SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Ze kunnen zoveel meer dan wat veel mensen denkenquote:Op woensdag 9 april 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij speelt het leuk he
Komt nog een heel leuk stukje over een 'tuintje"
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Omdat dit bericht ook in dit topic moet staan:
Super dat je dit allemaal doet @DJMO![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
Lieve mensen die al hebben gedoneerd voor de bloemen voor @:sinterklaaskapoentje (en voor hen die nog willen doneren) :
Aangezien de uitdrukkelijke wens is dat er losse onverpakte bloemen meegenomen worden naar de uitvaart ga ik die zondag pas halen.
Er is dus nog ruim de gelegenheid voor mij om bij elke bloem een handgeschreven laatste boodschap voor hem of zijn nabestaanden te maken.
Als je dit graag wil stuur me dan aub even een dm met de tekst die je bij je bloem wil hebben.
Wil je nog doneren voor de actie kan dat via deze link. Graag de naam die je bij bloem wil vermelden.![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:47 schreef maily het volgende:
Omdat dit bericht ook in dit topic moet staan:
Super dat je dit allemaal doet @:DJMO![]()
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:41 schreef DJMO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve mensen die al hebben gedoneerd voor de bloemen voor @sinterklaaskapoentje (en voor hen die nog willen doneren) :
Aangezien de uitdrukkelijke wens is dat er losse onverpakte bloemen meegenomen worden naar de uitvaart ga ik die zondag pas halen.
Er is dus nog ruim de gelegenheid voor mij om bij elke bloem een handgeschreven laatste boodschap voor hem of zijn nabestaanden te maken.
Als je dit graag wil stuur me dan aub even een dm met de tekst die je bij je bloem wil hebben.
Wil je nog doneren voor de actie kan dat via deze link. Graag de naam die je bij bloem wil vermelden.
Op verzoek van DJMO een modbreak van gemaakt zodat het opvalt voor iedereenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn dagboek is zoveel meer dan datquote:
Moet ook de juiste hokjes inkleuren
Zal ik volgende maand nog een poepcounter toevoegen? En dan ook gradatie van iedere poep melden (van harde keutel tot spetterpoep)Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 2: De Likestrijd Gaat Verder!![]()
Oh dat zou wel een mooie toevoeging zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn dagboek is zoveel meer dan dat
Moet ook de juiste hokjes inkleuren
Zal ik volgende maand nog een poepcounter toevoegen? En dan ook gradatie van iedere poep melden (van harde keutel tot spetterpoep)![]()
![]()
Mijn kat vergezeld mij elke wcbeurt nachts om te checken of het goed gaat
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Liefquote:Op woensdag 9 april 2025 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn kat vergezeld mij elke wcbeurt nachts om te checken of het goed gaat![]()
![]()
Logisch, soms komt dat met mauwquote:Op woensdag 9 april 2025 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn kat vergezeld mij elke wcbeurt nachts om te checken of het goed gaatHey there sunshine lift my heart
Mijn vorige kat ging inderdaad nog wel eens met haar poten op de rand staan zodat ze kon zien wat ik aan het doen was. Mijn huidige kat blijft rustig buiten zittenquote:Op woensdag 9 april 2025 18:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mijn kat vergezeld mij elke wcbeurt nachts om te checken of het goed gaat![]()
Iemand moet het doenquote:en kennelijk vertrouwen jullie mij daar volkomen in, dus kan ik beter dank je wel zeggen voor dat vertrouwen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iemand moet het doenen kennelijk vertrouwen jullie mij daar volkomen in, dus kan ik beter dank je wel zeggen voor dat vertrouwen.
![]()
![]()
Ja dank je wel, Maily had het er met mij ook over, maar ik ben de laatste dagen te druk om dit er ook nog bij te doen.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iemand moet het doenen kennelijk vertrouwen jullie mij daar volkomen in, dus kan ik beter dank je wel zeggen voor dat vertrouwen.
En jij bood het aan, echt een toppertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
One pack gangquote:Op woensdag 9 april 2025 18:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Logisch, soms komt dat met mauw'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Beide schattig.quote:Op woensdag 9 april 2025 18:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn vorige kat ging inderdaad nog wel eens met haar poten op de rand staan zodat ze kon zien wat ik aan het doen was. Mijn huidige kat blijft rustig buiten zitten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 9 april 2025 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ondertussen gaat Justin onvermoeibaar door met bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand moet het doen Dotquote:Op woensdag 9 april 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
En ondertussen gaat Justin onvermoeibaar door met bolken![]()
![]()
Als die stopt met bolken moeten we een welfare check doenquote:Op woensdag 9 april 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
En ondertussen gaat Justin onvermoeibaar door met bolkenHey there sunshine lift my heart
Ik ga op de bank ploffen![]()
Bolken in de wolken zonder zolkenHey there sunshine lift my heart
quote:Op woensdag 9 april 2025 18:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als die stopt met bolken moeten we een welfare check doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat kan idd kwam ook daar hoor wel eens hahahaquote:Op woensdag 9 april 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het al was @:Paul
We hebben in RLS ook een SC die niet hard loopt ALs BB dicht gaat dan komen er wel een paar daarheen druppelenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
hai hai welkom in DTSquote:Op woensdag 9 april 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat kan idd kwam ook daar hoor wel eens hahahaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
T gaat welquote:
Nog steeds erg met Sinterklaaskapoentje bezig. Met n schok wakker, helemaal van de wereld.Trust nobody![]()
Maar heb genoeg notes gehad dit jaar![]()
wist voor dit jaar niet eens wat het was
![]()
![]()
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Huh waar danquote:Op woensdag 9 april 2025 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
![]()
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: