zou kunnenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jij in de COS De link van hier heb gezet
Haha ja ze voelden zich vogelvrij (pa-dmm-tss)quote:Op woensdag 9 april 2025 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog even en ze schuiven 's ochtends aan bij het ontbijt voor wat broodkruimeltjes
ik heb er wel een paar honderd over hierquote:Op woensdag 9 april 2025 10:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Super mooie beestjes zijn dat. Als we een weekendje naar bijv een landal park gaan wat in de bossen ligt, dan kopen we ook altijd van die nootjes enzo die we dan ophangen, zodat we eekhoorntjes kunnen kijken. Bij ons thuis kost het al moeite om elk jaar wat musjes en vinkjes terug te krijgen in onze achtertuin.
liefquote:Op woensdag 9 april 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar honderd over hier
Er is ook te weinig hegquote:Op woensdag 9 april 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
die mussen zijn hondsbrutaal
en maken ook veel ruzie
is maar de vraag of je die echt zo graag in de tuin wil
ze komen soms met 20 tal uit de heggen om ruzie te maken met elkaar
ehhh neequote:
Het moment dat je zon wil in huis (winter) zit er geen blad aan. In de zomer zorgt het juist voor verkoeling.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wel erg zonde. Voordeel voor anderen is wel dat we nu veel langere periode zon in onze tuin hebben (hoeft van mij niet) en andere buren geen overlast van blad in de tuin. Maargoed, persoonlijk had ik ze liever nog gehad en genoten van de vogeltjes.
In de stad etc niet meerquote:Op woensdag 9 april 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh nee
ik ga de meters hier niet neerploffen maar er is meer dan genoeg
Volgens de mussen is er nooit genoeg hegquote:Op woensdag 9 april 2025 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehhh nee
ik ga de meters hier niet neerploffen maar er is meer dan genoeg
Yes mee eens. En ook zielig voor mijn buurmannen, want die hadden zoveel plezier aan hun hobby: bladblazen (kill me)quote:Op woensdag 9 april 2025 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het moment dat je zon wil in huis (winter) zit er geen blad aan. In de zomer zorgt het juist voor verkoeling.
En onderdak voor zoveel beestjes. En als je vallend blad overlast vindt, moet je in een flat gaan wonen ofzo.
Mensen tegenwoordig ook
mussen zijn relnichtenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgens de mussen is er nooit genoeg heg
We kunnen niet allemaal buitenaf wonen, want dan is buitenaf ook niet meer buitenafquote:Op woensdag 9 april 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je niet in de stad gaan wonen
zal jouw eens een mier in je broek gooienquote:
dan gewoon niet zeurenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal buitenaf wonen, want dan is buitenaf ook niet meer buitenaf
Zal mijn rode mier eens laten kennismaken met jouw musquote:Op woensdag 9 april 2025 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal jouw eens een mier in je broek gooien
een rooie
dan moet je bij die gekke vogel zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 11:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zal mijn rode mier eens laten kennismaken met jouw mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |