notedquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Veel te warm om in binnenzwembaden te zitten vandaag
Doe ermee wat je wil.quote:
En dat kom je doen hequote:Op zaterdag 5 april 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
Mijn papa appt net of ik morgen kip van het spit kom eten.
Ik moet sowieso meer eten en in gezelschap gaat dat toch beter.quote:
quote:
Yupquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Maandag is zeker pas de eerstvolgende mogelijkheid?
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Is Haags al gespot vandaag? Hij heeft nog niet gereageerd op mijn verraad
quote:
Kinderfeestjegenotquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Veel te warm om in binnenzwembaden te zitten vandaag
Moest coachen, mijn beproeving komt nog.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mmm dat lijkt me nog vermoeiender. Beetje goed kunnen spelen?
Zachtste stand met een föhn geen optie?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit nu op een krukje te wachten tot m'n extraspeciale moeilijkdoefotopapier droog is, maar het extraspeciale antieke moeilijkdoefotopapierdroogapparaat doet er minstens een half uur over om op te warmen.
Verder gaat alles goed.
Nee. Dan trekt het krom.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zachtste stand met een föhn geen optie?
Even een kopje remover lenen bij de buurvrouwquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n mascara zit op m'n kin en schouders maandag.
Je mag wel in m'n kelderetos komen shoppenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n mascara zit op m'n kin en schouders maandag.
Heb jij een verrafbrandâh? Want die feun dat schiet nie opquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zachtste stand met een föhn geen optie?
Ik moest googlen, maar Praag is welquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Over een week om deze tijd struikelen we net het Slivovitzmuseum uit @:liesje1979
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar Praag is wel![]()
![]()
![]()
x triljoen keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay. Ik mag weer weg.🐙
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
Pretcilinders omkeren met de kollega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay. Ik mag weer weg.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is nu niet alsof mensen ineens door glas zouden kruipen om met mij een biertje te gaan drinken of zo.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pertcilinders omkeren met de kollega's![]()
nee maar volgende week weer welquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is nu niet alsof mensen ineens door glas zouden kruipen om met mij een biertje te gaan drinken of zo.
Ja mooie stad, aardige mensen ookquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar Praag is wel![]()
![]()
![]()
x triljoen keer
Ja, ik heb me er in 2018 prima vermaakt. Die paar dagen dan..quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooie stad, aardige mensen ook
Je hebt ze alle 1 miljoen gesproken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooie stad, aardige mensen ook
Volgende KEER dan. Tsjonge.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is erg optimistisch. Zoveel sociaals wordt er niet gedaan normaliter.
Ja. Hele gesprekken mee gevoerd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt ze alle 1 miljoen gesproken?
Welnee. Je hebt er destijds best van genotenquote:
Dat zeg je, maar er zijn mensen...quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Stel je had kinderen en je gaat scheiden. 'Nou, jammer van die kinderen enzo. Zonde van m'n tijd.'
idd relativeren. er was geen huwelijk, geen kinderen, geen kosten van uit elkaar gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Stel je had kinderen en je gaat scheiden. 'Nou, jammer van die kinderen enzo. Zonde van m'n tijd.'
Ik kan daar weinig slechts over zeggen maar ja of het allemaal zo echt was.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Je hebt er destijds best van genoten
Er zijn mensen die dat denken zonder te scheidenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
ik vind kinderen idd ook zonde van mijn tijdquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat denken zonder te scheiden
Nee dat niet, maar een relatie is toch geen zonde van je tijd als je helaas uit elkaar gaat? Je had het toch leuk samen? Anders ben je er niet zo verdrietig om.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd relativeren. er was geen huwelijk, geen kinderen, geen kosten van uit elkaar gaan.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat denken zonder te scheiden
ik ben er niet verdrietig om hoor. heb altijd goede seks om terug te kijken bij mn relaties.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een relatie is toch geen zonde van je tijd als je helaas uit elkaar gaat? Je had het toch leuk samen? Anders ben je er niet zo verdrietig om.
Nee inderdaad, plus je leert er ook altijd weer wat van.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een relatie is toch geen zonde van je tijd als je helaas uit elkaar gaat? Je had het toch leuk samen? Anders ben je er niet zo verdrietig om.
Tenzij je elkaar vijf jaar lang de tent uit vecht ofzo, dan is vijf jaar wel lang.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, plus je leert er ook altijd weer wat van.
Ik wacht al 30 jaar op iets waarvan het hoogst onzeker os of het ooit komt. Weggegooid? Allerminst. Ik vermaak me wel in de tussentijdquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan daar weinig slechts over zeggen maar ja of het allemaal zo echt was.
Ja, maar dan is het ook wel een beetje eigen schuld dat je jaren hebt 'weggegooid', want dan had je het uit kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je elkaar vijf jaar lang de tent uit vecht ofzo, dan is vijf jaar wel lang.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht al 30 jaar op iets waarvan het hoogst onzeker os of het ooit komt. Weggegooid? Allerminst. Ik vermaak me wel in de tussentijd
Aldus de film "alles is liefde"quote:Kiki: „Ik sta eigenlijk op de ware te wachten.”
Prins Valentijn: „Wie niet hè. De vraag is, wat doen we in de tussentijd?”
ik vul de tussentijd gewoon op met goeie seksquote:
In mijn geval heeft het nieuwe inzichten gegeven, mij doen groeien als persoon en mijzelf beter leren kennen en mede daardoor ook meer zelfvertrouwen gekregen. EN zij heeft mij geleerd dat een lichaam maar een lichaam is en ik mij moet kleden zoals ik dat fijn vind en niet moet nadenken over "wat denkt iemand anders"quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Oh ja, oke, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vul de tussentijd gewoon op met goeie seks
ja dat snap ik dus niet dat je daar niet aan denktquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, oke, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg.
Voor mij voelt het niet zo.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou me zorgen maken als je dacht 'he, daar ben ik lekker van af'.
"toch even lekker wild geneukt die tien minuten"quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
dus heb je die jaren ook niet weggegooid. klaar. hop op je voetjes en verdere stapjes in het leven makenquote:
Ok US.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus heb je die jaren ook niet weggegooid. klaar. hop op je voetjes en verdere stapjes in het leven maken
Dat is op dit moment makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus heb je die jaren ook niet weggegooid. klaar. hop op je voetjes en verdere stapjes in het leven maken
Ja verzonnen relaties kan je ook geen liefdesverdriet van krijgen inderdaad. Dus ik begrijp dat je niet snapt hoe dit voelt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Totale hysterie om een relatiebreukje
quote:
klopt, maar hier zeggen dat die jaren weggegooide jaren zijn is nog makkelijker dan doorgaan in het levenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is op dit moment makkelijker gezegd dan gedaan.
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
Totale hysterie om een relatiebreukje
Misschien was dat niet de juiste bewoording.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
klopt, maar hier zeggen dat die jaren weggegooide jaren zijn is nog makkelijker dan doorgaan in het leven
Jij hebt gewoon PTSS eraan overgehouden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe eens normaalEen relatiebreuk kan echt ontzettend pijnlijk zijn.
zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien was dat niet de juiste bewoording.
Ok.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn we het daar over eens.
morgen jezelf een tik onder je hol geven als je weer zo denkt
Je moet inderdaad wel door. Maar dat doet iedereen op zijn eigen (hopelijk gezonde) tempo. Maar je kan niet verwachten dat als een relatie net voorbij is je meteen weer door kan gaan zoals je deed. Sommige mensen willen terugkijken, groeien, reflecteren, helen en dan pas.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, zeker als je geen kinderen of huis samen hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Doe eens normaalEen relatiebreuk kan echt ontzettend pijnlijk zijn.
Dat is vooral onhandig en een hoop gezeik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, zeker als je geen kinderen of huis samen hebt.
het gaat me niet om het tempo, het gaat me om het piepen dat de relatie weggegooide jaren warenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel door. Maar dat doet iedereen op zijn eigen (hopelijk gezonde) tempo. Maar je kan niet verwachten dat als een relatie net voorbij is je meteen weer door kan gaan zoals je deed. Sommige mensen willen terugkijken, groeien, reflecteren, helen en dan pas.
Toen mijn (korte) relatie uitging heeft het lang geduurd voor ik weer een beetje "de oude" was. Heb de eerste paar maanden bij alles haar associatie gehad, en het duurde echt lang voor ze dusdanig uit m'n hoofd was dat het leven weer leuk werd. Uiteindelijk leer je er van en moet je ook wel doorgaan. Maar dat is voor iedereen anders.
gewoon bij je ex dumpenquote:
Maar wel mooi meegenomen voor een frisse doorstart maar dat hysterische 14-jarigen gewauwel krijg je ook de schijt vanquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is vooral onhandig en een hoop gezeik.
Beetje extreem vind je niet? Ben er zeker wel over heen. Kijk er nu ook neutraal tegen aan, alleen in mijn geval was't heel verrot omdat ik ten eerste toen wij wat kregen ik uit een periode kwam met een extreme mate van cyberstalking en het leven praktisch niet meer zag zittenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon PTSS eraan overgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |