ben je weer dronken?quote:
Ohja die had ik geluisterdquote:Op woensdag 9 april 2025 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze had ik je al eerder gestuurd dacht ik
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou je wel willen hé
Ligt eraan. Alleen als je pizza zou meenemen. Zonder ananas uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Nee Liev neemt met ananasquote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Alleen als je pizza zou meenemen. Zonder ananas uiteraard.
Daarom zei ik het er even extra bij.quote:
GERECHTIGHEID!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb net met de woningcooperatie gebeld, en ze vergoeden het waarschijnlijk wel, dit was gewoon dikke pech zegt hij.
Maar ze komen nu ook zelf kijken.
Natuurlijk, wat moet of wil je op de pizza?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Alleen als je pizza zou meenemen. Zonder ananas uiteraard.
Spinaziequote:Op woensdag 9 april 2025 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moet of wil je op de pizza?
Yay!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb net met de woningcooperatie gebeld, en ze vergoeden het waarschijnlijk wel, dit was gewoon dikke pech zegt hij.
Dat zou wel super fijn zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Bloemkoolbodem en broccoli erop, is best lekkerquote:
Dat zou prachtig zijn, als ze het wel vergoeden. Sowieso moet je toch van het advies van zo'n bedrijf die de boel komt monteren, uit kunnen gaan? Zij hebben verstand van zaken, lijkt me (formeel dan).quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |