quote:Op woensdag 9 april 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh
Op een gegeven moment is het wel klaar en dat was dit seizoen zeker zo
Jepquote:Op woensdag 9 april 2025 20:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik ga volgend jaar ook weer eens mee doen. Laatste keer dat ik heb geCOSt was met Utopia. Heb je dat ook gezien?
Ik nietquote:
Sorry niet gelezen eerder. Maar wat borrelnootje zegt idd. En zeker niet schromen om hier te delen. Desnoods in een spoiler bijv. Maar offline dingen doen waar je je positief in kunt verliezen en daarbij niet streng zijn op jezelf. Knuffelquote:Op woensdag 9 april 2025 19:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ga denk ik even offline ook
Nog zo’n lieverdquote:Op woensdag 9 april 2025 20:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sorry niet gelezen eerder. Maar wat borrelnootje zegt idd. En zeker niet schromen om hier te delen. Desnoods in een spoiler bijv. Maar offline dingen doen waar je je positief in kunt verliezen en daarbij niet streng zijn op jezelf. Knuffel
Nee vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 9 april 2025 20:40 schreef KoningWouter het volgende:
Iemand @:KillemWieft recentelijk nog gespot?
oh maar daar lees ik niet, staat alleen maar pulp.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Klaar mee
Vanmorgen nog even op x gelezen
zum kotsen daar !
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat hij Alive en Kicking isquote:Op woensdag 9 april 2025 20:40 schreef KoningWouter het volgende:
Iemand @:KillemWieft recentelijk nog gespot?
Fijn!quote:Op woensdag 9 april 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat jij Alive en Kicking is
Maar verder
Melden kiwi
@:Killemwieft
wie zegt dat dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat hij Alive en Kicking is
Maar verder
Melden kiwi
@:Killemwieft
Er zijn ook wel eens nuttige dingen te vindenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh maar daar lees ik niet, staat alleen maar pulp.
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb nog een formule voor in je draaitabel
Heb je die verzuurde pruim ook weerquote:Op woensdag 9 april 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owkeeeeeejj![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
maar ze zingt wel een TOPNUMMERquote:Op woensdag 9 april 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je die verzuurde pruim ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |