Hoi hoi dank je welquote:
Ja dat is ook heel heftig allemaalquote:Op woensdag 9 april 2025 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T gaat wel
Nog steeds erg met Sinterklaaskapoentje bezig. Met n schok wakker, helemaal van de wereld.
Zal proberen het kort uit te leggen. Mijn vader is alcoholist en al jaren geen contact meer, alleen paar jaar geleden er nog een keer geweest. Mijn moeder is soms nog veel met hem bezig door trauma's en laatst was ze hem tegen gekomen en zei ze: '' Hij ziet er niet goed uit. '' Daardoor ben ik nog meer gaan na denken over hem en heb ik het ideee dat ik een keuze moet maken als in hem bezoeken kijken hoe het gaat en of ik wat kan doen, maar ik weet dat dit me meer slechts doet dan goed. Ook al met ggz besproken, maar het is beter als ik niet ga. Maar ergens houd het me bezig + alle traumas die even extra komen zeuren..quote:Op woensdag 9 april 2025 19:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww niet fijn![]()
Wil je erover praten?
Dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 19:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kunnen we helpen om je gedachten te verzetten?
Oh bij bb topicquote:
Hey daar bent u weerquote:Op woensdag 9 april 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat kan idd kwam ook daar hoor wel eens hahaha
He wat bah, naar dat je door zo'n opmerking zo ontdaan bentquote:Op woensdag 9 april 2025 19:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zal proberen het kort uit te leggen. Mijn vader is alcoholist en al jaren geen contact meer, alleen paar jaar geleden er nog een keer geweest. Mijn moeder is soms nog veel met hem bezig door trauma's en laatst was ze hem tegen gekomen en zei ze: '' Hij ziet er niet goed uit. '' Daardoor ben ik nog meer gaan na denken over hem en heb ik het ideee dat ik een keuze moet maken als in hem bezoeken kijken hoe het gaat en of ik wat kan doen, maar ik weet dat dit me meer slechts doet dan goed. Ook al met ggz besproken, maar het is beter als ik niet ga. Maar ergens houd het me bezig + alle traumas die even extra komen zeuren..
Uhmmmquote:
Ahhhhhhh ok dan ben ik Op de hoogte hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |