Het is Italiëquote:Op woensdag 9 april 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scheelt al als ze fijne wc papier hebben..
Ik zie het nu voor mij, baasje gaat poepen doe ik dat ook maarquote:Op woensdag 9 april 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Thuis poep ik voortaan zelden alleen, komt altijd wel een kat dan ook even naar de gang om daar in de kattenbak, terwijl ze mij aankijken, even hun Poepie te doen
De kat komt altijd in de broek van m'n man zitten als hij op de wc zit.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Thuis poep ik voortaan zelden alleen, komt altijd wel een kat dan ook even naar de gang om daar in de kattenbak, terwijl ze mij aankijken, even hun Poepie te doen
Mot toch geen stank van een andere op mijn wc hebben bahquote:
Spruit 11quote:
quote:
Ik dus ook, maar hebben we weer het zelfdequote:
Fake.. vrouwen poepen nietquote:Op woensdag 9 april 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn poep ruikt immer naar roosjes
DIe is leuk hequote:
Nu hoeft het niet meerquote:Op woensdag 9 april 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even ook om Justie zijn grapje lachen hahaha
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even ook om Justie zijn grapje lachen hahaha
Ik ben nu bij aflevering 6 het weekend kijk ik er weer 2quote:
Ik was een tweeling, ik heb wat mannelijkheid van mijn broer daarom, dus ik poep welquote:
Ah dit verklaart wel watquote:Op woensdag 9 april 2025 18:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was een tweeling, ik heb wat mannelijkheid van mijn broer daarom, dus ik poep wel
Zijn wel lange afleveringen zie ik..quote:Op woensdag 9 april 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nu bij aflevering 6 het weekend kijk ik er weer 2
45 minuten dacht ikquote:
Yes.. meestal duren afleveringen vaak Nederlandse series niet zo lang volgens mijquote:
Ja klopt. Hij speelt het leuk hequote:Op woensdag 9 april 2025 18:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes.. meestal duren afleveringen vaak Nederlandse series niet zo lang volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |