quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Helaas zijn wij als mensen daar te zwaar genoeg voor...
Wat staat hierquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
* mikt 10 kopjes espresso in kat zn mikquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi, ik stop m'n koffie omdat de bonen op waren, en dan blijkt dat ik niets meer in huis heb.
Geen koffie is wel alarmfase rood
Amateur.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi, ik stop m'n koffie omdat de bonen op waren, en dan blijkt dat ik niets meer in huis heb.
Geen koffie is wel alarmfase rood
Veel woorden voor #fatshamingquote:
Als je veel muggen en wespen erbij wil hebben moet je druiventrossen laten groeien op een plek waar dat goed kanquote:
Dat zou ik niet weten. Ik wil alleen de maximale luchtsnelheid van een onbelaste zwaluw weten.quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk welquote:
Het heeft weken niet in de schappen gelegen, normaal hou ik wel een goede voorraad aan.quote:
Zal vast wel een manier zijn om dat te bepalenquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Ik wil alleen de maximale luchtsnelheid van een onbelaste zwaluw weten.
Tbegint steeds meer op Cuba te lijkenquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft weken niet in de schappen gelegen, normaal hou ik wel een goede voorraad aan.
Schappen? Picnic. Heb geloof ik 7 of 8 pakken staan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft weken niet in de schappen gelegen, normaal hou ik wel een goede voorraad aan.
Oh Picnic. Die bezorgden ooit bij ons. Maar toen vlogen een paar van hun karretjes met een grotere accu in de brand, en konden ze niet meer bij ons bezorgen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schappen? Picnic. Heb geloof ik 7 of 8 pakken staan.
Niet bezorgen is een oplossing. Niet de gewenste oplossing voor jou gok ik.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh Picnic. Die bezorgden ooit bij ons. Maar toen vlogen een paar van hun karretjes met een grotere accu in de brand, en konden ze niet meer bij ons bezorgen.
Ze zouden een oplossing zoeken maar ze bezorgen inmiddels al jaren niet meer hier.
Oplossing gevonden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ze zouden een oplossing zoeken maar ze bezorgen inmiddels al jaren niet meer hier.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet bezorgen is een oplossing. Niet de gewenste oplossing voor jou gok ik.
Die zijn ook gek op kaas?quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn insectenhotel zit volik moet uitbreiden
hoop wel dat je naar die achter Keizerslanden bent gegaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even naar de Talamini voor een fantastisch ijsje met alles erop en eraan voor een schandalig bedrag![]()
![]()
DUUR hoor je dat @:uitstraling
Vlammenwerper er opquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Zit al een half uur met de vliegenmepper in m'n hand, maar de horzel die blijkbaar onder de dakrand een nest wil bouwen is me steeds te snel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |