Dan heb je de scheiding gewonnen, blijkbaar.quote:
Verdere stapjes voor verdere hapjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus heb je die jaren ook niet weggegooid. klaar. hop op je voetjes en verdere stapjes in het leven maken
'Gewonnen.'quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je de scheiding gewonnen, blijkbaar.
Joh als zij dat zo ervaart.. Ik kan mij dat ergens wel voorstellen. Je bouwt iets moois op met iemand, en vervolgens denkt diegene "ja toedeledokie, ik heb hier geen zin meer in" dan zit je in zak en as en zeker net na een breuk begrijp ik dat gevoel heel goed. Als het niet zo gelijkwaardig is en de een wil er voor "vechten" en de ander gaat weg als 't "lastig" is dan doet dat zeer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat me niet om het tempo, het gaat me om het piepen dat de relatie weggegooide jaren waren
Tegenwoordig kun je die ook niet meer verkopenquote:
ja dat dus... het moraal van de KSC:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar goed dat ik verder nooit aan loterijen meedoe.🐙
Ja en zoals je er hier altijd over praat, klinkt het alsof het je nog heel hoog zit. Vandaar. Je zegt dat je achter je hebt gelaten, maar zo klinkt het niet. Kan natuurlijk, is ook geen verwijt dus je hoeft je ook niet beledigd te voelen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje extreem vind je niet? Ben er zeker wel over heen. Kijk er nu ook neutraal tegen aan, alleen in mijn geval was't heel verrot omdat ik ten eerste toen wij wat kregen ik uit een periode kwam met een extreme mate van cyberstalking en het leven praktisch niet meer zag zitten![]()
Dus ja... Dat het daarna uitging met iemand waar ik jaren bevriend mee was én die mij het gevoel gaf dat het leven mij weer toelachte en naar iemand anders toe ging 2 dagen later alsof het niets betekende voor haar heeft mij inderdaad wel wat gedaan.
Kijk nu vooral terug op bepaalde mooie herinneringen en hou het daar bij, maar soms komt een anekdote hier of daar van pas.
Etenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus... het moraal van de KSC:
Wat er ook gebeurd, altijd blijven eten
Wat doe jij liever, voor je spruiten zorgen of elke maand ervoor betalen zodat zij ervoor zorgt?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alimentatie, partneralimentatie, schulden en dan ook nog poepluiers.
Oh zoquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zoals je er hier altijd over praat, klinkt het alsof het je nog heel hoog zit. Vandaar. Je zegt dat je achter je hebt gelaten, maar zo klinkt het niet. Kan natuurlijk, is ook geen verwijt dus je hoeft je ook niet beledigd te voelen.
Daarom geen kinderen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:37 schreef CherryLips het volgende:
God en dan moet je nog steeds afspraken maken wie wanneer die kinderen krijgt. Daar gaan je weekends. En je komt niet van je ex af.
Ware woorden dit Bassie Nizziequote:
Ik zei toch dat het misschien niet helemaal de juiste bewoording was.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat me niet om het tempo, het gaat me om het piepen dat de relatie weggegooide jaren waren
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Tering wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar goed dat ik verder nooit aan loterijen meedoe.Your beauty never ever scared me.
Leuke kinderen zou ik zelf graag houden, kutkinderen zou ik aan haar laten en ervoor betalen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doe jij liever, voor je spruiten zorgen of elke maand ervoor betalen zodat zij ervoor zorgt?
ik gaf dus ook reactie aan GT die nog door sputterdequote:Op zaterdag 5 april 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het misschien niet helemaal de juiste verwoording was.
Ik weet niet wat hier staat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke kinderen zou ik zelf graag houden, kutkinderen zou ik aan haar laten en ervoor betalen.
DAAR zou eens wat tegen gedaan moeten worden.quote:
Die post gewoon nog 38x hetzelfde in telkens langer wordende posts die vooral om zichzelf gaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gaf dus ook reactie aan GT die nog door sputterde
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke kinderen zou ik zelf graag houden, kutkinderen zou ik aan haar laten en ervoor betalen.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die post gewoon nog 38x hetzelfde in telkens langer wordende posts die vooral om zichzelf gaan
Ja er schijnen ook leuke kinderen te zijn heb ik van horen zeggenquote:
Nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er schijnen ook leuke kinderen te zijn heb ik van horen zeggen
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het dochtertje van een vriend van mij wel een grappig kind. Zit nu in een fase dat ze over al in klimt/klautert en "blblblblbl" geluiden maaktquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even tegen sturen.quote:
word ik ook doodziek van iddquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die post gewoon nog 38x hetzelfde in telkens langer wordende posts die vooral om zichzelf gaan
das een leugen verspreid door de moedermaffiaquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bizar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Waar komen leuke mensen anders vandaan?
Dit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een leugen verspreid door de moedermaffia
Ik was echt een schijtirritant kutkind.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die vinden alleen hun eigen kinderen leuk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben blij. Dan beseffen mensen ook eens dat de rare zijsporen die ik regelmatig insla zo erg nog niet zijn.quote:
Pfff. Kinderen zijn overrated.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vinden alleen hun eigen kinderen leuk.
Gefinancierd door kleertjes.com en zulke sites zekerquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
prenatal en huggies iddquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gefinancierd door kleertjes.com en zulke sites zeker
Die vormen zich na de pubertijdquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
dat is helaas ook niet altijd zoquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vormen zich na de pubertijdIk was echt een kutkind tot m'n 18e
Het kleinekutkinderenkartelquote:
en nu ga je beweren dat je leuk bent?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vormen zich na de pubertijdIk was echt een kutkind tot m'n 18e
introvertheid kom ik niet vanaf, al is het minder dan vroegerquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
SameSowieso echt tot eind 20 onwijs introvert geweest en verlegen. Daarna kwam ik pas wat los
Nu begin ik mij pas echt te vormen, laat ook
Gelukkig hoeft dat natuurlijk ook niet persé. Tenzij het je op een bepaalde manier hindert, maar dan nog maakt het wie jij bent.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
introvertheid kom ik niet vanaf, al is het minder dan vroeger
Ze heeft wel een eigen fallout-shelter inclusief kelderetos voor het geval de Russen binnenvallen, is toch wel een pluspuntjequote:
Het is geen ziekte.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
introvertheid kom ik niet vanaf, al is het minder dan vroeger
ja okequote:Op zaterdag 5 april 2025 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuker dan als puber. Maar eerlijk is eerlijk, de lat lag laag.
Kutkind dus.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik was als peuter al heel erg leuk, snugger en schattig en iedere dag is dat een beetje meer geworden.
Te vriend houden, noemen we dat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen fallout-shelter inclusief kelderetos voor het geval de Russen binnenvallen, is toch wel een pluspuntje
ja dat telt idd wel mee. en ze heeft vrouwelijk DNA. ook een pluspuntquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel een eigen fallout-shelter inclusief kelderetos voor het geval de Russen binnenvallen, is toch wel een pluspuntje
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik durf te stellen dat kwiwi behoorlijk leuk is.
Ik ben er niet overheen gegroeid, maar wel flink uitgedijd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat introvertheid iets is waar je overheen groeit.
Dat leer je maskeren.
Ze woont ook nog eens in de bergen, denk dat ik maar besties met kwiwi moet wordenquote:
Jawel joh, soort lepra.quote:
Net als zo'n boom waar tig jaar geleden iets tegenaan is gezet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben er niet overheen gegroeid, maar wel flink uitgedijd.
Dan vragen ze zich af bij die ene rare introvert of er een schroefje los zit, maar dan blijkt het gewoon zijn arm te zijnquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan vragen ze zich af bij die ene rare introvert of er een schroefje los zit, maar dan blijkt het gewoon zijn arm te zijn
Maar je was er toch overheen?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:58 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe is het zijn van introvert een ziekte? Dat is een karaktertrek.
Geeft toch een ander beeld van 4Kquote:
Er overheen als in, ben een stuk meer extravert en "out going" geworden de laatste tijd. Maar kan net zo makkelijk genieten van lekker een hele lange tijd alleen zijn thuis op de bank met een serie. Alleen het verschil i.t.t vroeger is dat vroeger dat mijn preferentie was, waar het nu meer "in 't midden" ligt.quote:
Dat is gewoon niet hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er overheen als in, ben een stuk meer extravert en "out going" geworden de laatste tijd. Maar kan net zo makkelijk genieten van lekker een hele lange tijd alleen zijn thuis op de bank met een serie. Alleen het verschil i.t.t vroeger is dat vroeger dat mijn preferentie was, waar het nu meer "in 't midden" ligt.
hmm, je wilt een natte jasmin in je bed?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet mijn bed nog opmakenWel met een nieuwe nattejasmin
Euhhhhhquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Maar er wordt gedaan alsof dat extroverte de voorkeur heeft en je over het introverte heen moet groeien.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er overheen als in, ben een stuk meer extravert en "out going" geworden de laatste tijd. Maar kan net zo makkelijk genieten van lekker een hele lange tijd alleen zijn thuis op de bank met een serie. Alleen het verschil i.t.t vroeger is dat vroeger dat mijn preferentie was, waar het nu meer "in 't midden" ligt.
@bitterbalquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, je wilt een natte jasmin in je bed?
Is dat familie van nattekat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Oh, dan zal ik dat zeggen tegen m'n hoofd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet hoe dat werkt.
zijdezachte lakens met een mooie glans... aldus die blauw gele boxquote:
Nou ja, het kan toch zeker wel gewoon voelen als "eroverheen groeien" ? Of dat nou daadwerkelijk zo is, of dat je het maskeert is een 2e.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er wordt gedaan alsof dat extroverte de voorkeur heeft en je over het introverte heen moet groeien.
Ja kan ik er wat aan doen dat die Zweden een rare fetish hebben ofzo https://www.ikea.com/nl/n(...)lauw-groen-50595828/quote:
Introvertheid is voor die mensjes vaak zelf een fikse handicap en daar hebben ze dan ook wel een punt mee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er wordt gedaan alsof dat extroverte de voorkeur heeft en je over het introverte heen moet groeien.
Weet niet of die Surinaams is, komt wel uit Vikinglandquote:
Snotverquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat die Zweden een rare fetish hebben ofzo https://www.ikea.com/nl/n(...)lauw-groen-50595828/
Ja, nou, enorm. Och en wee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introvertheid is voor die mensjes vaak zelf een fikse handicap en daar hebben ze dan ook wel een punt mee.
Heb ook nog een luktjasmin https://www.ikea.com/nl/n(...)onkergrijs-30442544/quote:
Ik draag deze post graag aan als bewijs dat ik niet altijd het fetisjprobleem ben hier.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat die Zweden een rare fetish hebben ofzo https://www.ikea.com/nl/n(...)lauw-groen-50595828/
Heb het vanmiddag al gedaan, was lekker op tijd deze keerquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nuquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
sjow... het is weer afgekoeld in huis, horretje op de logeerkamer en de achterdeur hebben weer goed werk verricht
Ja ik wilde het ook vanmiddag doen, maar toen bedacht ik me opeens dat ik nog ruitenwisservloeistof in de auto moest gooien en vond ik het daarna een goed idee om de ramen te gaan zemenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het vanmiddag al gedaan, was lekker op tijd deze keer
gelukkig niet nee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nu
hier wel hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |