Ja er schijnen ook leuke kinderen te zijn heb ik van horen zeggenquote:
Nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er schijnen ook leuke kinderen te zijn heb ik van horen zeggen
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het dochtertje van een vriend van mij wel een grappig kind. Zit nu in een fase dat ze over al in klimt/klautert en "blblblblbl" geluiden maaktquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even tegen sturen.quote:
word ik ook doodziek van iddquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die post gewoon nog 38x hetzelfde in telkens langer wordende posts die vooral om zichzelf gaan
das een leugen verspreid door de moedermaffiaquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bizar.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Waar komen leuke mensen anders vandaan?
Dit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een leugen verspreid door de moedermaffia
Ik was echt een schijtirritant kutkind.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die vinden alleen hun eigen kinderen leuk.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben blij. Dan beseffen mensen ook eens dat de rare zijsporen die ik regelmatig insla zo erg nog niet zijn.quote:
Pfff. Kinderen zijn overrated.quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vinden alleen hun eigen kinderen leuk.
Gefinancierd door kleertjes.com en zulke sites zekerquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
prenatal en huggies iddquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gefinancierd door kleertjes.com en zulke sites zeker
Die vormen zich na de pubertijdquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
dat is helaas ook niet altijd zoquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vormen zich na de pubertijdIk was echt een kutkind tot m'n 18e
Het kleinekutkinderenkartelquote:
en nu ga je beweren dat je leuk bent?quote:Op zaterdag 5 april 2025 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die vormen zich na de pubertijdIk was echt een kutkind tot m'n 18e
introvertheid kom ik niet vanaf, al is het minder dan vroegerquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
SameSowieso echt tot eind 20 onwijs introvert geweest en verlegen. Daarna kwam ik pas wat los
Nu begin ik mij pas echt te vormen, laat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |