Gelukkig hoeft dat natuurlijk ook niet persé. Tenzij het je op een bepaalde manier hindert, maar dan nog maakt het wie jij bent.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
introvertheid kom ik niet vanaf, al is het minder dan vroeger
Ze heeft wel een eigen fallout-shelter inclusief kelderetos voor het geval de Russen binnenvallen, is toch wel een pluspuntjequote:
Het is geen ziekte.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
introvertheid kom ik niet vanaf, al is het minder dan vroeger
ja okequote:Op zaterdag 5 april 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuker dan als puber. Maar eerlijk is eerlijk, de lat lag laag.
Kutkind dus.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik was als peuter al heel erg leuk, snugger en schattig en iedere dag is dat een beetje meer geworden.
Te vriend houden, noemen we dat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen fallout-shelter inclusief kelderetos voor het geval de Russen binnenvallen, is toch wel een pluspuntje
ja dat telt idd wel mee. en ze heeft vrouwelijk DNA. ook een pluspuntquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen fallout-shelter inclusief kelderetos voor het geval de Russen binnenvallen, is toch wel een pluspuntje
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik durf te stellen dat kwiwi behoorlijk leuk is.
Ik ben er niet overheen gegroeid, maar wel flink uitgedijd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat introvertheid iets is waar je overheen groeit.
Dat leer je maskeren.
Ze woont ook nog eens in de bergen, denk dat ik maar besties met kwiwi moet wordenquote:
Jawel joh, soort lepra.quote:
Net als zo'n boom waar tig jaar geleden iets tegenaan is gezet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er niet overheen gegroeid, maar wel flink uitgedijd.
Dan vragen ze zich af bij die ene rare introvert of er een schroefje los zit, maar dan blijkt het gewoon zijn arm te zijnquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan vragen ze zich af bij die ene rare introvert of er een schroefje los zit, maar dan blijkt het gewoon zijn arm te zijn
Maar je was er toch overheen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:58 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe is het zijn van introvert een ziekte? Dat is een karaktertrek.
Geeft toch een ander beeld van 4Kquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |