ben je weer dronken?quote:
Ohja die had ik geluisterdquote:Op woensdag 9 april 2025 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze had ik je al eerder gestuurd dacht ik
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou je wel willen hé
Ligt eraan. Alleen als je pizza zou meenemen. Zonder ananas uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Nee Liev neemt met ananasquote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Alleen als je pizza zou meenemen. Zonder ananas uiteraard.
Daarom zei ik het er even extra bij.quote:
GERECHTIGHEID!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb net met de woningcooperatie gebeld, en ze vergoeden het waarschijnlijk wel, dit was gewoon dikke pech zegt hij.
Maar ze komen nu ook zelf kijken.
Natuurlijk, wat moet of wil je op de pizza?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan. Alleen als je pizza zou meenemen. Zonder ananas uiteraard.
Spinaziequote:Op woensdag 9 april 2025 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moet of wil je op de pizza?
Yay!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb net met de woningcooperatie gebeld, en ze vergoeden het waarschijnlijk wel, dit was gewoon dikke pech zegt hij.
Dat zou wel super fijn zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Bloemkoolbodem en broccoli erop, is best lekkerquote:
Dat zou prachtig zijn, als ze het wel vergoeden. Sowieso moet je toch van het advies van zo'n bedrijf die de boel komt monteren, uit kunnen gaan? Zij hebben verstand van zaken, lijkt me (formeel dan).quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
WAT ben jij er ook al zo een?! Ja nu gaan we echt vechten.quote:
Fijn!quote:Op woensdag 9 april 2025 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Keertje proberen dan maar?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bloemkoolbodem en broccoli erop, is best lekker
Jou natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat moet of wil je op de pizza?
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Yay!
Niet zeggen tegen dat bedrijf en dan afdwingen dat ze je bankrekening spekken.![]()
Een Pizza Hawaii, zonder ananas, dat is een optie.quote:
Ook niet als een pizza bestel.. ligt er maar net aan waar ik zin in heb of als ze een nieuwe soort hebbenquote:
Hoe is het met jou KW?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
WAT ben jij er ook al zo een?! Ja nu gaan we echt vechten.
Is oprecht lekkerquote:
Dat is toch alleen maar tomatensaus en ham?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Pizza Hawaii, zonder ananas, dat is een optie.
Maar ik ga straks weer voor een Panini ham/kaas![]()
Dat zou best kunnen. Maar dat is jouw zorg dan niet meer, dat moeten die lui onderling dan uitvechten.quote:Op woensdag 9 april 2025 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Missschien stelt de woningcooperatie hun wel verantwoordelijk
Ik neem aan dat er ook (gesmolten) kaas bij zit, bij een ham/kaas?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar tomatensaus en ham?
Goed wel! Zit er natuurlijk nog wel aan te denken. Hoorde vanmorgen ook hoe het gebeurd is, speelt wat door mijn hoofd.quote:
Gaat dit over Kapoen?quote:Op woensdag 9 april 2025 16:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed wel! Zit er natuurlijk nog wel aan te denken. Hoorde vanmorgen ook hoe het gebeurd is, speelt wat door mijn hoofd.
En met jou? Wat is er vannacht gebeurd, waarom lag je in het ziekenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |