Het was nog weinig ookquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
4 euro voor een bolletje? Was dat ijs gemaakt van handgemolken alpacamelk die ze persoonlijk in de Atacamawoestijn zijn gaan halen?
Zelf maken dan maar, dan heb je voor 4 euro een kilobak ipv een sneu klein bolletjequote:
ik weet t.quote:
Geen idee. Ik koop eigenlijk nooit ijs.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat betaal je in Noorwegen voor een bolletje ijs?
Ik heb gisteren het onkruid tussen de tegels vandaan gehaald en heb eigenlijk zin om de hogedrukspuit er nog op te zetten. Maar denk dat het onkruid dan weer 3x zo hard terugkomt omdat de grond nu zo droog isquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Plantjes buiten maar eens water gegeven.
Vaffel mit isquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:10 schreef Fogel het volgende:
https://simensisbar.no/#meny
Blijkbaar 4,5 euro voor een bol en 1,27 extra per bol. Bij eeen ijsbar in Trondheim. Zal vast duurder zijn in Oslo.
Ja klopt. En dit was nog met gratis bekertje, koekje, lepeltje en parapluutje.quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog 'mee', veel van die ijstentjes durven inmiddels al wel 2 euro per bol te vragen
Jij hebt je hapjes wel verdiendquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug thuis van fietsen. 59 km.
dat was een lange rit om thuis te komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug thuis van fietsen. 59 km.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
Moet nog wel even verder met wat onkruid eruit halen en komende tijd het zand verder tussen de tegels vegen.
[ link | afbeelding ]
En zo was het alleen zie je niet heel goed de verzakte tegels hier. En het gras is nu ook weer kort.lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
parasolletje erbij zodat je evt ook beetje in de schaduw kan zitten en je bent helemaal klaar voor de zomer![]()
Ik heb hier wel vrij snel schaduw in de middag.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker hoor
parasolletje erbij zodat je evt ook beetje in de schaduw kan zitten en je bent helemaal klaar voor de zomer
ahh,quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier wel vrij snel schaduw in de middag.
En die wind tegen viel best wel tegen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was een lange rit om thuis te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |