Dan heb je de scheiding gewonnen, blijkbaar.quote:
Verdere stapjes voor verdere hapjesquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus heb je die jaren ook niet weggegooid. klaar. hop op je voetjes en verdere stapjes in het leven maken
'Gewonnen.'quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je de scheiding gewonnen, blijkbaar.
Joh als zij dat zo ervaart.. Ik kan mij dat ergens wel voorstellen. Je bouwt iets moois op met iemand, en vervolgens denkt diegene "ja toedeledokie, ik heb hier geen zin meer in" dan zit je in zak en as en zeker net na een breuk begrijp ik dat gevoel heel goed. Als het niet zo gelijkwaardig is en de een wil er voor "vechten" en de ander gaat weg als 't "lastig" is dan doet dat zeer.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat me niet om het tempo, het gaat me om het piepen dat de relatie weggegooide jaren waren
Tegenwoordig kun je die ook niet meer verkopenquote:
ja dat dus... het moraal van de KSC:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar goed dat ik verder nooit aan loterijen meedoe.🐙
Ja en zoals je er hier altijd over praat, klinkt het alsof het je nog heel hoog zit. Vandaar. Je zegt dat je achter je hebt gelaten, maar zo klinkt het niet. Kan natuurlijk, is ook geen verwijt dus je hoeft je ook niet beledigd te voelen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beetje extreem vind je niet? Ben er zeker wel over heen. Kijk er nu ook neutraal tegen aan, alleen in mijn geval was't heel verrot omdat ik ten eerste toen wij wat kregen ik uit een periode kwam met een extreme mate van cyberstalking en het leven praktisch niet meer zag zitten![]()
Dus ja... Dat het daarna uitging met iemand waar ik jaren bevriend mee was én die mij het gevoel gaf dat het leven mij weer toelachte en naar iemand anders toe ging 2 dagen later alsof het niets betekende voor haar heeft mij inderdaad wel wat gedaan.
Kijk nu vooral terug op bepaalde mooie herinneringen en hou het daar bij, maar soms komt een anekdote hier of daar van pas.
Etenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat dus... het moraal van de KSC:
Wat er ook gebeurd, altijd blijven eten
Wat doe jij liever, voor je spruiten zorgen of elke maand ervoor betalen zodat zij ervoor zorgt?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alimentatie, partneralimentatie, schulden en dan ook nog poepluiers.
Oh zoquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zoals je er hier altijd over praat, klinkt het alsof het je nog heel hoog zit. Vandaar. Je zegt dat je achter je hebt gelaten, maar zo klinkt het niet. Kan natuurlijk, is ook geen verwijt dus je hoeft je ook niet beledigd te voelen.
Daarom geen kinderen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:37 schreef CherryLips het volgende:
God en dan moet je nog steeds afspraken maken wie wanneer die kinderen krijgt. Daar gaan je weekends. En je komt niet van je ex af.
Ware woorden dit Bassie Nizziequote:
Ik zei toch dat het misschien niet helemaal de juiste bewoording was.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat me niet om het tempo, het gaat me om het piepen dat de relatie weggegooide jaren waren
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
Tering wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar goed dat ik verder nooit aan loterijen meedoe.Your beauty never ever scared me.
Leuke kinderen zou ik zelf graag houden, kutkinderen zou ik aan haar laten en ervoor betalen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doe jij liever, voor je spruiten zorgen of elke maand ervoor betalen zodat zij ervoor zorgt?
ik gaf dus ook reactie aan GT die nog door sputterdequote:Op zaterdag 5 april 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het misschien niet helemaal de juiste verwoording was.
Ik weet niet wat hier staat.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke kinderen zou ik zelf graag houden, kutkinderen zou ik aan haar laten en ervoor betalen.
DAAR zou eens wat tegen gedaan moeten worden.quote:
Die post gewoon nog 38x hetzelfde in telkens langer wordende posts die vooral om zichzelf gaanquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gaf dus ook reactie aan GT die nog door sputterde
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke kinderen zou ik zelf graag houden, kutkinderen zou ik aan haar laten en ervoor betalen.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die post gewoon nog 38x hetzelfde in telkens langer wordende posts die vooral om zichzelf gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |