Volgende KEER dan. Tsjonge.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is erg optimistisch. Zoveel sociaals wordt er niet gedaan normaliter.
Ja. Hele gesprekken mee gevoerd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je hebt ze alle 1 miljoen gesproken?
Welnee. Je hebt er destijds best van genotenquote:
Dat zeg je, maar er zijn mensen...quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Stel je had kinderen en je gaat scheiden. 'Nou, jammer van die kinderen enzo. Zonde van m'n tijd.'
idd relativeren. er was geen huwelijk, geen kinderen, geen kosten van uit elkaar gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Stel je had kinderen en je gaat scheiden. 'Nou, jammer van die kinderen enzo. Zonde van m'n tijd.'
Ik kan daar weinig slechts over zeggen maar ja of het allemaal zo echt was.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Je hebt er destijds best van genoten
Er zijn mensen die dat denken zonder te scheidenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
ik vind kinderen idd ook zonde van mijn tijdquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat denken zonder te scheiden
Nee dat niet, maar een relatie is toch geen zonde van je tijd als je helaas uit elkaar gaat? Je had het toch leuk samen? Anders ben je er niet zo verdrietig om.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd relativeren. er was geen huwelijk, geen kinderen, geen kosten van uit elkaar gaan.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat denken zonder te scheiden
ik ben er niet verdrietig om hoor. heb altijd goede seks om terug te kijken bij mn relaties.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een relatie is toch geen zonde van je tijd als je helaas uit elkaar gaat? Je had het toch leuk samen? Anders ben je er niet zo verdrietig om.
Nee inderdaad, plus je leert er ook altijd weer wat van.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar een relatie is toch geen zonde van je tijd als je helaas uit elkaar gaat? Je had het toch leuk samen? Anders ben je er niet zo verdrietig om.
Tenzij je elkaar vijf jaar lang de tent uit vecht ofzo, dan is vijf jaar wel lang.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad, plus je leert er ook altijd weer wat van.
Ik wacht al 30 jaar op iets waarvan het hoogst onzeker os of het ooit komt. Weggegooid? Allerminst. Ik vermaak me wel in de tussentijdquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan daar weinig slechts over zeggen maar ja of het allemaal zo echt was.
Ja, maar dan is het ook wel een beetje eigen schuld dat je jaren hebt 'weggegooid', want dan had je het uit kunnen maken.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je elkaar vijf jaar lang de tent uit vecht ofzo, dan is vijf jaar wel lang.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht al 30 jaar op iets waarvan het hoogst onzeker os of het ooit komt. Weggegooid? Allerminst. Ik vermaak me wel in de tussentijd
Aldus de film "alles is liefde"quote:Kiki: „Ik sta eigenlijk op de ware te wachten.”
Prins Valentijn: „Wie niet hč. De vraag is, wat doen we in de tussentijd?”
ik vul de tussentijd gewoon op met goeie seksquote:
In mijn geval heeft het nieuwe inzichten gegeven, mij doen groeien als persoon en mijzelf beter leren kennen en mede daardoor ook meer zelfvertrouwen gekregen. EN zij heeft mij geleerd dat een lichaam maar een lichaam is en ik mij moet kleden zoals ik dat fijn vind en niet moet nadenken over "wat denkt iemand anders"quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Oh ja, oke, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vul de tussentijd gewoon op met goeie seks
ja dat snap ik dus niet dat je daar niet aan denktquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, oke, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg.
Voor mij voelt het niet zo.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou me zorgen maken als je dacht 'he, daar ben ik lekker van af'.
"toch even lekker wild geneukt die tien minuten"quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |