SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
wat zei ik ook alweer?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het is bier uur geweest, tijd om op te rotten van kantoor want was toch ene rotdagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik hoop dat het morgen beter gaatquote:Op woensdag 9 april 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
het is bier uur geweest, tijd om op te rotten van kantoor want was toch ene rotdag![]()
![]()
![]()
HALLLLLLLLLLLLOquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Grote praatjes hebben maar met mij komen vechten ho maar.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Bolkje voor jouquote:Op woensdag 9 april 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
het is bier uur geweest, tijd om op te rotten van kantoor want was toch ene rotdag![]()
Dat moet je verdienenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:06 schreef aeque het volgende:
Grote praatjes hebben maar met mij komen vechten ho maar.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 15:33 schreef aeque het volgende:
Dat @:gebrokenglas hier nu post is het er gewoon nog even inwrijven bij @:dottekequote:![]()
* gebrokenglas breekt het zweet uit nu
Het halve scherm vol mentions....
How can I make this topic about me?![]()
Juist, wegwezen daar! Naar huis!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:04 schreef hemarookworst het volgende:
het is bier uur geweest, tijd om op te rotten van kantoor want was toch ene rotdagHow can I make this topic about me?![]()
al heb ik weleens involuntary yoga gehad bij een andere sport die ik beoefende vroegerUw ADH vitamine Worst
Ja dat is niet eerlijk, dat ga ik nooit redden.quote:Klein scherm heb jij dan.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]![]()
* gebrokenglas breekt het zweet uit nu
Het halve scherm vol mentions....
Zie post #36quote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja Lovely, waar was je vandaag?
#durftevragen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, bij wijze van. Ik had 3 mentions. En ik schrik altijd enorm van een mention... Hetzelfde als dat je een politieauto ziet - ondanks dat je keurig onder de snelheidslimiet zit is het toch altijd even schrikken.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is niet eerlijk, dat ga ik nooit redden.
[..]
Klein scherm heb jij dan.How can I make this topic about me?![]()
Ze was hier.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja Lovely, waar was je vandaag?
#durftevragen
Niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh ik zag op youtube nog een harde set van Scot Project die ik nog neit helemaal had afgeluisterd, heb ik uit woosboestheid ff hard afgespeeld, redelijk rustig en leidinggevende zit ergens wat hoekjes verderop
Uw ADH vitamine Worst
Zou je wel willen héquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is niet eerlijk, dat ga ik nooit redden.
[..]
Klein scherm heb jij dan.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Linkje?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik zag op youtube nog een harde set van Scot Project die ik nog neit helemaal had afgeluisterd, heb ik uit woosboestheid ff hard afgespeeld, redelijk rustig en leidinggevende zit ergens wat hoekjes verderop![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, bij wijze van. Ik had 3 mentions. En ik schrik altijd enorm van een mention... Hetzelfde als dat je een politieauto ziet - ondanks dat je keurig onder de snelheidslimiet zit is het toch altijd even schrikken.
Uw ADH vitamine Worst
ben je weer dronken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ohja die had ik geluisterdquote:Op woensdag 9 april 2025 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze had ik je al eerder gestuurd dacht ik
Bekijk deze YouTube-videoHeerlijk!
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou je wel willen hé
Ligt eraan. Alleen als je pizza zou meenemen. Zonder ananas uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee Liev neemt met ananasquote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Alleen als je pizza zou meenemen. Zonder ananas uiteraard.![]()
![]()
Ik heb net met de woningcooperatie gebeld, en ze vergoeden het waarschijnlijk wel, dit was gewoon dikke pech zegt hij.
Maar ze komen nu ook zelf kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daarom zei ik het er even extra bij.quote:
Zin in Pizza Hawaii![]()
GERECHTIGHEID!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb net met de woningcooperatie gebeld, en ze vergoeden het waarschijnlijk wel, dit was gewoon dikke pech zegt hij.
Maar ze komen nu ook zelf kijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Natuurlijk, wat moet of wil je op de pizza?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Alleen als je pizza zou meenemen. Zonder ananas uiteraard.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spinaziequote:Op woensdag 9 april 2025 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moet of wil je op de pizza?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yay!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Maar ze komen nu ook zelf kijken.
Niet zeggen tegen dat bedrijf en dan afdwingen dat ze je bankrekening spekken.![]()
Hij moet aansterken
Dat zou wel super fijn zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Maar ze komen nu ook zelf kijken.![]()
Bloemkoolbodem en broccoli erop, is best lekkerquote:
Dat zou prachtig zijn, als ze het wel vergoeden. Sowieso moet je toch van het advies van zo'n bedrijf die de boel komt monteren, uit kunnen gaan? Zij hebben verstand van zaken, lijkt me (formeel dan).quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Maar ze komen nu ook zelf kijken.How can I make this topic about me?![]()
WAT ben jij er ook al zo een?! Ja nu gaan we echt vechten.quote:
Fijn!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Maar ze komen nu ook zelf kijken.![]()
Keertje proberen dan maar?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bloemkoolbodem en broccoli erop, is best lekker![]()
Jou natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moet of wil je op de pizza?
Godver wat slecht.
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Yay!
Niet zeggen tegen dat bedrijf en dan afdwingen dat ze je bankrekening spekken.![]()
![]()
![]()
Missschien stelt de woningcooperatie hun wel verantwoordelijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een Pizza Hawaii, zonder ananas, dat is een optie.quote:
Maar ik ga straks weer voor een Panini ham/kaas![]()
Ook niet als een pizza bestel.. ligt er maar net aan waar ik zin in heb of als ze een nieuwe soort hebbenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoe is het met jou KW?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
WAT ben jij er ook al zo een?! Ja nu gaan we echt vechten.Tot zover de verdraagzaamheid
Is oprecht lekkerquote:
Dat is toch alleen maar tomatensaus en ham?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Pizza Hawaii, zonder ananas, dat is een optie.
Maar ik ga straks weer voor een Panini ham/kaas![]()
![]()
Dat zou best kunnen. Maar dat is jouw zorg dan niet meer, dat moeten die lui onderling dan uitvechten.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Missschien stelt de woningcooperatie hun wel verantwoordelijk
JIj bent te goeder trouw.How can I make this topic about me?![]()
Ik neem aan dat er ook (gesmolten) kaas bij zit, bij een ham/kaas?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar tomatensaus en ham?How can I make this topic about me?![]()
Goed wel! Zit er natuurlijk nog wel aan te denken. Hoorde vanmorgen ook hoe het gebeurd is, speelt wat door mijn hoofd.quote:
En met jou? Wat is er vannacht gebeurd, waarom lag je in het ziekenhuis?![]()
Gaat dit over Kapoen?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed wel! Zit er natuurlijk nog wel aan te denken. Hoorde vanmorgen ook hoe het gebeurd is, speelt wat door mijn hoofd.
En met jou? Wat is er vannacht gebeurd, waarom lag je in het ziekenhuis?
Je mag nog wel even blijvenquote:
Een TT negeren terwijl je dagelijks met die gedachten worstelt is 1 ding, maar gesprekken zit ik niet op te wachten.quote:
En dat is geen "oh jullie mogen het er niet hebben want triggers boohoo" hoor. Nee moet gewoon over gepraat kunnen worden, maar dan ga ik wat anders doen.
Moest sowieso nog stofzuigen wat ik al 2 uur aan het uitstellen ben.
Snap ik lieverd.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Een TT negeren terwijl je dagelijks met die gedachten worstelt is 1 ding, maar gesprekken zit ik niet op te wachten.
En dat is geen "oh jullie mogen het er niet hebben want triggers boohoo" hoor. Nee moet gewoon over gepraat kunnen worden, maar dan ga ik wat anders doen.
Kom je straks even terug?
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Een TT negeren terwijl je dagelijks met die gedachten worstelt is 1 ding, maar gesprekken zit ik niet op te wachten.
Moest sowieso nog stofzuigen wat ik al 2 uur aan het uitstellen ben.![]()
![]()
[..]
Nu hup stofzuigen
Om met jou te vechten over pizza ananas sowieso!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik lieverd.
Kom je straks even terug?
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Om met jou te vechten over pizza ananas sowieso!![]()
![]()
Gebakken krieltjes, zigeuner schnitzel en saladequote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oehh lekker! Eet smakelijk!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes, zigeuner schnitzel en salade![]()
Soms is het maar goed dat je een bus eerder paktTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 16:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan eten we het allebei het een keer![]()
![]()
ALs er wat over is, dan zou ik dit graag ontvangen in de doggybagquote:Op woensdag 9 april 2025 16:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes, zigeuner schnitzel en saladeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah nog over van gisteren?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rijst met goulash! Nu al zin in maar het is nog wat vroeg.![]()
![]()
[..]
Moest sowieso nog stofzuigen wat ik al 2 uur aan het uitstellen ben.Sterkte.
![]()
Snel en makkelijkquote:Op woensdag 9 april 2025 16:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup! Even 4 minuten in de magnetron en smikkelen maar.![]()
![]()
Wat heb je gekregen?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Verjaardagscadeautje van zus
Mijn vakantie kan al niet meer stuk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga op de terugweg vanuit huis langs de mcdonalds en daar eten halen voor mijn ouders (omdat ik daar al langs moet en dacht vinden ze weleens lekker zo'n traktatie) om daarna door te gaan naar huis en daar een verantwoorde maaltijd met groenten etc te eten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je ziet er op de foto ook blij uit. Goed cadeau dusquote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Big Swing.
Eerste keer was niet gefilmd dus nog een keer gesprongen. Deze keer wel gefilmd
[ afbeelding ]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heldquote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Big Swing.
[ afbeelding ]![]()
![]()
vetquote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Big Swing.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een gaaf cadeau.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Big Swing.
[ afbeelding ]
Ik zou het niet durven....
Lekker gewerktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Straks spruitjes met spekjes en champignonsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O van wie hoorde je hoe het gebeurd is dan, ik heb daar wijzelijk mijn mond over gehouden omdat ik dat een prive zaak vond.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed wel! Zit er natuurlijk nog wel aan te denken. Hoorde vanmorgen ook hoe het gebeurd is, speelt wat door mijn hoofd.
En met jou? Wat is er vannacht gebeurd, waarom lag je in het ziekenhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O van wie hoorde je hoe het gebeurd is dan, ik heb daar wijzelijk mijn mond over gehouden omdat ik dat een prive zaak vond.Rot weer Dot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig was het vals alarm!![]()
Nou niet helemaalquote:Op woensdag 9 april 2025 17:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rot weer Dot!
Gelukkig was het vals alarm!was wel degelijk wat, als het niet was gestopt had ik een schok gekregen.
Oei, heb je dat wel eens gehad?quote:Op woensdag 9 april 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet helemaalwas wel degelijk wat, als het niet was gestopt had ik een schok gekregen.
![]()
Is ook wel prive ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wow.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Big Swing.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Shii shii
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:42 schreef JustinK het volgende:
Shii shii
JKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijk alvastquote:Op woensdag 9 april 2025 17:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bijna etenstijd denk ik
Al half donker![]()
![]()
O jij durft wel Mutskequote:Op woensdag 9 april 2025 16:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Big Swing.
[ afbeelding ]
Nee gelukkig niet, maar meestal bel ik ook geen HAP en wacht ik, alleen wilde nu iets vragen en hoppa weg was Dotquote:Op woensdag 9 april 2025 17:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei, heb je dat wel eens gehad?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spruiten met spekjes en champignonsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroeg donkerquote:Op woensdag 9 april 2025 17:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dank
https://www.timeanddate.com/sun/@:938694![]()
![]()
Met spekjes heb ik wel een gehad, maar met champignong nog nooitquote:
Eet smakelijk zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben nog bezig wel bijna klaar.quote:Dankjewelquote:Op woensdag 9 april 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met spekjes heb ik wel een gehad, maar met champignong nog nooit
Eet smakelijk zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Zicht vanop ons terras
Btw, KLM had een goeie service voor mijn vader. Assistentie in Brussel, Schiphol EN Johannesburg.
Hij geniet in stilte.Werewolf![]()
Ah je had nog wat over van gisteren, wel lekker makkelijkquote:Op woensdag 9 april 2025 16:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Rijst met goulash! Nu al zin in maar het is nog wat vroeg.
Sorry heb alles netjes op gegetenquote:Op woensdag 9 april 2025 16:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
ALs er wat over is, dan zou ik dit graag ontvangen in de doggybag
Wow, mooiquote:Op woensdag 9 april 2025 17:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Zicht vanop ons terras
Btw, KLM had een goeie service voor mijn vader. Assistentie in Brussel, Schiphol EN Johannesburg.
Hij geniet in stilte.![]()
En heel fijn voor je vader![]()
![]()
Enthousiast van het eten maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MOOI.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Zicht vanop ons terras
Hij geniet in stilte.
Geniet jij ook? 😇'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mooi uitzicht..quote:Op woensdag 9 april 2025 17:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Zicht vanop ons terras
Hij geniet in stilte."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je had nog wat over van gisteren, wel lekker makkelijk![]()
![]()
Minder dan neutraal maar ik ga zo maar ff bijkomen.quote:
Met jou?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Drukke dag gehad? Even lekker rustig aan dan maarquote:Op woensdag 9 april 2025 18:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Minder dan neutraal maar ik ga zo maar ff bijkomen.
Met jou?
Ja hier gaat ie goed hoor![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Fijn dat het goed gaat.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Drukke dag gehad? Even lekker rustig aan dan maar
Ja hier gaat ie goed hoor'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zo, weer terug in het hotel
Poept toch het fijnsteHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja op de berg is ook zo watquote:Op woensdag 9 april 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poept toch het fijnste![]()
Ik dacht dat thuis altijd was?quote:Op woensdag 9 april 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poept toch het fijnste
Allemaal kapot gesnedenquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Poept degene maar lekker thuis voor die tijd of na die tijdquote:
Ohjaquote:Op woensdag 9 april 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Poept degene maar lekker thuis voor die tijd of na die tijd![]()
![]()
Scheelt al als ze fijne wc papier hebben..quote:Op woensdag 9 april 2025 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is te ver rijden op het moment
Of een zachte handdoekquote:Op woensdag 9 april 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt al als ze fijne wc papier hebben..![]()
![]()
Thuis poep ik voortaan zelden alleen, komt altijd wel een kat dan ook even naar de gang om daar in de kattenbak, terwijl ze mij aankijken, even hun Poepie te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het is Italiëquote:Op woensdag 9 april 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt al als ze fijne wc papier hebben..
Bidet genot
Niet zo geweldig als Japanse bidet, maar nog steeds topHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zie het nu voor mij, baasje gaat poepen doe ik dat ook maarquote:Op woensdag 9 april 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Thuis poep ik voortaan zelden alleen, komt altijd wel een kat dan ook even naar de gang om daar in de kattenbak, terwijl ze mij aankijken, even hun Poepie te doen
De kat komt altijd in de broek van m'n man zitten als hij op de wc zit.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Thuis poep ik voortaan zelden alleen, komt altijd wel een kat dan ook even naar de gang om daar in de kattenbak, terwijl ze mij aankijken, even hun Poepie te doen![]()
Ik zou dat niet toelaten, maar oke.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mot toch geen stank van een andere op mijn wc hebben bahquote:![]()
Ik heb een kaars bij de wc
Als de katten natvoer hebben gehad is hun poep next levelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Spruit 11quote:
quote:Ik dus ook, maar hebben we weer het zelfdequote:
Fake.. vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 9 april 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn poep ruikt immer naar roosjes![]()
DIe is leuk hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu hoeft het niet meerquote:Op woensdag 9 april 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even ook om Justie zijn grapje lachen hahaha![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even ook om Justie zijn grapje lachen hahaha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben nu bij aflevering 6 het weekend kijk ik er weer 2quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was een tweeling, ik heb wat mannelijkheid van mijn broer daarom, dus ik poep welquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah dit verklaart wel watquote:Op woensdag 9 april 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was een tweeling, ik heb wat mannelijkheid van mijn broer daarom, dus ik poep wel![]()
![]()
Zijn wel lange afleveringen zie ik..quote:Op woensdag 9 april 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nu bij aflevering 6 het weekend kijk ik er weer 2"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
45 minuten dacht ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yes.. meestal duren afleveringen vaak Nederlandse series niet zo lang volgens mijquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja klopt. Hij speelt het leuk hequote:Op woensdag 9 april 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes.. meestal duren afleveringen vaak Nederlandse series niet zo lang volgens mij
Komt nog een heel leuk stukje over een 'tuintje"![]()
Lieve mensen die al hebben gedoneerd voor de bloemen voor @sinterklaaskapoentje (en voor hen die nog willen doneren) :
Aangezien de uitdrukkelijke wens is dat er losse onverpakte bloemen meegenomen worden naar de uitvaart ga ik die zondag pas halen.
Er is dus nog ruim de gelegenheid voor mij om bij elke bloem een handgeschreven laatste boodschap voor hem of zijn nabestaanden te maken.
Als je dit graag wil stuur me dan aub even een dm met de tekst die je bij je bloem wil hebben.
Wil je nog doneren voor de actie kan dat via deze link. Graag de naam die je bij bloem wil vermelden
[ Bericht 100% gewijzigd door Dotteke op 09-04-2025 18:46:40 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: