quote:Op woensdag 9 april 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Maar Dot, wanneer kom jij er nou eens achter dat ik de TT had veranderd van die SC?
Van kletshoek naar kletskoek
Wat is er met Jock? Ik ben toen gestopt met kijken en ben ook niet meer op heb SF geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
Het meeste is ook kletskoek
Al hoop ik dat @:Jockari nog even laat weten hoe het met hem gaat
Hihiquote:Op woensdag 9 april 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Ik heb zo met mezelf zitten lachen en niemand die er wat over zei. Was eigenlijk een beetje triest maar goed
Moet je even de kletskoek lezenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is er met Jock? Ik ben toen gestopt met kijken en ben ook niet meer op heb SF geweest eigenlijk.
Ja, eh.. datum?quote:
Kletskoek?quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Maar Dot, wanneer kom jij er nou eens achter dat ik de TT had veranderd van die SC?
Van kletshoek naar kletskoek
Mijn schuldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Welk forumquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn schuldJij weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze toon lees ik semi boosquote:
Ben te druk geweest afgelopen dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee hoor, heb het al gevonden en weer aangepastquote:
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu... na zoveel delen.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het al gevonden en weer aangepast
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben te druk geweest afgelopen dagenWerd 2 minuten geleden geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het is je vergeven![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu... na zoveel delen.![]()
![]()
O dank was ook elders in gesprekquote:Op woensdag 9 april 2025 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Werd 2 minuten geleden geschreven![]()
Maar het is je vergeven
Rustig ademhalen Dotquote:Op woensdag 9 april 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O dank was ook elders in gesprek
IK hou het ff niet allemaal meer bij
Ik vertelde dat ik ooit dus de H in een K veranderd had, en niemand dat was opgevallen. Ik heb vooral zelf hard erom gelachen. Maar goed. Mislukte grap dusquote:Op woensdag 9 april 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O dank was ook elders in gesprek
IK hou het ff niet allemaal meer bij
Nee mij ook niet, maar ik let zelf ook nooit zo op de TT's want die boeien mij weinigquote:Op woensdag 9 april 2025 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vertelde dat ik ooit dus de H in een K veranderd had, en niemand dat was opgevallen. Ik heb vooral zelf hard erom gelachen. Maar goed. Mislukte grap dus![]()
![]()
Toch wel een beetje geslaagd dusquote:Op woensdag 9 april 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar ik let zelf ook nooit zo op de TT's want die boeien mij weinig
Ik vind het wel een leuke grap vooral omdat niemand het doorhad
Vervelend als je een grap uithaalt en niemand valt het op, die grap is eigenlijk groterquote:
Nou ik hoopte wel dat het lang zou duren, maar zo lang.. neequote:Op woensdag 9 april 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend als je een grap uithaalt en niemand valt het op, die grap is eigenlijk groter
Hi Joycequote:Op woensdag 9 april 2025 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Had het ook niet gezien, en @:dotteke geen idee meer wie de link gaf
Sìnds gisteren ben ik even kijken hier, tussen spelletje doen steedsquote:
Gezelliquote:Op woensdag 9 april 2025 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Sìnds gisteren ben ik even kijken hier, tussen spelletje doen steeds
nouquote:Op woensdag 9 april 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend als je een grap uithaalt en niemand valt het op, die grap is eigenlijk groter
Goeiequote:Op woensdag 9 april 2025 10:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou
toen met die revoluties in het midden oosten werd er tijdelijk een forum op getuigd en stond er in NWS ineens een topic, alles MO gerelateerd moet vanaf nu in MO, topics gelijk verplaatst dit dat alles zonder dat linkje naar het nieuwe forum heb ik stiekom veranderd naar Rick Astleys megahit
heeft er maanden gestaan want niemand klikt dat blijkbaar
heb ik maanden om gegiegeld als een heel klein meisje
Ik was in BB drukker met anderen dingenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik hoopte wel dat het lang zou duren, maar zo lang.. nee
TR's afvinken?quote:Op woensdag 9 april 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was in BB drukker met anderen dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |