist GEEN wit of rood?quote:Op woensdag 9 april 2025 19:23 schreef DJMO het volgende:
Hebben jullie nog een voorkeur voor een bepaald soort bloem? Zelf dacht ik aan rode en witte rozen, maar misschien hebben jullie betere suggesties.![]()
Dankjewel, ik ga denk ik even offline ookquote:Op woensdag 9 april 2025 19:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goed de tijd voor jezelf nemen ook (offline dingen doen waarvan je denkt ja dit helpt mij weer om beter te voelen). Of gewoon delen zoals je dat doet als je daar baat aan hebt. Knuffel.![]()
![]()
Dan zijn het echte Italianen. Jammer dat ze dicht warenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze hebben een zwaar Italiaans accent![]()
Soms wel het beste.. xquote:Op woensdag 9 april 2025 19:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ga denk ik even offline ook'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 19:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ga denk ik even offline ook![]()
![]()
![]()
Ja..quote:Op woensdag 9 april 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan zijn het echte Italianen. Jammer dat ze dicht waren
Ga nu zelf maar wat kokenTrust nobody![]()
Dat voorspelt niet veel goed hahahaquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
J̌a die was zeker goed vooraan jatten hequote:Op woensdag 9 april 2025 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt heb elke dag gekeken![]()
Jordy was goed he![]()
![]()
hahah jaaaaaaaaaa ze gaan nu vaak live trouwens op instagram savondsquote:Op woensdag 9 april 2025 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
J̌a die was zeker goed vooraan jatten he![]()
Nee, alleen specifiek om een losse onverpakte bloem.quote:Op woensdag 9 april 2025 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Is er om een bepaalde kleur gevraagd? Of bv juist GEEN wit of rood?Ik heb er één en ik ben er trots op
Jammer van het eindquote:Op woensdag 9 april 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat leuk?
Ik moet Adolescence nog afkijkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hou wel van rls -enquote:Op woensdag 9 april 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat leuk?
Ik moet Adolescence nog afkijken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo, yoga ook weer gedaan
Ben ik toch goed bezigHey there sunshine lift my heart
Ondanks dat mijn zoon dat ding heeft gekeken met z'n pleegouders, en het foute voorbeeld van zzn grote broer had die gepakt werd voor winkeldiefstal, weerhield hem dat er niet van om zelf ook voor winkeldief te spelenquote:Op woensdag 9 april 2025 19:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat leuk?
Ik moet Adolescence nog afkijken
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ken je die topper, zie je dr gaan?quote:
dat kan er maar één zijn, dat is onze Maan!
Ik ken dr van het tellen, daar gaat ze als een buffel
Maar nu gaat het even minder en krijgt ze een dikke knuffel
Dat heeft deze topper wel verdiend
dat zag ik als bolker maar ook als vriend
Dus lieve Moon, hopelijk voel je je snel weer top
een bolk op je neus, maar ook een kusje erop!![]()
@Moonlight![]()
![]()
Ik vind het hotel trouwens waar passief agressief
Ik had dubbele sets handdoeken op de eerste 3 dagen
Maar nu hebben ze enkele set opgehangen
Terwijl degene die meegenomen zijn niet eens vies warenHey there sunshine lift my heart
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je bent liefquote:Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ken je die topper, zie je dr gaan?
dat kan er maar één zijn, dat is onze Maan!
Ik ken dr van het tellen, daar gaat ze als een buffel
Maar nu gaat het even minder en krijgt ze een dikke knuffel
Dat heeft deze topper wel verdiend
dat zag ik als bolker maar ook als vriend
Dus lieve Moon, hopelijk voel je je snel weer top
een bolk op je neus, maar ook een kusje erop!![]()
@:Moonlight
Zeesterrenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:03 schreef StevenHyde het volgende:
Thuis na een lange dag. Lekker niksen nu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De wond op mijn been van de struiken is wel mooi trouwens, want mijn arm was bijna bijgekomen van mijn glijtocht van de sneeuw berg
In Schotland heb ik mezelf op wandeling ook goed laten vallen en had ik blauwe billen
Denk dat dudje me straks niet meer alleen op vakantie laat gaanHey there sunshine lift my heart
dat niksen heb je al de hele dag gedaan jonguh!!1quote:Op woensdag 9 april 2025 20:03 schreef StevenHyde het volgende:
Thuis na een lange dag. Lekker niksen nu![]()
Ik kwam vandaag weer eens buiten de provincie!Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ging er een wereld voor je open?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam vandaag weer eens buiten de provincie!![]()
Is een beetje als met de Sims dat je dan eerst een laadscherm krijgtquote:Op woensdag 9 april 2025 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam vandaag weer eens buiten de provincie!Hey there sunshine lift my heart
Ja zeker. Is eens wat anders dan de 1,5 km driehoek van werk-huis-supermarktquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wel een veilige bubbelquote:Op woensdag 9 april 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zeker. Is eens wat anders dan de 1,5 km driehoek van werk-huis-supermarkt![]()
![]()
Wel weer eens zin om n GoulashOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is op het laatste moment toch kip teriyaki gewordenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker! Alles is op nu. Hoe was jouw lasagne?![]()
![]()
Ook lekker!quote:Op woensdag 9 april 2025 20:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is op het laatste moment toch kip teriyaki geworden![]()
![]()
Hier gaat het wel goed eigenlijk. Zit goed in mijn vel. Op dat van Sint na dan. Maar ik kan het handelen.quote:
Mis je BB al?![]()
Dit is fijn om te horen makker!quote:Op woensdag 9 april 2025 20:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed eigenlijk. Zit goed in mijn vel. Op dat van Sint na dan. Maar ik kan het handelen.
Mis je BB al?![]()
![]()
Mwahhquote:Op woensdag 9 april 2025 20:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed eigenlijk. Zit goed in mijn vel. Op dat van Sint na dan. Maar ik kan het handelen.
Mis je BB al?
Op een gegeven moment is het wel klaar en dat was dit seizoen zeker zoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 9 april 2025 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sla over tot vrijdag moet niet te gewoon worden![]()
![]()
Kan ik me voorstellen. Ik ga volgend jaar ook weer eens mee doen. Laatste keer dat ik heb geCOSt was met Utopia. Heb je dat ook gezien?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh
Op een gegeven moment is het wel klaar en dat was dit seizoen zeker zo![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh
Op een gegeven moment is het wel klaar en dat was dit seizoen zeker zoik mis het kartel
Smile, it's free therapy.![]()
Jepquote:Op woensdag 9 april 2025 20:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik ga volgend jaar ook weer eens mee doen. Laatste keer dat ik heb geCOSt was met Utopia. Heb je dat ook gezien?
Ik nietquote:![]()
Klaar mee
Vanmorgen nog even op x gelezen
zum kotsen daar !Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorry niet gelezen eerder. Maar wat borrelnootje zegt idd. En zeker niet schromen om hier te delen. Desnoods in een spoiler bijv. Maar offline dingen doen waar je je positief in kunt verliezen en daarbij niet streng zijn op jezelf. Knuffelquote:Op woensdag 9 april 2025 19:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ga denk ik even offline ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nog zo’n lieverdquote:Op woensdag 9 april 2025 20:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sorry niet gelezen eerder. Maar wat borrelnootje zegt idd. En zeker niet schromen om hier te delen. Desnoods in een spoiler bijv. Maar offline dingen doen waar je je positief in kunt verliezen en daarbij niet streng zijn op jezelf. Knuffel
Nee vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 9 april 2025 20:40 schreef KoningWouter het volgende:
Iemand @:KillemWieft recentelijk nog gespot?![]()
oh maar daar lees ik niet, staat alleen maar pulp.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Klaar mee
Vanmorgen nog even op x gelezen
zum kotsen daar !Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat hij Alive en Kicking isquote:Op woensdag 9 april 2025 20:40 schreef KoningWouter het volgende:
Iemand @:KillemWieft recentelijk nog gespot?
Maar verder
Melden kiwi
@KillemWieftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fijn!quote:Op woensdag 9 april 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat jij Alive en Kicking is
Maar verder
Melden kiwi
@:Killemwieft![]()
wie zegt dat dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat hij Alive en Kicking is
Maar verder
Melden kiwi
@:KillemwieftSmile, it's free therapy.![]()
Er zijn ook wel eens nuttige dingen te vindenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh maar daar lees ik niet, staat alleen maar pulp.
Maar blijkbaar haalt RLS het slechtste in NL-ers die op X posten naar bovenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb nog een formule voor in je draaitabel![]()
houd op houd op ffff
Oh jongens ik heb een DM
Die mis ik altijd op mobielHey there sunshine lift my heart
Heb je die verzuurde pruim ook weerquote:Op woensdag 9 april 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owkeeeeeejj![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ging voor een paars bad maar ik kreeg rode wijnHey there sunshine lift my heart
maar ze zingt wel een TOPNUMMERquote:Op woensdag 9 april 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je die verzuurde pruim ook weer![]()
![]()
Geen ideequote:
Niet geklikt
En ga ik ook zeker niet doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owkeeeeeejj![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
ik zing het wel voor jequote:Op woensdag 9 april 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Niet geklikt
En ga ik ook zeker niet doen
Ik ken maar weinig mensen die zo zuur zijn als Claudia
uhuquote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Ik hoor plots niks meer
Dat is raar
krijg je nog terugSmile, it's free therapy.![]()
ken er nog wel een paarquote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
Ik ken maar weinig mensen die zo zuur zijn als Claudia![]()
![]()
Wel vogels die zo zuur zijn?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
Ik ken maar weinig mensen die zo zuur zijn als Claudia![]()
![]()
Faber?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
Ik ken maar weinig mensen die zo zuur zijn als ClaudiaHey there sunshine lift my heart
"Smaak"quote:Op woensdag 9 april 2025 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
greys heeft een aparte muzieksmaakHey there sunshine lift my heart
jahaaaa moet ik die echt op vakantie gaan maken?????quote:
meenemen is ook een risico met dat rauwe ei..Smile, it's free therapy.![]()
Ei hoort erbijHey there sunshine lift my heart
Moet je makenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaaaa moet ik die echt op vakantie gaan maken?????
meenemen is ook een risico met dat rauwe ei..
Dat blijkt. Rare mensen in in DTSquote:Op woensdag 9 april 2025 20:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
greys heeft een aparte muzieksmaak![]()
![]()
Sowiesoquote:Op woensdag 9 april 2025 20:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat blijkt. Rare mensen in in DTS![]()
![]()
Ik ken ze wel hoor.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef greysbones het volgende:
Ik ken maar weinig mensen die zo zuur zijn als Claudia
Ze post toevallig net nog dat nummer.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owkeeeeeejj![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is een vogelquote:Op woensdag 9 april 2025 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken ze wel hoor.
Ze post toevallig net nog dat nummer.![]()
![]()
Je ziet wel gelijk het leeftijdsverschil door de schrijfwijze van 3.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Mother maiden cronequote:Op woensdag 9 april 2025 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Je ziet wel gelijk het leeftijdsverschil door de schrijfwijze van 3.Hey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Je ziet wel gelijk het leeftijdsverschil door de schrijfwijze van 3.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
It's okay boomerquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Forum Opties Forumhop: Hop naar: