Ik heb dat ook niet echt heel veel plek voor. Er kan een tafel staan met vier stoelen en daar stopt het wel een beetje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh,
zon staat nu bij mij vol op de woonkamer en balkon, wil eigenlijk parasol nog kopen
en dan kijk je naar een kale schuttingquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
Volgend jaar gaan we proberen het klimop helemaal te verwijderen. In ieder geval aan mijn kant. Schutting ziet er nog verrassend goed uit namelijk.
Bloembakken ofzo ophangen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:47 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan kijk je naar een kale schutting
quote:
hang parasolquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet echt heel veel plek voor. Er kan een tafel staan met vier stoelen en daar stopt het wel een beetje.
Ja, maar als ik de vork neerleg gaat dat over.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
hebben julle ook soms steken in je oorschelp?
Steken in de oorschelpquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
hebben julle ook soms steken in je oorschelp?
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar als ik de vork neerleg gaat dat over.
Nee kan me niet herinneren daar ooit steken in te hebben gevoeldquote:
hmmquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kan me niet herinneren daar ooit steken in te hebben gevoeld
Heb je daar vaak last van, of ben je nu gewoon zenuwachtig?quote:
ja regelmatigquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar vaak last van, of ben je nu gewoon zenuwachtig?
Ik heb vrij soepel kraakbeen in mijn oorschelpen, misschien dat ik er daardoor niet echt last van hebquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
heb ook welles dat ik snachts wakker word met pijn in mijn oren omdat ze dan dubbelgevouwen zaten
hmm dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vrij soepel kraakbeen in mijn oorschelpen, misschien dat ik er daardoor niet echt last van heb
Je blijft er vanaf hoorquote:
Krijg ik zeker die flappies er voor terug, nee dank uquote:
wat is er mis met mijn flappies?quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik zeker die flappies er voor terug, nee dank u
Die zijn uniek en speciaal van jou, zou zonde zijn om die af te staanquote:
Denk dat ze jou beter staanquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn uniek en speciaal van jou, zou zonde zijn om die af te staan
Misschien, maar ze maken jou tot wie jij bentquote:
mimimimiquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien, maar ze maken jou tot wie jij bent
Geen Amerikaans ijs kopenquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
M'n lievelingsijs is inmiddels meer dan 14 euro voor 900ml in de supermarkt zie ik
Van unicornmilk met sterrenstof.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel van bio melk en chocolade gemaakt zijn. Plus 10 euro voor het merk ofzo
Is het after eight ijs?quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
M'n lievelingsijs is inmiddels meer dan 14 euro voor 900ml in de supermarkt zie ik
oehquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
Mijn papa appt net of ik morgen kip van het spit kom eten.
nee, op werk stalpotenquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De rest van de tijd wel weer gewoon mensenbenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |