SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het hele dak in de fik zetten is wellicht wat overdreven.quote:
Ben je er wel zeker te weten vanafquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Het hele dak in de fik zetten is wellicht wat overdreven.
Heeft iedereen die er woont zo'n schuurtje? Wel jammer dat het niet een 'echte' tuin is, soort mini parkje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:39 schreef Karzai het volgende:
Dit is de binnentuin nu, alles begint in bloei te komen
[ afbeelding ]
ja de meeste mensen wel, tis een oude arbeiderswijk waar de huizen maar klein zijn.dus extra bergruimte is wel gewenstquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft iedereen die er woont zo'n schuurtje? Wel jammer dat het niet een 'echte' tuin is, soort mini parkje.
Het is gewoon een soort veredelde favelaquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft iedereen die er woont zo'n schuurtje? Wel jammer dat het niet een 'echte' tuin is, soort mini parkje.
maakt dat ook dat irritante geluidquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort veredelde favela
quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort veredelde favela
Valt nog 'mee', veel van die ijstentjes durven inmiddels al wel 2 euro per bol te vragenquote:
Schuurtje verhuren voor duizend euro per maand.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]er wordt hier elke vierkante meter gestreden en de prijzen zijn niet mals in hartje amsterdam
Ik had gister vier euro voor een bolletje dus daar gaan we ook niet meer naartoe.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog 'mee', veel van die ijstentjes durven inmiddels al wel 2 euro per bol te vragen
Ik haal wel ijs bij de Lidl. Ook lekker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister vier euro voor een bolletje dus daar gaan we ook niet meer naartoe.
4 euro voor een bolletje? Was dat ijs gemaakt van handgemolken alpacamelk die ze persoonlijk in de Atacamawoestijn zijn gaan halen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister vier euro voor een bolletje dus daar gaan we ook niet meer naartoe.
Hier betaal je ruim 6 euro per bolletje. Wel goed voor de lijn.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de lijn van je bankrekening…quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier betaal je ruim 6 euro per bolletje. Wel goed voor de lijn.
Het was nog weinig ookquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 euro voor een bolletje? Was dat ijs gemaakt van handgemolken alpacamelk die ze persoonlijk in de Atacamawoestijn zijn gaan halen?
Zelf maken dan maar, dan heb je voor 4 euro een kilobak ipv een sneu klein bolletjequote:
ik weet t.quote:
Geen idee. Ik koop eigenlijk nooit ijs.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat betaal je in Noorwegen voor een bolletje ijs?
Ik heb gisteren het onkruid tussen de tegels vandaan gehaald en heb eigenlijk zin om de hogedrukspuit er nog op te zetten. Maar denk dat het onkruid dan weer 3x zo hard terugkomt omdat de grond nu zo droog isquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Plantjes buiten maar eens water gegeven.
Vaffel mit isquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:10 schreef Fogel het volgende:
https://simensisbar.no/#meny
Blijkbaar 4,5 euro voor een bol en 1,27 extra per bol. Bij eeen ijsbar in Trondheim. Zal vast duurder zijn in Oslo.
Ja klopt. En dit was nog met gratis bekertje, koekje, lepeltje en parapluutje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog 'mee', veel van die ijstentjes durven inmiddels al wel 2 euro per bol te vragen
Jij hebt je hapjes wel verdiendquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug thuis van fietsen. 59 km.
dat was een lange rit om thuis te komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug thuis van fietsen. 59 km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
Moet nog wel even verder met wat onkruid eruit halen en komende tijd het zand verder tussen de tegels vegen.
[ link | afbeelding ]
En zo was het alleen zie je niet heel goed de verzakte tegels hier. En het gras is nu ook weer kort.lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
parasolletje erbij zodat je evt ook beetje in de schaduw kan zitten en je bent helemaal klaar voor de zomer![]()
Ik heb hier wel vrij snel schaduw in de middag.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker hoor
parasolletje erbij zodat je evt ook beetje in de schaduw kan zitten en je bent helemaal klaar voor de zomer
ahh,quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier wel vrij snel schaduw in de middag.
En die wind tegen viel best wel tegen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was een lange rit om thuis te komen
Ik heb dat ook niet echt heel veel plek voor. Er kan een tafel staan met vier stoelen en daar stopt het wel een beetje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh,
zon staat nu bij mij vol op de woonkamer en balkon, wil eigenlijk parasol nog kopen
en dan kijk je naar een kale schuttingquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
Volgend jaar gaan we proberen het klimop helemaal te verwijderen. In ieder geval aan mijn kant. Schutting ziet er nog verrassend goed uit namelijk.
Bloembakken ofzo ophangen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:47 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan kijk je naar een kale schutting
quote:
hang parasolquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet echt heel veel plek voor. Er kan een tafel staan met vier stoelen en daar stopt het wel een beetje.
Ja, maar als ik de vork neerleg gaat dat over.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
hebben julle ook soms steken in je oorschelp?
Steken in de oorschelpquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
hebben julle ook soms steken in je oorschelp?
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar als ik de vork neerleg gaat dat over.
Nee kan me niet herinneren daar ooit steken in te hebben gevoeldquote:
hmmquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kan me niet herinneren daar ooit steken in te hebben gevoeld
Heb je daar vaak last van, of ben je nu gewoon zenuwachtig?quote:
ja regelmatigquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar vaak last van, of ben je nu gewoon zenuwachtig?
Ik heb vrij soepel kraakbeen in mijn oorschelpen, misschien dat ik er daardoor niet echt last van hebquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
heb ook welles dat ik snachts wakker word met pijn in mijn oren omdat ze dan dubbelgevouwen zaten
hmm dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vrij soepel kraakbeen in mijn oorschelpen, misschien dat ik er daardoor niet echt last van heb
Je blijft er vanaf hoorquote:
Krijg ik zeker die flappies er voor terug, nee dank uquote:
wat is er mis met mijn flappies?quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik zeker die flappies er voor terug, nee dank u
Die zijn uniek en speciaal van jou, zou zonde zijn om die af te staanquote:
Denk dat ze jou beter staanquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn uniek en speciaal van jou, zou zonde zijn om die af te staan
Misschien, maar ze maken jou tot wie jij bentquote:
mimimimiquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien, maar ze maken jou tot wie jij bent
Geen Amerikaans ijs kopenquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
M'n lievelingsijs is inmiddels meer dan 14 euro voor 900ml in de supermarkt zie ik
Van unicornmilk met sterrenstof.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel van bio melk en chocolade gemaakt zijn. Plus 10 euro voor het merk ofzo
Is het after eight ijs?quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
M'n lievelingsijs is inmiddels meer dan 14 euro voor 900ml in de supermarkt zie ik
oehquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
Mijn papa appt net of ik morgen kip van het spit kom eten.
nee, op werk stalpotenquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De rest van de tijd wel weer gewoon mensenbenen?
notedquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Veel te warm om in binnenzwembaden te zitten vandaag
Doe ermee wat je wil.quote:
En dat kom je doen hequote:Op zaterdag 5 april 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
Mijn papa appt net of ik morgen kip van het spit kom eten.
Ik moet sowieso meer eten en in gezelschap gaat dat toch beter.quote:
quote:
Yupquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Maandag is zeker pas de eerstvolgende mogelijkheid?
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Is Haags al gespot vandaag? Hij heeft nog niet gereageerd op mijn verraad
quote:
Kinderfeestjegenotquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Veel te warm om in binnenzwembaden te zitten vandaag
Moest coachen, mijn beproeving komt nog.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mmm dat lijkt me nog vermoeiender. Beetje goed kunnen spelen?
Zachtste stand met een föhn geen optie?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit nu op een krukje te wachten tot m'n extraspeciale moeilijkdoefotopapier droog is, maar het extraspeciale antieke moeilijkdoefotopapierdroogapparaat doet er minstens een half uur over om op te warmen.
Verder gaat alles goed.
Nee. Dan trekt het krom.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zachtste stand met een föhn geen optie?
Even een kopje remover lenen bij de buurvrouwquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n mascara zit op m'n kin en schouders maandag.
Je mag wel in m'n kelderetos komen shoppenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n mascara zit op m'n kin en schouders maandag.
Heb jij een verrafbrandâh? Want die feun dat schiet nie opquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zachtste stand met een föhn geen optie?
Ik moest googlen, maar Praag is welquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Over een week om deze tijd struikelen we net het Slivovitzmuseum uit @:liesje1979
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar Praag is wel![]()
![]()
![]()
x triljoen keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay. Ik mag weer weg.🐙
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
Pretcilinders omkeren met de kollega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay. Ik mag weer weg.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is nu niet alsof mensen ineens door glas zouden kruipen om met mij een biertje te gaan drinken of zo.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pertcilinders omkeren met de kollega's![]()
nee maar volgende week weer welquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is nu niet alsof mensen ineens door glas zouden kruipen om met mij een biertje te gaan drinken of zo.
Ja mooie stad, aardige mensen ookquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar Praag is wel![]()
![]()
![]()
x triljoen keer
Ja, ik heb me er in 2018 prima vermaakt. Die paar dagen dan..quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooie stad, aardige mensen ook
Je hebt ze alle 1 miljoen gesproken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooie stad, aardige mensen ook
Volgende KEER dan. Tsjonge.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is erg optimistisch. Zoveel sociaals wordt er niet gedaan normaliter.
Ja. Hele gesprekken mee gevoerd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt ze alle 1 miljoen gesproken?
Welnee. Je hebt er destijds best van genotenquote:
Dat zeg je, maar er zijn mensen...quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Stel je had kinderen en je gaat scheiden. 'Nou, jammer van die kinderen enzo. Zonde van m'n tijd.'
idd relativeren. er was geen huwelijk, geen kinderen, geen kosten van uit elkaar gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Stel je had kinderen en je gaat scheiden. 'Nou, jammer van die kinderen enzo. Zonde van m'n tijd.'
Ik kan daar weinig slechts over zeggen maar ja of het allemaal zo echt was.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Je hebt er destijds best van genoten
Er zijn mensen die dat denken zonder te scheidenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
ik vind kinderen idd ook zonde van mijn tijdquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat denken zonder te scheiden
Nee dat niet, maar een relatie is toch geen zonde van je tijd als je helaas uit elkaar gaat? Je had het toch leuk samen? Anders ben je er niet zo verdrietig om.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd relativeren. er was geen huwelijk, geen kinderen, geen kosten van uit elkaar gaan.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat denken zonder te scheiden
ik ben er niet verdrietig om hoor. heb altijd goede seks om terug te kijken bij mn relaties.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een relatie is toch geen zonde van je tijd als je helaas uit elkaar gaat? Je had het toch leuk samen? Anders ben je er niet zo verdrietig om.
Nee inderdaad, plus je leert er ook altijd weer wat van.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een relatie is toch geen zonde van je tijd als je helaas uit elkaar gaat? Je had het toch leuk samen? Anders ben je er niet zo verdrietig om.
Tenzij je elkaar vijf jaar lang de tent uit vecht ofzo, dan is vijf jaar wel lang.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, plus je leert er ook altijd weer wat van.
Ik wacht al 30 jaar op iets waarvan het hoogst onzeker os of het ooit komt. Weggegooid? Allerminst. Ik vermaak me wel in de tussentijdquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan daar weinig slechts over zeggen maar ja of het allemaal zo echt was.
Ja, maar dan is het ook wel een beetje eigen schuld dat je jaren hebt 'weggegooid', want dan had je het uit kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je elkaar vijf jaar lang de tent uit vecht ofzo, dan is vijf jaar wel lang.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht al 30 jaar op iets waarvan het hoogst onzeker os of het ooit komt. Weggegooid? Allerminst. Ik vermaak me wel in de tussentijd
Aldus de film "alles is liefde"quote:Kiki: „Ik sta eigenlijk op de ware te wachten.”
Prins Valentijn: „Wie niet hè. De vraag is, wat doen we in de tussentijd?”
ik vul de tussentijd gewoon op met goeie seksquote:
In mijn geval heeft het nieuwe inzichten gegeven, mij doen groeien als persoon en mijzelf beter leren kennen en mede daardoor ook meer zelfvertrouwen gekregen. EN zij heeft mij geleerd dat een lichaam maar een lichaam is en ik mij moet kleden zoals ik dat fijn vind en niet moet nadenken over "wat denkt iemand anders"quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Oh ja, oke, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vul de tussentijd gewoon op met goeie seks
ja dat snap ik dus niet dat je daar niet aan denktquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, oke, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg.
Voor mij voelt het niet zo.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou me zorgen maken als je dacht 'he, daar ben ik lekker van af'.
"toch even lekker wild geneukt die tien minuten"quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
dus heb je die jaren ook niet weggegooid. klaar. hop op je voetjes en verdere stapjes in het leven makenquote:
Ok US.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus heb je die jaren ook niet weggegooid. klaar. hop op je voetjes en verdere stapjes in het leven maken
Dat is op dit moment makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus heb je die jaren ook niet weggegooid. klaar. hop op je voetjes en verdere stapjes in het leven maken
Ja verzonnen relaties kan je ook geen liefdesverdriet van krijgen inderdaad. Dus ik begrijp dat je niet snapt hoe dit voelt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Totale hysterie om een relatiebreukje
quote:
klopt, maar hier zeggen dat die jaren weggegooide jaren zijn is nog makkelijker dan doorgaan in het levenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is op dit moment makkelijker gezegd dan gedaan.
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Totale hysterie om een relatiebreukje
Misschien was dat niet de juiste bewoording.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
klopt, maar hier zeggen dat die jaren weggegooide jaren zijn is nog makkelijker dan doorgaan in het leven
Jij hebt gewoon PTSS eraan overgehouden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe eens normaalEen relatiebreuk kan echt ontzettend pijnlijk zijn.
zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien was dat niet de juiste bewoording.
Ok.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn we het daar over eens.
morgen jezelf een tik onder je hol geven als je weer zo denkt
Je moet inderdaad wel door. Maar dat doet iedereen op zijn eigen (hopelijk gezonde) tempo. Maar je kan niet verwachten dat als een relatie net voorbij is je meteen weer door kan gaan zoals je deed. Sommige mensen willen terugkijken, groeien, reflecteren, helen en dan pas.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, zeker als je geen kinderen of huis samen hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe eens normaalEen relatiebreuk kan echt ontzettend pijnlijk zijn.
Dat is vooral onhandig en een hoop gezeik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, zeker als je geen kinderen of huis samen hebt.
het gaat me niet om het tempo, het gaat me om het piepen dat de relatie weggegooide jaren warenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel door. Maar dat doet iedereen op zijn eigen (hopelijk gezonde) tempo. Maar je kan niet verwachten dat als een relatie net voorbij is je meteen weer door kan gaan zoals je deed. Sommige mensen willen terugkijken, groeien, reflecteren, helen en dan pas.
Toen mijn (korte) relatie uitging heeft het lang geduurd voor ik weer een beetje "de oude" was. Heb de eerste paar maanden bij alles haar associatie gehad, en het duurde echt lang voor ze dusdanig uit m'n hoofd was dat het leven weer leuk werd. Uiteindelijk leer je er van en moet je ook wel doorgaan. Maar dat is voor iedereen anders.
gewoon bij je ex dumpenquote:
Maar wel mooi meegenomen voor een frisse doorstart maar dat hysterische 14-jarigen gewauwel krijg je ook de schijt vanquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is vooral onhandig en een hoop gezeik.
Beetje extreem vind je niet? Ben er zeker wel over heen. Kijk er nu ook neutraal tegen aan, alleen in mijn geval was't heel verrot omdat ik ten eerste toen wij wat kregen ik uit een periode kwam met een extreme mate van cyberstalking en het leven praktisch niet meer zag zittenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon PTSS eraan overgehouden.
Dan heb je de scheiding gewonnen, blijkbaar.quote:
Verdere stapjes voor verdere hapjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
'Gewonnen.'quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je de scheiding gewonnen, blijkbaar.
Joh als zij dat zo ervaart.. Ik kan mij dat ergens wel voorstellen. Je bouwt iets moois op met iemand, en vervolgens denkt diegene "ja toedeledokie, ik heb hier geen zin meer in" dan zit je in zak en as en zeker net na een breuk begrijp ik dat gevoel heel goed. Als het niet zo gelijkwaardig is en de een wil er voor "vechten" en de ander gaat weg als 't "lastig" is dan doet dat zeer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat me niet om het tempo, het gaat me om het piepen dat de relatie weggegooide jaren waren
Tegenwoordig kun je die ook niet meer verkopenquote:
ja dat dus... het moraal van de KSC:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar goed dat ik verder nooit aan loterijen meedoe.🐙
Ja en zoals je er hier altijd over praat, klinkt het alsof het je nog heel hoog zit. Vandaar. Je zegt dat je achter je hebt gelaten, maar zo klinkt het niet. Kan natuurlijk, is ook geen verwijt dus je hoeft je ook niet beledigd te voelen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje extreem vind je niet? Ben er zeker wel over heen. Kijk er nu ook neutraal tegen aan, alleen in mijn geval was't heel verrot omdat ik ten eerste toen wij wat kregen ik uit een periode kwam met een extreme mate van cyberstalking en het leven praktisch niet meer zag zitten![]()
Dus ja... Dat het daarna uitging met iemand waar ik jaren bevriend mee was én die mij het gevoel gaf dat het leven mij weer toelachte en naar iemand anders toe ging 2 dagen later alsof het niets betekende voor haar heeft mij inderdaad wel wat gedaan.
Kijk nu vooral terug op bepaalde mooie herinneringen en hou het daar bij, maar soms komt een anekdote hier of daar van pas.
Etenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus... het moraal van de KSC:
Wat er ook gebeurd, altijd blijven eten
Wat doe jij liever, voor je spruiten zorgen of elke maand ervoor betalen zodat zij ervoor zorgt?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alimentatie, partneralimentatie, schulden en dan ook nog poepluiers.
Oh zoquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zoals je er hier altijd over praat, klinkt het alsof het je nog heel hoog zit. Vandaar. Je zegt dat je achter je hebt gelaten, maar zo klinkt het niet. Kan natuurlijk, is ook geen verwijt dus je hoeft je ook niet beledigd te voelen.
Daarom geen kinderen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:37 schreef CherryLips het volgende:
God en dan moet je nog steeds afspraken maken wie wanneer die kinderen krijgt. Daar gaan je weekends. En je komt niet van je ex af.
Ware woorden dit Bassie Nizziequote:
Ik zei toch dat het misschien niet helemaal de juiste bewoording was.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat me niet om het tempo, het gaat me om het piepen dat de relatie weggegooide jaren waren
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Tering wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar goed dat ik verder nooit aan loterijen meedoe.Your beauty never ever scared me.
Leuke kinderen zou ik zelf graag houden, kutkinderen zou ik aan haar laten en ervoor betalen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doe jij liever, voor je spruiten zorgen of elke maand ervoor betalen zodat zij ervoor zorgt?
ik gaf dus ook reactie aan GT die nog door sputterdequote:Op zaterdag 5 april 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het misschien niet helemaal de juiste verwoording was.
Ik weet niet wat hier staat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke kinderen zou ik zelf graag houden, kutkinderen zou ik aan haar laten en ervoor betalen.
DAAR zou eens wat tegen gedaan moeten worden.quote:
Die post gewoon nog 38x hetzelfde in telkens langer wordende posts die vooral om zichzelf gaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gaf dus ook reactie aan GT die nog door sputterde
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke kinderen zou ik zelf graag houden, kutkinderen zou ik aan haar laten en ervoor betalen.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die post gewoon nog 38x hetzelfde in telkens langer wordende posts die vooral om zichzelf gaan
Ja er schijnen ook leuke kinderen te zijn heb ik van horen zeggenquote:
Nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er schijnen ook leuke kinderen te zijn heb ik van horen zeggen
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het dochtertje van een vriend van mij wel een grappig kind. Zit nu in een fase dat ze over al in klimt/klautert en "blblblblbl" geluiden maaktquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even tegen sturen.quote:
word ik ook doodziek van iddquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die post gewoon nog 38x hetzelfde in telkens langer wordende posts die vooral om zichzelf gaan
das een leugen verspreid door de moedermaffiaquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bizar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Waar komen leuke mensen anders vandaan?
Dit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een leugen verspreid door de moedermaffia
Ik was echt een schijtirritant kutkind.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die vinden alleen hun eigen kinderen leuk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben blij. Dan beseffen mensen ook eens dat de rare zijsporen die ik regelmatig insla zo erg nog niet zijn.quote:
Pfff. Kinderen zijn overrated.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vinden alleen hun eigen kinderen leuk.
Gefinancierd door kleertjes.com en zulke sites zekerquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
prenatal en huggies iddquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gefinancierd door kleertjes.com en zulke sites zeker
Die vormen zich na de pubertijdquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
dat is helaas ook niet altijd zoquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vormen zich na de pubertijdIk was echt een kutkind tot m'n 18e
Het kleinekutkinderenkartelquote:
en nu ga je beweren dat je leuk bent?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vormen zich na de pubertijdIk was echt een kutkind tot m'n 18e
introvertheid kom ik niet vanaf, al is het minder dan vroegerquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
SameSowieso echt tot eind 20 onwijs introvert geweest en verlegen. Daarna kwam ik pas wat los
Nu begin ik mij pas echt te vormen, laat ook
Gelukkig hoeft dat natuurlijk ook niet persé. Tenzij het je op een bepaalde manier hindert, maar dan nog maakt het wie jij bent.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
introvertheid kom ik niet vanaf, al is het minder dan vroeger
Ze heeft wel een eigen fallout-shelter inclusief kelderetos voor het geval de Russen binnenvallen, is toch wel een pluspuntjequote:
Het is geen ziekte.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
introvertheid kom ik niet vanaf, al is het minder dan vroeger
ja okequote:Op zaterdag 5 april 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuker dan als puber. Maar eerlijk is eerlijk, de lat lag laag.
Kutkind dus.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik was als peuter al heel erg leuk, snugger en schattig en iedere dag is dat een beetje meer geworden.
Te vriend houden, noemen we dat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen fallout-shelter inclusief kelderetos voor het geval de Russen binnenvallen, is toch wel een pluspuntje
ja dat telt idd wel mee. en ze heeft vrouwelijk DNA. ook een pluspuntquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen fallout-shelter inclusief kelderetos voor het geval de Russen binnenvallen, is toch wel een pluspuntje
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik durf te stellen dat kwiwi behoorlijk leuk is.
Ik ben er niet overheen gegroeid, maar wel flink uitgedijd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat introvertheid iets is waar je overheen groeit.
Dat leer je maskeren.
Ze woont ook nog eens in de bergen, denk dat ik maar besties met kwiwi moet wordenquote:
Jawel joh, soort lepra.quote:
Net als zo'n boom waar tig jaar geleden iets tegenaan is gezet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er niet overheen gegroeid, maar wel flink uitgedijd.
Dan vragen ze zich af bij die ene rare introvert of er een schroefje los zit, maar dan blijkt het gewoon zijn arm te zijnquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan vragen ze zich af bij die ene rare introvert of er een schroefje los zit, maar dan blijkt het gewoon zijn arm te zijn
Maar je was er toch overheen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:58 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe is het zijn van introvert een ziekte? Dat is een karaktertrek.
Geeft toch een ander beeld van 4Kquote:
Er overheen als in, ben een stuk meer extravert en "out going" geworden de laatste tijd. Maar kan net zo makkelijk genieten van lekker een hele lange tijd alleen zijn thuis op de bank met een serie. Alleen het verschil i.t.t vroeger is dat vroeger dat mijn preferentie was, waar het nu meer "in 't midden" ligt.quote:
Dat is gewoon niet hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er overheen als in, ben een stuk meer extravert en "out going" geworden de laatste tijd. Maar kan net zo makkelijk genieten van lekker een hele lange tijd alleen zijn thuis op de bank met een serie. Alleen het verschil i.t.t vroeger is dat vroeger dat mijn preferentie was, waar het nu meer "in 't midden" ligt.
hmm, je wilt een natte jasmin in je bed?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet mijn bed nog opmakenWel met een nieuwe nattejasmin
Euhhhhhquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Maar er wordt gedaan alsof dat extroverte de voorkeur heeft en je over het introverte heen moet groeien.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er overheen als in, ben een stuk meer extravert en "out going" geworden de laatste tijd. Maar kan net zo makkelijk genieten van lekker een hele lange tijd alleen zijn thuis op de bank met een serie. Alleen het verschil i.t.t vroeger is dat vroeger dat mijn preferentie was, waar het nu meer "in 't midden" ligt.
@bitterbalquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, je wilt een natte jasmin in je bed?
Is dat familie van nattekat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Oh, dan zal ik dat zeggen tegen m'n hoofd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet hoe dat werkt.
zijdezachte lakens met een mooie glans... aldus die blauw gele boxquote:
Nou ja, het kan toch zeker wel gewoon voelen als "eroverheen groeien" ? Of dat nou daadwerkelijk zo is, of dat je het maskeert is een 2e.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er wordt gedaan alsof dat extroverte de voorkeur heeft en je over het introverte heen moet groeien.
Ja kan ik er wat aan doen dat die Zweden een rare fetish hebben ofzo https://www.ikea.com/nl/n(...)lauw-groen-50595828/quote:
Introvertheid is voor die mensjes vaak zelf een fikse handicap en daar hebben ze dan ook wel een punt mee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er wordt gedaan alsof dat extroverte de voorkeur heeft en je over het introverte heen moet groeien.
Weet niet of die Surinaams is, komt wel uit Vikinglandquote:
Snotverquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat die Zweden een rare fetish hebben ofzo https://www.ikea.com/nl/n(...)lauw-groen-50595828/
Ja, nou, enorm. Och en wee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introvertheid is voor die mensjes vaak zelf een fikse handicap en daar hebben ze dan ook wel een punt mee.
Heb ook nog een luktjasmin https://www.ikea.com/nl/n(...)onkergrijs-30442544/quote:
Ik draag deze post graag aan als bewijs dat ik niet altijd het fetisjprobleem ben hier.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat die Zweden een rare fetish hebben ofzo https://www.ikea.com/nl/n(...)lauw-groen-50595828/
Heb het vanmiddag al gedaan, was lekker op tijd deze keerquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nuquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
sjow... het is weer afgekoeld in huis, horretje op de logeerkamer en de achterdeur hebben weer goed werk verricht
Ja ik wilde het ook vanmiddag doen, maar toen bedacht ik me opeens dat ik nog ruitenwisservloeistof in de auto moest gooien en vond ik het daarna een goed idee om de ramen te gaan zemenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het vanmiddag al gedaan, was lekker op tijd deze keer
gelukkig niet nee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nu
hier wel hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |