SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ik weet het al was @Paulquote:Op woensdag 9 april 2025 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Had het ook niet gezien, en @:dotteke geen idee meer wie de link gaf
We hebben in RLS ook een SC die niet hard loopt ALs BB dicht gaat dan komen er wel een paar daarheen druppelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik snap wel dat je het druk had met BB @Dotteke ... Waarom doe je dit eigenlijk alleen? Is dat wel te doen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar kan je wel een heel team opzettenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat je het druk had met BB @:Dotteke ... Waarom doe je dit eigenlijk alleen? Is dat wel te doen?![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan je wel een heel team opzetten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo de plantjes zijn besteld, weer een rib uit mijn lijfTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
McRib halen danquote:Op woensdag 9 april 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de plantjes zijn besteld, weer een rib uit mijn lijf![]()
Ja op zich wel, ik vind persoonlijk alleen modden fijner.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat je het druk had met BB @:Dotteke ... Waarom doe je dit eigenlijk alleen? Is dat wel te doen?
En ik was niet helemaal alleen het, Gert was er ook en daar overleg ik dan ook veel mee. Wij zitten op een lijn en kunnen heel goed samen. Je moet ook wel wat met BB hebben anders snap je er geen bal van![]()
Ik heb met Deisyy een jaar van je leven gedaan en dat ging super samen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deesquote:Op woensdag 9 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ik vind persoonlijk alleen modden fijner.
En ik was niet helemaal alleen het, Gert was er ook en daar overleg ik dan ook veel mee. Wij zitten op een lijn en kunnen heel goed samen. Je moet ook wel wat met BB hebben anders snap je er geen bal van![]()
Ik heb met Deisyy een jaar van je leven gedaan en dat ging super samen.![]()
![]()
Maar dan zijn mijn balkons nu straks wel mooi gevuldTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb met Deisyy een jaar van je leven gedaan en dat ging super samen.dat weet ik nog ja
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Insectenhotelletje ophangen nog en dan is het zoem zoem zoemTrotste mama van Ambar
Leuke lieve collega om mee te werkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK heb weer bezoek, het eekhoorntje zit weer te eten in mijn tuinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net als jijquote:Op woensdag 9 april 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke lieve collega om mee te werken![]()
![]()
lievvvvvvquote:Op woensdag 9 april 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
IK heb weer bezoek, het eekhoorntje zit weer te eten in mijn tuinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Super mooie beestjes zijn dat. Als we een weekendje naar bijv een landal park gaan wat in de bossen ligt, dan kopen we ook altijd van die nootjes enzo die we dan ophangen, zodat we eekhoorntjes kunnen kijken. Bij ons thuis kost het al moeite om elk jaar wat musjes en vinkjes terug te krijgen in onze achtertuin.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
IK heb weer bezoek, het eekhoorntje zit weer te eten in mijn tuinBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
er zijn meer mods op BB he @Gert bijvquote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat je het druk had met BB @:Dotteke ... Waarom doe je dit eigenlijk alleen? Is dat wel te doen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
gevonden maar de OP blijkbaar weggehaaldquote:Op woensdag 9 april 2025 10:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou
toen met die revoluties in het midden oosten werd er tijdelijk een forum op getuigd en stond er in NWS ineens een topic, alles MO gerelateerd moet vanaf nu in MO, topics gelijk verplaatst dit dat alles zonder de NWS mods te informeren
dat linkje naar het nieuwe forum heb ik stiekom veranderd naar Rick Astleys megahit
heeft er maanden gestaan want niemand klikt dat blijkbaar
heb ik maanden om gegiegeld als een heel klein meisje
Snakey in FB / Vreemde grap?
moet nog steeds giebelenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is leuk om naar te kijken, er komen er dus meerdere, een iets grotere heb ik al gezien en nu deze kleine En ze weten de weg. Ze klimmen of in de heg of gaan op het vogelhuisje staan en dan ineens zijn ze weg naar de andere kant van de tuin waar water staatquote:Op woensdag 9 april 2025 10:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Super mooie beestjes zijn dat. Als we een weekendje naar bijv een landal park gaan wat in de bossen ligt, dan kopen we ook altijd van die nootjes enzo die we dan ophangen, zodat we eekhoorntjes kunnen kijken. Bij ons thuis kost het al moeite om elk jaar wat musjes en vinkjes terug te krijgen in onze achtertuin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
gevonden maar de OP blijkbaar weggehaald
Snakey in FB / Vreemde grap?
moet nog steeds giebelen![]()
Niet iedereen was er even blij mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb met Deisyy een jaar van je leven gedaan en dat ging super samen.Spuit 11quote:
het viel niet overal in goede aarde!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
waar gaat dit overquote:Op woensdag 9 april 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het al was @:Paul
We hebben in RLS ook een SC die niet hard loopt ALs BB dicht gaat dan komen er wel een paar daarheen druppelenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In de lucht, maar het schijnt door de wolken heenquote:
Trotste mama van Ambar
Heel lichtjes hier ook...quote:Op woensdag 9 april 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de lucht, maar het schijnt door de wolken heen![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk om naar te kijken, er komen er dus meerdere, een iets grotere heb ik al gezien en nu deze kleine En ze weten de weg. Ze klimmen of in de heg of gaan op het vogelhuisje staan en dan ineens zijn ze weg naar de andere kant van de tuin waar water staatEcht leuk om te kunnen aanschouwen vanuit je huis lijkt me. Een jaar terug zijn er bij achterburen grote bomen weggehaald helaas. We hebben steeds voedsel voor vogeltjes en met het jaar kwamen er meer bij. Maar dat is nu daardoor weer minder geworden. Die vogeltjes voelden zich zo op het gemak dat ze koolmeesjes op een gegeven moment door de openstaande deur naar binnen vlogen en op ons staande wasrek gingen zitten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ze zouden je buren moeten kielhalen of je buren zonder pardon uit hun huis zettenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Echt leuk om te kunnen aanschouwen vanuit je huis lijkt me. Een jaar terug zijn er bij achterburen grote bomen weggehaald helaas. We hebben steeds voedsel voor vogeltjes en met het jaar kwamen er meer bij. Maar dat is nu daardoor weer minder geworden. Die vogeltjes voelden zich zo op het gemak dat ze koolmeesjes op een gegeven moment door de openstaande deur naar binnen vlogen en op ons staande wasrek gingen zitten
Trotste mama van Ambar
Dat jij in de COS De link van hier heb gezetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wat leuk is dat, zo ver gaat hier niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Echt leuk om te kunnen aanschouwen vanuit je huis lijkt me. Een jaar terug zijn er bij achterburen grote bomen weggehaald helaas. We hebben steeds voedsel voor vogeltjes en met het jaar kwamen er meer bij. Maar dat is nu daardoor weer minder geworden. Die vogeltjes voelden zich zo op het gemak dat ze koolmeesjes op een gegeven moment door de openstaande deur naar binnen vlogen en op ons staande wasrek gingen zitten
Heb straks wel weer heel veel jonge musjes en vinken als ze weer uitgaan vliegen is ook zo leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog even en ze schuiven 's ochtends aan bij het ontbijt voor wat broodkruimeltjesquote:Op woensdag 9 april 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Ja wel erg zonde. Voordeel voor anderen is wel dat we nu veel langere periode zon in onze tuin hebben (hoeft van mij niet) en andere buren geen overlast van blad in de tuin. Maargoed, persoonlijk had ik ze liever nog gehad en genoten van de vogeltjes.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zouden je buren moeten kielhalen of je buren zonder pardon uit hun huis zettenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maargoed zal wel ff een hondendrol in een krant wikkelen en voor hun deur leggen en die in de fik steken en dan aanbellen. Met de groeten van muis.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zou kunnenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jij in de COS De link van hier heb gezet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Haha ja ze voelden zich vogelvrij (pa-dmm-tss)quote:Op woensdag 9 april 2025 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog even en ze schuiven 's ochtends aan bij het ontbijt voor wat broodkruimeltjesBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik heb er wel een paar honderd over hierquote:Op woensdag 9 april 2025 10:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Super mooie beestjes zijn dat. Als we een weekendje naar bijv een landal park gaan wat in de bossen ligt, dan kopen we ook altijd van die nootjes enzo die we dan ophangen, zodat we eekhoorntjes kunnen kijken. Bij ons thuis kost het al moeite om elk jaar wat musjes en vinkjes terug te krijgen in onze achtertuin.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
liefquote:Op woensdag 9 april 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar honderd over hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
die mussen zijn hondsbrutaal
en maken ook veel ruzie
is maar de vraag of je die echt zo graag in de tuin wil
ze komen soms met 20 tal uit de heggen om ruzie te maken met elkaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er is ook te weinig hegquote:Op woensdag 9 april 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
die mussen zijn hondsbrutaal
en maken ook veel ruzie
is maar de vraag of je die echt zo graag in de tuin wil
ze komen soms met 20 tal uit de heggen om ruzie te maken met elkaarHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
ehhh neequote:
ik ga de meters hier niet neerploffen maar er is meer dan genoegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het moment dat je zon wil in huis (winter) zit er geen blad aan. In de zomer zorgt het juist voor verkoeling.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wel erg zonde. Voordeel voor anderen is wel dat we nu veel langere periode zon in onze tuin hebben (hoeft van mij niet) en andere buren geen overlast van blad in de tuin. Maargoed, persoonlijk had ik ze liever nog gehad en genoten van de vogeltjes.
En onderdak voor zoveel beestjes. En als je vallend blad overlast vindt, moet je in een flat gaan wonen ofzo.
Mensen tegenwoordig ook
Trotste mama van Ambar
In de stad etc niet meerquote:Op woensdag 9 april 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh nee
ik ga de meters hier niet neerploffen maar er is meer dan genoegTrotste mama van Ambar
Volgens de mussen is er nooit genoeg hegquote:Op woensdag 9 april 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh nee
ik ga de meters hier niet neerploffen maar er is meer dan genoegHey there sunshine lift my heart
Yes mee eens. En ook zielig voor mijn buurmannen, want die hadden zoveel plezier aan hun hobby: bladblazen (kill me)quote:Op woensdag 9 april 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het moment dat je zon wil in huis (winter) zit er geen blad aan. In de zomer zorgt het juist voor verkoeling.
En onderdak voor zoveel beestjes. En als je vallend blad overlast vindt, moet je in een flat gaan wonen ofzo.
Mensen tegenwoordig ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mussen zijn relnichtenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgens de mussen is er nooit genoeg heg
die maken nog ruzie om een mierThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moest 2 uur rijden, mocht even bij een café plassen
Hangt dit briefje er
Vrij vertaald, laat de wc schoon achter, de man die de wc schoon moet maken is ook degene die jouw koffie maaktHey there sunshine lift my heart
We kunnen niet allemaal buitenaf wonen, want dan is buitenaf ook niet meer buitenafquote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je niet in de stad gaan wonenTrotste mama van Ambar
zal jouw eens een mier in je broek gooienquote:
een rooie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dan gewoon niet zeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal buitenaf wonen, want dan is buitenaf ook niet meer buitenaf
Zal mijn rode mier eens laten kennismaken met jouw musquote:Op woensdag 9 april 2025 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal jouw eens een mier in je broek gooien
een rooie![]()
![]()
Ze hebben hier hele andere Magnum bonbons dan bij onsHey there sunshine lift my heart
dan moet je bij die gekke vogel zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 11:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal mijn rode mier eens laten kennismaken met jouw mus
dat is meer een mus
ik ben geen vogel
Maar ook buitenaf zijn er steeds meer heggen verdwenen doordat men de voorkeur geeft aan prikkeldraad etc.quote:
En in stedelijk gebied wil met zo veel mogelijk tegels.
Niets komt ten goede van je eigen leefomgeving.Trotste mama van Ambar
Ik zat al in haar Excel sheetquote:Op woensdag 9 april 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je bij die gekke vogel zijn
dat is meer een mus
ik ben geen vogel![]()
![]()
Dat een de buxusrupsquote:Op woensdag 9 april 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ook buitenaf zijn er steeds meer heggen verdwenen doordat men de voorkeur geeft aan prikkeldraad etc.
Niets komt ten goede van je eigen leefomgeving.Hey there sunshine lift my heart
das helemaal niet waarquote:Op woensdag 9 april 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ook buitenaf zijn er steeds meer heggen verdwenen doordat men de voorkeur geeft aan prikkeldraad etc.
Niets komt ten goede van je eigen leefomgeving.
prikkeldraad wordt steeds minder gebruikt
en heggen worden juist steeds meer gezetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Buxus was sowieso al een biodiversiteitshelquote:Trotste mama van Ambar
Omdat we nu beter weten. Maar door de ruilverkaveling van jaren 50/60 is een boel verloren gegaanquote:Op woensdag 9 april 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
das helemaal niet waar
prikkeldraad wordt steeds minder gebruikt
en heggen worden juist steeds meer gezetTrotste mama van Ambar
het zetten van heggen wordt door de provincie enorm gepromoot en gesubsidieerd
en met goede resultatenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
begin eens in steden meer groen aan te leggenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat we nu beter weten. Maar door de ruilverkaveling van jaren 50/60 is een boel verloren gegaan
ipv dicht getegelde tuinen etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De rijen vol eiken ookquote:Op woensdag 9 april 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Buxus was sowieso al een biodiversiteitshel
Ik kom hier in Italië ook zo achterlijk veel meer insecten tegen. Sprinkhanen, wel 10 soorten vlinders
Bij ons is het echt skeer geworden met de biodiversiteitHey there sunshine lift my heart
In het stedelijk gebied neemt de biodiversiteit alleen maar toe, terwijl die in het landelijk gebied alleen maar af neemt.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
begin eens in steden meer groen aan te leggen
ipv dicht getegelde tuinen etcTrotste mama van Ambar
Daar heb ik 1 woord voor: gifquote:Op woensdag 9 april 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De rijen vol eiken ook
Ik kom hier in Italië ook zo achterlijk veel meer insecten tegen. Sprinkhanen, wel 10 soorten vlinders
Bij ons is het echt skeer geworden met de biodiversiteitTrotste mama van Ambar
hier meerdere soorten vlinders
sprinkhanen mogen ze lekker daar houden
als we het over plagen hebben
toren spinnen allerlei insecten
vogels dassen reeen vossen
marters hermelijntjes
wolven
Nou zijn ze hier hard bezig de olijfbomen te snoeien
En de snoeiberg in de fik te zetten
Hoef je in Drenthe niet te proberenHey there sunshine lift my heart
OordoppenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De sprinkhanen hier kunnen vliegenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:19 schreef greysbones het volgende:
hier meerdere soorten vlinders
sprinkhanen mogen ze lekker daar houden
als we het over plagen hebben
toren spinnen allerlei insecten
vogels dassen reeen vossen
marters hermelijntjes
wolven
Hey there sunshine lift my heart
daar heb ik 1 woord voorquote:
dijkverleggingen, ingrijpen door natuurorganisaties op dieren( bescherm het 1 vermoord het ander)
Ooievaars die alle weide vogels opvreten
Roeken /kauwen kraaienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lekker daar latenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De sprinkhanen hier kunnen vliegen
Zo lang ze buiten zijn heb ik er geen last vanquote:Hey there sunshine lift my heart
fazanten..
weg
allemaal afgeschoten door de jagers
patrijzen
weg
vermoord door de ooievaars
kieviten weg
na het afgraven voor de dijkverlegging verdwenen
grutto's idemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Insecten zijn voornamelijk verdwenen door het gebruik van landbouwgif. Daar hadden we het over. En dat is gewoon aangetoond door de wetenschap.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb ik 1 woord voor
dijkverleggingen, ingrijpen door natuurorganisaties op dieren( bescherm het 1 vermoord het ander)
Ooievaars die alle weide vogels opvreten
Roeken /kauwen kraaienTrotste mama van Ambar
daar heb jij het overquote:Op woensdag 9 april 2025 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Insecten zijn voornamelijk verdwenen door het gebruik van landbouwgif. Daar hadden we het over. En dat is gewoon aangetoond door de wetenschap.
niet ik
ik had het over rellende mussen
Misschien moet ik de melding van mijn horloge voor iedere 10 verdiepingen uit zetten voor de weekHey there sunshine lift my heart
Ik ga zo plantjes planten
en onkruid schoffelen
tussen de insecten
en vogels
Lekkerquote:Op woensdag 9 april 2025 11:26 schreef greysbones het volgende:
Ik ga zo plantjes planten
en onkruid schoffelen
tussen de insecten
en vogels![]()
![]()
En ik reageer op een bericht van iemand anders en niet over jouw mussenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb jij het over
niet ik
ik had het over rellende mussenTrotste mama van Ambar
dat ging over mijn mussenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik reageer op een bericht van iemand anders en niet over jouw mussen
Jullie vechten als mussenHey there sunshine lift my heart
Daarom, meer heggenHey there sunshine lift my heart
Ik krijg wel eens reels van een raaf die tickle tickle zegt maar dan wel in een super zware stemquote:Hey there sunshine lift my heart
Of je bent goed in bowlen of goed in bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Raven zijn tof. Mooie aaseters ook die met wolven mee vliegenTrotste mama van Ambar
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbeter de wereld
begin bij jezelfHey there sunshine lift my heart
is dat zo?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of je bent goed in bowlen of goed in bed.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zaterdagochtend half acht....?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Yes mee eens. En ook zielig voor mijn buurmannen, want die hadden zoveel plezier aan hun hobby: bladblazen (kill me)How can I make this topic about me?![]()
Schijnbaar is dat een gezegde.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
misschien geld de Bowling regel ook wel voor tafelvoetbalquote:Op woensdag 9 april 2025 11:32 schreef StevenHyde het volgende:
10-0 met tafelvoetbal verloren. Daar gaat weer een jongensdroom.
Onder de tafel doorkruipen danquote:Op woensdag 9 april 2025 11:32 schreef StevenHyde het volgende:
10-0 met tafelvoetbal verloren. Daar gaat weer een jongensdroom.![]()
![]()
+1quote:Hey there sunshine lift my heart
Bij Breda?Hey there sunshine lift my heart
Ik ben de ene keer wel goed in bowlen en de andere keer niet. Inconsistent. En voor de rest kop ik em niet in.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of je bent goed in bowlen of goed in bed.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat heb ik ook met seksquote:Op woensdag 9 april 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben de ene keer wel goed in bowlen en de andere keer niet. Inconsistent. En voor de rest kop ik em niet in.Hey there sunshine lift my heart
mag ik mag ik mag ikquote:Op woensdag 9 april 2025 11:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben de ene keer wel goed in bowlen en de andere keer niet. Inconsistent. En voor de rest kop ik em niet in.
Bowlingballen inkoppen is een stom planquote:
Overdag is Steven een zeester maar na 8 uur s'avonds komt hij los en wordt een eckte casanova
Zie wel dat de uitspraak in het Nederlands vooral van dumpert komt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* gebrokenglas pakt de popcorn.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
Overdag is Steven een zeester maar na 8 uur s'avonds komt hij los en wordt een eckte casanovaHow can I make this topic about me?![]()
Zou rechts swipenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
Overdag is Steven een zeester maar na 8 uur s'avonds komt hij los en wordt een eckte casanovaHey there sunshine lift my heart
je wilt een date met Steven?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas pakt de popcorn.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
haha een zeester?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
Overdag is Steven een zeester maar na 8 uur s'avonds komt hij los en wordt een eckte casanova
Indien ja, heel graag patrick starBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
je kunt de uitdrukking toch welquote:Op woensdag 9 april 2025 11:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha een zeester?
Indien ja, heel graag patrick star
iemand die een zeester is in bedquote:Op woensdag 9 april 2025 11:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
klinkt als jambers, maar ken het niet in deze vorm
google het maar![]()
Jullie zijn allemaal klein, ik loop op een km boven zee niveauHey there sunshine lift my heart
Jambers mooi programma vroeger.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 9 april 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
iemand die een zeester is in bed
google het maar![]()
Prachtige stem ookHey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 9 april 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
Overdag is Steven een zeester maar na 8 uur s'avonds komt hij los en wordt een eckte casanova![]()
![]()
Is iets waar volgens mij vooral vrouwen van worden beschuldigdquote:Hey there sunshine lift my heart
R.I.P DTS.![]()
De geest van pater pio is de baas in Tubbergen.
Wel eng dat zo iets nu nog kan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh kak ik ben mijn vork vergeten uit de autoquote:Hey there sunshine lift my heart
Neem dan ook een lepel 🥄quote:Op woensdag 9 april 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh kak ik ben mijn vork vergeten uit de auto![]()
Ja want die heb ik wel in mijn tasquote:![]()
Ben Mary Poppins nietHey there sunshine lift my heart
Ze gaan je als Nederlander met een lepel in je tas ook wel ergens van verdenken als de politie je staande doet houden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
MorgenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
R.I.P DTS.![]()
Geen lepel bij je hebbenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja want die heb ik wel in mijn tas![]()
Ben Mary Poppins niet![]()
![]()
Mogen ze, heb nog geen agent meegemaakt die ik niet kan laten lachenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ze gaan je als Nederlander met een lepel in je tas ook wel ergens van verdenken als de politie je staande doet houden.Hey there sunshine lift my heart
Nee alleen bij ander soortig (inferieur) bestekquote:Op woensdag 9 april 2025 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ze gaan je als Nederlander met een lepel in je tas ook wel ergens van verdenken als de politie je staande doet houden.![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
We gebruiken vorken nog niet heel langquote:Op woensdag 9 april 2025 11:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee alleen bij ander soortig (inferieur) bestek
Maar ze zeggen dat de Italianen wel degene zijn die ermee begonnenHey there sunshine lift my heart
Een Italiaan weet wel hoe de vork in de steel steekt (ba-dmm-tss)quote:Op woensdag 9 april 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We gebruiken vorken nog niet heel lang
Maar ze zeggen dat de Italianen wel degene zijn die ermee begonnenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die snappen het dus nietquote:Op woensdag 9 april 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We gebruiken vorken nog niet heel lang
Maar ze zeggen dat de Italianen wel degene zijn die ermee begonnen![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Denk maar tijd voor een pauzewandeling, want ik word te flauw van mezelf
Neem wat zout meequote:Op woensdag 9 april 2025 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Denk maar tijd voor een pauzewandeling, want ik word te flauw van mezelfHey there sunshine lift my heart
Tijd voor een Bastognequote:Op woensdag 9 april 2025 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Denk maar tijd voor een pauzewandeling, want ik word te flauw van mezelf![]()
![]()
Met notenquote:
tijd voor cup a soupquote:Op woensdag 9 april 2025 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Denk maar tijd voor een pauzewandeling, want ik word te flauw van mezelfThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel blij dat ze familie vloggers gaan aanpakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En witte chocolade
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
HaiSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Top van heuvel 1 bereikt
is toch knap dat ze dat voor elkaar krijgen in zon klein zakjequote:
Gewoon goed proppenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch knap dat ze dat voor elkaar krijgen in zon klein zakjeHey there sunshine lift my heart
Volgens mij is dat gemaakt voor mensen die graag een slok zeewater drinken maar geen zee in de buurt hebbenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch knap dat ze dat voor elkaar krijgen in zon klein zakjeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je moet mensen toch op de een of andere manier bekend maken met Poseidonquote:Op woensdag 9 april 2025 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gemaakt voor mensen die graag een slok zeewater drinken maar geen zee in de buurt hebbenHey there sunshine lift my heart
geen ideequote:Op woensdag 9 april 2025 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gemaakt voor mensen die graag een slok zeewater drinken maar geen zee in de buurt hebben
ik eet/drink het niet
![]()
Take me to the other sideWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Take me to your borderline
Goed nummer welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoor water
Waar valt het water?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Naar benedenquote:
Schijtmeeting voor de pauzequote:Op woensdag 9 april 2025 12:24 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst ffdaarna laatste meeting en dan pas pauze
![]()
Heb geen blikjesquote:Hey there sunshine lift my heart
Deze kant van de Alpen is het wel zo dat als iets in het water komt, mizzamy het ik ieder geval niet uit de Maas hoeft te plukkenHey there sunshine lift my heart
Nou, ik mag weer omhoog lopen
Vanavond maar wat rek en strek doen voor de kuitjesHey there sunshine lift my heart
ZO ff bakkie doen en dan eens kijken of een uurtje slapen wil lukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Murphy'squote:Hey there sunshine lift my heart
Even je rust pakken jaquote:Op woensdag 9 april 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
ZO ff bakkie doen en dan eens kijken of een uurtje slapen wil lukken![]()
![]()
ShotjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedenk mij net dat ik een pakketje krijg vanmiddagquote:![]()
Verdorie nog aan toeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je hoe laat ongeveer?quote:Op woensdag 9 april 2025 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedenk mij net dat ik een pakketje krijg vanmiddag![]()
Verdorie nog aan toe![]()
Ja tussen 13 en 17 uurquote:
EN tussen 16 en 17 uur de glas meneerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En om 16.30 komt iemand mijn bankstel ophalen omdat ik morgen eindelijk de nieuwe bank krijg die ik in dec al besteld had
Denk niet dat er een rustmomentje in zit vandaag gggrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Happy ourThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik val bijna om van moeheid.quote:maar ik mag gewoon niet rusten schijnbaar
WIe weet is hij het welquote:
Anders het pakketje maar ophalen morgenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik val bijna om van moeheid.maar ik mag gewoon niet rusten schijnbaar
![]()
Ik heb wel een keer rustHey there sunshine lift my heart
Bellen ze toch aan, word ik toch wakkerquote:Op woensdag 9 april 2025 12:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Anders het pakketje maar ophalen morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien komen ze pas tegen vijvenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bellen ze toch aan, word ik toch wakker![]()
Kitten komt thuis
''WAT HEB JIJ NOU AAN''
- Gewoon een trui?
''Die trui is niet van jou toch''
- Jawel
''Nou, wat een raar merk''
![]()
![]()
Is gewoon mn sporttui van Hummel
![]()
![]()
Ja maar misschien ook net als ik lig te slapen en dan ben ik nog meer ellendigquote:
Ik blijf wel op het is niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat een van de drie watervallen?quote:Op woensdag 9 april 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Das pech, brug wegI'm surrounded by morons!
Bestaat gewoon nog. Ik heb er best veel sportkleding van. Ook van Bjorn Borg.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, zo noemde mijn papa me vroeger.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We are the Borg.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bestaat gewoon nog. Ik heb er best veel sportkleding van. Ook van Bjorn Borg.I'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, zo noemde mijn papa me vroeger.HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de tel kwijt, zijn er meer dan 3quote:Hey there sunshine lift my heart
''HEB JIJ GESPORT DAN''
- Ja.
'' Geloof ik niks van, laat je watch eens zien''
Ik heb een puber dames en heren. Het is officieel nu.
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
''HEB JIJ GESPORT DAN''
- Ja.
![]()
![]()
Valt me nog mee dat ze niet zegt: laat me je oksel eens ruiken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 april 2025 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet zegt: laat me je oksel eens ruiken.![]()
Wil je mijn horloge lenen?quote:Op woensdag 9 april 2025 12:52 schreef Moeraskat het volgende:
''HEB JIJ GESPORT DAN''
- Ja.
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: