SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het hele dak in de fik zetten is wellicht wat overdreven.quote:
Ben je er wel zeker te weten vanafquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Het hele dak in de fik zetten is wellicht wat overdreven.
Heeft iedereen die er woont zo'n schuurtje? Wel jammer dat het niet een 'echte' tuin is, soort mini parkje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:39 schreef Karzai het volgende:
Dit is de binnentuin nu, alles begint in bloei te komen
[ afbeelding ]
ja de meeste mensen wel, tis een oude arbeiderswijk waar de huizen maar klein zijn.dus extra bergruimte is wel gewenstquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft iedereen die er woont zo'n schuurtje? Wel jammer dat het niet een 'echte' tuin is, soort mini parkje.
Het is gewoon een soort veredelde favelaquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft iedereen die er woont zo'n schuurtje? Wel jammer dat het niet een 'echte' tuin is, soort mini parkje.
maakt dat ook dat irritante geluidquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort veredelde favela
quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort veredelde favela
Valt nog 'mee', veel van die ijstentjes durven inmiddels al wel 2 euro per bol te vragenquote:
Schuurtje verhuren voor duizend euro per maand.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:45 schreef Karzai het volgende:
[..]er wordt hier elke vierkante meter gestreden en de prijzen zijn niet mals in hartje amsterdam
Ik had gister vier euro voor een bolletje dus daar gaan we ook niet meer naartoe.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog 'mee', veel van die ijstentjes durven inmiddels al wel 2 euro per bol te vragen
Ik haal wel ijs bij de Lidl. Ook lekker.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister vier euro voor een bolletje dus daar gaan we ook niet meer naartoe.
4 euro voor een bolletje? Was dat ijs gemaakt van handgemolken alpacamelk die ze persoonlijk in de Atacamawoestijn zijn gaan halen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gister vier euro voor een bolletje dus daar gaan we ook niet meer naartoe.
Hier betaal je ruim 6 euro per bolletje. Wel goed voor de lijn.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de lijn van je bankrekening…quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier betaal je ruim 6 euro per bolletje. Wel goed voor de lijn.
Het was nog weinig ookquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 euro voor een bolletje? Was dat ijs gemaakt van handgemolken alpacamelk die ze persoonlijk in de Atacamawoestijn zijn gaan halen?
Zelf maken dan maar, dan heb je voor 4 euro een kilobak ipv een sneu klein bolletjequote:
ik weet t.quote:
Geen idee. Ik koop eigenlijk nooit ijs.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat betaal je in Noorwegen voor een bolletje ijs?
Ik heb gisteren het onkruid tussen de tegels vandaan gehaald en heb eigenlijk zin om de hogedrukspuit er nog op te zetten. Maar denk dat het onkruid dan weer 3x zo hard terugkomt omdat de grond nu zo droog isquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Plantjes buiten maar eens water gegeven.
Vaffel mit isquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:10 schreef Fogel het volgende:
https://simensisbar.no/#meny
Blijkbaar 4,5 euro voor een bol en 1,27 extra per bol. Bij eeen ijsbar in Trondheim. Zal vast duurder zijn in Oslo.
Ja klopt. En dit was nog met gratis bekertje, koekje, lepeltje en parapluutje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog 'mee', veel van die ijstentjes durven inmiddels al wel 2 euro per bol te vragen
Jij hebt je hapjes wel verdiendquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug thuis van fietsen. 59 km.
dat was een lange rit om thuis te komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug thuis van fietsen. 59 km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
Moet nog wel even verder met wat onkruid eruit halen en komende tijd het zand verder tussen de tegels vegen.
[ link | afbeelding ]
En zo was het alleen zie je niet heel goed de verzakte tegels hier. En het gras is nu ook weer kort.lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
parasolletje erbij zodat je evt ook beetje in de schaduw kan zitten en je bent helemaal klaar voor de zomer![]()
Ik heb hier wel vrij snel schaduw in de middag.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker hoor
parasolletje erbij zodat je evt ook beetje in de schaduw kan zitten en je bent helemaal klaar voor de zomer
ahh,quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier wel vrij snel schaduw in de middag.
En die wind tegen viel best wel tegen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was een lange rit om thuis te komen
Ik heb dat ook niet echt heel veel plek voor. Er kan een tafel staan met vier stoelen en daar stopt het wel een beetje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ahh,
zon staat nu bij mij vol op de woonkamer en balkon, wil eigenlijk parasol nog kopen
en dan kijk je naar een kale schuttingquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:42 schreef Ama het volgende:
Volgend jaar gaan we proberen het klimop helemaal te verwijderen. In ieder geval aan mijn kant. Schutting ziet er nog verrassend goed uit namelijk.
Bloembakken ofzo ophangen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:47 schreef sacha het volgende:
[..]
en dan kijk je naar een kale schutting
quote:
hang parasolquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb dat ook niet echt heel veel plek voor. Er kan een tafel staan met vier stoelen en daar stopt het wel een beetje.
Ja, maar als ik de vork neerleg gaat dat over.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
hebben julle ook soms steken in je oorschelp?
Steken in de oorschelpquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
hebben julle ook soms steken in je oorschelp?
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar als ik de vork neerleg gaat dat over.
Nee kan me niet herinneren daar ooit steken in te hebben gevoeldquote:
hmmquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee kan me niet herinneren daar ooit steken in te hebben gevoeld
Heb je daar vaak last van, of ben je nu gewoon zenuwachtig?quote:
ja regelmatigquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je daar vaak last van, of ben je nu gewoon zenuwachtig?
Ik heb vrij soepel kraakbeen in mijn oorschelpen, misschien dat ik er daardoor niet echt last van hebquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
heb ook welles dat ik snachts wakker word met pijn in mijn oren omdat ze dan dubbelgevouwen zaten
hmm dat wil ik ook welquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vrij soepel kraakbeen in mijn oorschelpen, misschien dat ik er daardoor niet echt last van heb
Je blijft er vanaf hoorquote:
Krijg ik zeker die flappies er voor terug, nee dank uquote:
wat is er mis met mijn flappies?quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik zeker die flappies er voor terug, nee dank u
Die zijn uniek en speciaal van jou, zou zonde zijn om die af te staanquote:
Denk dat ze jou beter staanquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn uniek en speciaal van jou, zou zonde zijn om die af te staan
Misschien, maar ze maken jou tot wie jij bentquote:
mimimimiquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien, maar ze maken jou tot wie jij bent
Geen Amerikaans ijs kopenquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
M'n lievelingsijs is inmiddels meer dan 14 euro voor 900ml in de supermarkt zie ik
Van unicornmilk met sterrenstof.quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel van bio melk en chocolade gemaakt zijn. Plus 10 euro voor het merk ofzo
Is het after eight ijs?quote:Op zaterdag 5 april 2025 16:29 schreef kwiwi het volgende:
M'n lievelingsijs is inmiddels meer dan 14 euro voor 900ml in de supermarkt zie ik
oehquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:46 schreef Ama het volgende:
Mijn papa appt net of ik morgen kip van het spit kom eten.
nee, op werk stalpotenquote:Op zaterdag 5 april 2025 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De rest van de tijd wel weer gewoon mensenbenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |