SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ik weet het al was @Paulquote:Op woensdag 9 april 2025 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Had het ook niet gezien, en @:dotteke geen idee meer wie de link gaf
We hebben in RLS ook een SC die niet hard loopt ALs BB dicht gaat dan komen er wel een paar daarheen druppelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik snap wel dat je het druk had met BB @Dotteke ... Waarom doe je dit eigenlijk alleen? Is dat wel te doen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar kan je wel een heel team opzettenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat je het druk had met BB @:Dotteke ... Waarom doe je dit eigenlijk alleen? Is dat wel te doen?![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan je wel een heel team opzetten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo de plantjes zijn besteld, weer een rib uit mijn lijfTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
McRib halen danquote:Op woensdag 9 april 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de plantjes zijn besteld, weer een rib uit mijn lijf![]()
Ja op zich wel, ik vind persoonlijk alleen modden fijner.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat je het druk had met BB @:Dotteke ... Waarom doe je dit eigenlijk alleen? Is dat wel te doen?
En ik was niet helemaal alleen het, Gert was er ook en daar overleg ik dan ook veel mee. Wij zitten op een lijn en kunnen heel goed samen. Je moet ook wel wat met BB hebben anders snap je er geen bal van![]()
Ik heb met Deisyy een jaar van je leven gedaan en dat ging super samen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deesquote:Op woensdag 9 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op zich wel, ik vind persoonlijk alleen modden fijner.
En ik was niet helemaal alleen het, Gert was er ook en daar overleg ik dan ook veel mee. Wij zitten op een lijn en kunnen heel goed samen. Je moet ook wel wat met BB hebben anders snap je er geen bal van![]()
Ik heb met Deisyy een jaar van je leven gedaan en dat ging super samen.![]()
![]()
Maar dan zijn mijn balkons nu straks wel mooi gevuldTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb met Deisyy een jaar van je leven gedaan en dat ging super samen.dat weet ik nog ja
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Insectenhotelletje ophangen nog en dan is het zoem zoem zoemTrotste mama van Ambar
Leuke lieve collega om mee te werkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IK heb weer bezoek, het eekhoorntje zit weer te eten in mijn tuinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net als jijquote:Op woensdag 9 april 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke lieve collega om mee te werken![]()
![]()
lievvvvvvquote:Op woensdag 9 april 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
IK heb weer bezoek, het eekhoorntje zit weer te eten in mijn tuinWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Super mooie beestjes zijn dat. Als we een weekendje naar bijv een landal park gaan wat in de bossen ligt, dan kopen we ook altijd van die nootjes enzo die we dan ophangen, zodat we eekhoorntjes kunnen kijken. Bij ons thuis kost het al moeite om elk jaar wat musjes en vinkjes terug te krijgen in onze achtertuin.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
IK heb weer bezoek, het eekhoorntje zit weer te eten in mijn tuinBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
er zijn meer mods op BB he @Gert bijvquote:Op woensdag 9 april 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap wel dat je het druk had met BB @:Dotteke ... Waarom doe je dit eigenlijk alleen? Is dat wel te doen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
gevonden maar de OP blijkbaar weggehaaldquote:Op woensdag 9 april 2025 10:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou
toen met die revoluties in het midden oosten werd er tijdelijk een forum op getuigd en stond er in NWS ineens een topic, alles MO gerelateerd moet vanaf nu in MO, topics gelijk verplaatst dit dat alles zonder de NWS mods te informeren
dat linkje naar het nieuwe forum heb ik stiekom veranderd naar Rick Astleys megahit
heeft er maanden gestaan want niemand klikt dat blijkbaar
heb ik maanden om gegiegeld als een heel klein meisje
Snakey in FB / Vreemde grap?
moet nog steeds giebelenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het is leuk om naar te kijken, er komen er dus meerdere, een iets grotere heb ik al gezien en nu deze kleine En ze weten de weg. Ze klimmen of in de heg of gaan op het vogelhuisje staan en dan ineens zijn ze weg naar de andere kant van de tuin waar water staatquote:Op woensdag 9 april 2025 10:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Super mooie beestjes zijn dat. Als we een weekendje naar bijv een landal park gaan wat in de bossen ligt, dan kopen we ook altijd van die nootjes enzo die we dan ophangen, zodat we eekhoorntjes kunnen kijken. Bij ons thuis kost het al moeite om elk jaar wat musjes en vinkjes terug te krijgen in onze achtertuin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
gevonden maar de OP blijkbaar weggehaald
Snakey in FB / Vreemde grap?
moet nog steeds giebelen![]()
Niet iedereen was er even blij mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb met Deisyy een jaar van je leven gedaan en dat ging super samen.Spuit 11quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het viel niet overal in goede aarde!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
waar gaat dit overquote:Op woensdag 9 april 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het al was @:Paul
We hebben in RLS ook een SC die niet hard loopt ALs BB dicht gaat dan komen er wel een paar daarheen druppelenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
In de lucht, maar het schijnt door de wolken heenquote:
Trotste mama van Ambar
Heel lichtjes hier ook...quote:Op woensdag 9 april 2025 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In de lucht, maar het schijnt door de wolken heen![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is leuk om naar te kijken, er komen er dus meerdere, een iets grotere heb ik al gezien en nu deze kleine En ze weten de weg. Ze klimmen of in de heg of gaan op het vogelhuisje staan en dan ineens zijn ze weg naar de andere kant van de tuin waar water staatEcht leuk om te kunnen aanschouwen vanuit je huis lijkt me. Een jaar terug zijn er bij achterburen grote bomen weggehaald helaas. We hebben steeds voedsel voor vogeltjes en met het jaar kwamen er meer bij. Maar dat is nu daardoor weer minder geworden. Die vogeltjes voelden zich zo op het gemak dat ze koolmeesjes op een gegeven moment door de openstaande deur naar binnen vlogen en op ons staande wasrek gingen zitten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ze zouden je buren moeten kielhalen of je buren zonder pardon uit hun huis zettenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Echt leuk om te kunnen aanschouwen vanuit je huis lijkt me. Een jaar terug zijn er bij achterburen grote bomen weggehaald helaas. We hebben steeds voedsel voor vogeltjes en met het jaar kwamen er meer bij. Maar dat is nu daardoor weer minder geworden. Die vogeltjes voelden zich zo op het gemak dat ze koolmeesjes op een gegeven moment door de openstaande deur naar binnen vlogen en op ons staande wasrek gingen zitten
Trotste mama van Ambar
Dat jij in de COS De link van hier heb gezetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wat leuk is dat, zo ver gaat hier niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Echt leuk om te kunnen aanschouwen vanuit je huis lijkt me. Een jaar terug zijn er bij achterburen grote bomen weggehaald helaas. We hebben steeds voedsel voor vogeltjes en met het jaar kwamen er meer bij. Maar dat is nu daardoor weer minder geworden. Die vogeltjes voelden zich zo op het gemak dat ze koolmeesjes op een gegeven moment door de openstaande deur naar binnen vlogen en op ons staande wasrek gingen zitten
Heb straks wel weer heel veel jonge musjes en vinken als ze weer uitgaan vliegen is ook zo leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog even en ze schuiven 's ochtends aan bij het ontbijt voor wat broodkruimeltjesquote:Op woensdag 9 april 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Ja wel erg zonde. Voordeel voor anderen is wel dat we nu veel langere periode zon in onze tuin hebben (hoeft van mij niet) en andere buren geen overlast van blad in de tuin. Maargoed, persoonlijk had ik ze liever nog gehad en genoten van de vogeltjes.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zouden je buren moeten kielhalen of je buren zonder pardon uit hun huis zettenBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: