Niels had ook een kamerquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een eigen kleedkamer?
Ze worden toch vanuit het huis opgeroepen? en dan naar de studio?
![]()
straks gaan de streams uit om 20.30 en moeten we het met de tv beelden doen![]()
Of de kleedkamers zijn voor de uitvallers...dat lijkt me logisch. pffff ik schrok ff![]()
wat jolien liet zien was geloof app bericht tussen beide dus zelf geregeldquote:
was kort dan want nu niet meerquote:
Alsnog leukquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat jolien liet zien was geloof app bericht tussen beide dus zelf geregeld
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:18 schreef Kissingbird het volgende:
beentjes Sharice zijn niet mooi bruin geworden![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leh-kùr
aaah gemistquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
@:greysbones .. Mattie heeft 'mag ik dan bij jou' aangevraagd als verzoeknummer bij BB. Speciaal voor jou.
zo die laat zich kennenquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die laat ik aan me voor bij gaan
Verstandig van Jolien om d'r haar bij de visagie te laten verven, scheelt weer een kappersbezoekjequote:Op vrijdag 4 april 2025 18:06 schreef Willewa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DIB5lkBM0z8/?igsh=MXVkM3Rva2JqM3F0
Filmpje achter de schermen met Geraldine. Ze krijgen wel wat standaard dingetjes mee naar huis per bewoner als aandenken. Jolien zit al in de visagie.
Ik begrijp haar ook niet, bij mijn weten is het Kartel nooit vals naar haar geweest. Axel was een haatzaaier, vooral naar Jordy. Toen Axel weg was, gingen ze allemaal gewoon leuk met elkaar om en lees nu dat ze heel vals is tegen Jordy en Mattie. Vraag me af waarom? Sharice, die toch heel vals is geweest naar haar, ineens BFF. Vreemde vrouw.quote:
Wie bedoel je?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:40 schreef latevogel het volgende:
Jane der laatste post is ook weer echt verschrikkelijk neerbuigend man man wat laat die zich kennen
Ze heeft de afleveringen gezien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp haar ook niet, bij mijn weten is het Kartel nooit vals naar haar geweest. Axel was een haatzaaier, vooral naar Jordy. Toen Axel weg was, gingen ze allemaal gewoon leuk met elkaar om en lees nu dat ze heel vals is tegen Jordy en Mattie. Vraag me af waarom? Sharice, die toch heel vals is geweest naar haar, ineens BFF. Vreemde vrouw.
Ze hebben aan een spel/ RLS meegedaan en verloren. Slechte verliezers dus
En wij hebben de streams gezien, vooral die in de nacht. Maar het spel is voorbij, waarom zoveel wrok?quote:
inderdaad zondequote:Op vrijdag 4 april 2025 18:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En wij hebben de streams gezien, vooral die in de nacht. Maar het spel is voorbij, waarom zoveel wrok?
dat zat ik net ook te bedenkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:44 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best absurd dat alle oud-bewoners een visagist en kapper kunnen bezoeken daaro en dat de 3 hoofdrolspelers het zelf uit mogen zoeken?
voordat ze op tv komen worden ze nog een beetje bijgepoederdquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:44 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best absurd dat alle oud-bewoners een visagist en kapper kunnen bezoeken daaro en dat de 3 hoofdrolspelers het zelf uit mogen zoeken?
Ze was vanmorgen pissig op matti om iets wat zowel matti als sharice als jordy vanmorgen hebben gezegd. Maar alleen matti moet het ontgelden bij die buldog..quote:
Zegt meer over hun dan over de finalisten, die het gewoon leuk hebben gehad de laatste tijd en leuk met elkaar zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad zonde
en dan dat gestook
nee
echt totaal niet passend
Tja buldog...waarom dit dan?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze was vanmorgen pissig op matti om iets wat zowel matti als sharice als jordy vanmorgen hebben gezegd. Maar alleen matti moet het ontgelden bij die buldog..
Hoe Jane te keer gaat op x en insta naar de finalistenquote:
Meer een chihuahua, keffertje dat snel jankt wanneer er tegenstand isquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze was vanmorgen pissig op matti om iets wat zowel matti als sharice als jordy vanmorgen hebben gezegd. Maar alleen matti moet het ontgelden bij die buldog..
Is dus haar eigen kapster hoor ik netquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verstandig van Jolien om d'r haar bij de visagie te laten verven, scheelt weer een kappersbezoekje
van minimaal ¤200
Ik begrijp steeds beter dat Jorda het op een lopen heeft gezet. Ik hoop dat hij veilig is, met een vrouw die zo wraakzuchtig, maar ook hysterisch is. Of was dat hysterische lachen en huilen toneelspel?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
vond het al bijzonderquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is dus haar eigen kapster hoor ik netdus misschien wel betaald
Eehhmm... bigdogwoofwoof? En als ze zo roept vind ik het meer een buldog? Klein met een grote bek?quote:
Zijn er wel genoeg deuren daar waar ze zich theatraal tegen aan kan werpenquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:48 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Meer een chihuahua, keffertje dat snel jankt wanneer er tegenstand is
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds beter dat Jorda het op een lopen heeft gezet. Ik hoop dat hij veilig is, met een vrouw die zo wraakzuchtig, maar ook hysterisch is. Of was dat hysterische lachen en huilen toneelspel?
Jolien haar haren worden door een vriendin geverfd. Ze moeten daar alles gewoon zelf doen, hebben enkel een kleedkamerquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zat ik net ook te bedenken
Jolien krijgt zelfs haar haren geverfd
ik vind er niks aanquote:
Ook visagie volgens mij?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jolien haar haren worden door een vriendin geverfd. Ze moeten daar alles gewoon zelf doen, hebben enkel een kleedkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook visagie volgens mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ook visagie volgens mij?Ja laagje poeder voor de camera’sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordy ziet er zeker goed uit in z'n pakkie. Ook flink afgevallen nog de laatste weken zo te zien. En een megabruine kop!quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het lichtblauwe pak bij Jordy ook mooi staan en het witte bij Mattie. Ze zien er alle 3 mooi uit![]()
vindt het overhemd er een beetje cheapy uitzienquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:57 schreef Inka het volgende:
Volgens mij hangt er nog een kaartje aan de binnenkant van het overhemd van Jordy .
Hangt bij Matt ook nogquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:57 schreef Inka het volgende:
Volgens mij hangt er nog een kaartje aan de binnenkant van het overhemd van Jordy .
ja vond ik ook al vreemd...finalisten moeten het zelf doen en genodigde zitten in de visagiequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Laat ze even een kapper sturen voor Sharice
dat zou het zo mooi afmaken
Worden alleen een beetje gepoederd hoorde ik net...quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja vond ik ook al vreemd...finalisten moeten het zelf doen en genodigde zitten in de visagie
Jolien zat bij een kapster.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Worden alleen een beetje gepoederd hoorde ik net...
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Worden alleen een beetje gepoederd hoorde ik net...
dit is der eigen kapsterquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verstandig van Jolien om d'r haar bij de visagie te laten verven, scheelt weer een kappersbezoekje
van minimaal ¤200
waar?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:40 schreef latevogel het volgende:
Jane der laatste post is ook weer echt verschrikkelijk neerbuigend man man wat laat die zich kennen
Stemmenquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:12 schreef Kajmu het volgende:
Maar hoe gaan ze nu de winnaar bepalen? Word er nog een game gespeeld?
dmv stemmenquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:12 schreef Kajmu het volgende:
Maar hoe gaan ze nu de winnaar bepalen? Word er nog een game gespeeld?
Alle 3 zeiden ze dat Axel arrogant werd de laatste dagen en daar is volgens mij niks over gelogen, maar alleen matti werd het aangerekend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadat Matt het nodig vond een trap na te geven over een vertrokken bewoner.
gaat om iets wat Mattie ofzo vanmorgen heeft gezegd over Axelquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp haar ook niet, bij mijn weten is het Kartel nooit vals naar haar geweest. Axel was een haatzaaier, vooral naar Jordy. Toen Axel weg was, gingen ze allemaal gewoon leuk met elkaar om en lees nu dat ze heel vals is tegen Jordy en Mattie. Vraag me af waarom? Sharice, die toch heel vals is geweest naar haar, ineens BFF. Vreemde vrouw.
Ze hebben aan een spel/ RLS meegedaan en verloren. Slechte verliezers dus
Matti zei het en zowel sharice als jordi herkenden het en beaamden het ook.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gaat om iets wat Mattie ofzo vanmorgen heeft gezegd over Axel
quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond het al bijzonder
ik zou ook alleen mijn eigen kapper vertrouwen met blonderen
ze moet niet zo jankenquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadat Matt het nodig vond een trap na te geven over een vertrokken bewoner.
Kan die het nog terug brengen na de showquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:57 schreef Inka het volgende:
Jammer dat ze niet voor dat roze pak koos. Stond een stuk beter.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:16 schreef Ireth het volgende:
Ow ik vind dit pak van Sharice niet zo mooi... zo grijs, ze mag wat mij betreft veel meer knallen en naar de voorgrond treden qua outfit
het is veel glitter allemaalquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:16 schreef Ireth het volgende:
Ow ik vind dit pak van Sharice niet zo mooi... zo grijs, ze mag wat mij betreft veel meer knallen en naar de voorgrond treden qua outfit
Donker haar licht getint, daar valt ze op (vertelde ze)quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:22 schreef kater1 het volgende:
Wat is Jeffrey toch eigenlijk een broekie, als je hem op de SL terugziet. Wat zag Jolien toch in hem...
Mwah, als dat je enige criterium is..quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Donker haar licht getint, daar valt ze op (vertelde ze)
Ja maar toch vind ik het een grijze muis er in....quote:
Ja die!!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:19 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet voor dat roze pak koos. Stond een stuk beter.
Tja, en wat krijg je ervan ...quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Donker haar licht getint, daar valt ze op (vertelde ze)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, en wat krijg je ervan ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Een favoriet in het huis...kom je verder meequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:22 schreef kater1 het volgende:
Wat is Jeffrey toch eigenlijk een broekie, als je hem op de SL terugziet. Wat zag Jolien toch in hem...
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, en wat krijg je ervan ...door jolientjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja dat is zo. Toen werd het voor hem leuk maar het werd ook zijn ondergang want omdat hij Jane niet troostte ergens om zakte hij in populariteit want Jane was de queen totdat zij dat niet meer was.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jane was echt wel zijn redding..Toen werd zijn tijd leuk
matti en jordy beiden een te lange riemquote:
het is dan ook een bizar duur luchtjequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
hoor mattie weer spuiten met een leeg flesje hij blijft geloof iedere dag proberen of er toch nog wat uitkomt![]()
denk jhet niet want broek is wel iets omgevouwen wat ik snel zagquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:40 schreef Ynti het volgende:
De kleding ziet er een beetje saai uit hoor.
Beetje flets
En die broek van Sharice, hoe hoog zijn haar hakken?
Die broek blijft over de grond slepen gok ik
Scheelt weer vegen voor de stagiaires morgenquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:40 schreef Ynti het volgende:
De kleding ziet er een beetje saai uit hoor.
Beetje flets
En die broek van Sharice, hoe hoog zijn haar hakken?
Die broek blijft over de grond slepen gok ik
Ja, saai toch?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
A nu zie ik Sharice, beetje kleurloos pakkie
Ik ook, klassequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
ik vind het erg mooi wat sharice aanheeft
bescheiden met een glitter
Ik vind het ook mooi. Het past ook bij wat de heren aan hebben.quote:
past hij die nogquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Glen heeft zijn pak van vorig jaar aan hahha
google rozekoeken spelquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:44 schreef Ynti het volgende:
Wil iemand mij ooit nog een keer roze cracker uitleggen?
Ik hoorde het heel vaak, maar geen idee wat nou echt de betekenis is.
Ja, ik vind het ook saai.quote:
ik vind het ook mooiquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
ik vind het erg mooi wat sharice aanheeft
bescheiden met een glitter
Google maar even op roze koeken spelquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:44 schreef Ynti het volgende:
Wil iemand mij ooit nog een keer roze cracker uitleggen?
Ik hoorde het heel vaak, maar geen idee wat nou echt de betekenis is.
Ja vind ik echt jammer..quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
A nu zie ik Sharice, beetje kleurloos pakkie
Ja, weet niet of ze kleding advies hebben gekregen. Het is wel een mooi pak, maar vind het haar niet staanquote:
jammer dat dit geen glitterje heeftquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt dat wat sharice eronder heeft zitten niet netjes zitten
welke uitzending?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
Gaat de uitzending op Videoland ook meteen starten? Ik heb geen RTL namelijk ( helemaal geen tv abonnement)
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
Gaat de uitzending op Videoland ook meteen starten? Ik heb geen RTL namelijk ( helemaal geen tv abonnement)
quote:
Ga ik doen! Nooit gedacht dat het te googlen zou zijnquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:46 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Google maar even op roze koeken spel
Door de glitter vonden zij en Mattie het feestelijkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
als je het gegoogled hebt weet je ook waarom er hier geen uitleg staatquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:49 schreef Ynti het volgende:
[..]
[..]
Ga ik doen! Nooit gedacht dat het te googken zou zijn
ze kunnen het beter echt plat gooien nuquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou laat de containers en afbreekploeg maar alvast klaar gaan staan jullie kunnen bijna los
Salars tekst ernaast was wie komt erbij staan?quote:
Ja denk wel dat je het gewoon op de streams kan zien hoor is altijd een voor de live en een voor de bewonersquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
Ik vraag me sowieso af er nog een seizoen gaat komenquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kunnen het beter echt plat gooien nu
zei ik toch net tegen jequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:47 schreef Ynti het volgende:
Met hakken is de broek precies goed bij Sharice.
In las vanmiddag dat ze voor de grond een contract hadden van 5 jaar en dat nu de vraag is of het verlengd wordt of dat de sloopkogel er over gaat...quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kunnen het beter echt plat gooien nu
Dat dacht ik vorig jaar alquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af er nog een seizoen gaat komen
Ik ben hier dit seizoen weer te vaak geweest zo te zienquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:49 schreef engine het volgende:
COS eindstand![]()
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!" van 06-01-2025 t/m 04-04-2025
nr / aantal posts / gebruiker
001 16924 Puzzie
002 12012 Kodiak100
003 10859 Kissingbird
004 10854 greysbones
005 07850 Li0nHeart
Ja dat heb ik ook gelezen, was op X volgens mijquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
In las vanmiddag dat ze voor de grond een contract hadden van 5 jaar en dat nu de vraag is of het verlengd wordt of dat de sloopkogel er over gaat...
tot wanneer was de 5 jaar dan nu?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
In las vanmiddag dat ze voor de grond een contract hadden van 5 jaar en dat nu de vraag is of het verlengd wordt of dat de sloopkogel er over gaat...
Ja geen idee meer waar ik het heb gezien.. kan best op X geweest zijn idd.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gelezen, was op X volgens mij
ik hoop wel dat volgend jaar nog komt hoorquote:
Ik snap het helemaal! Dit had ik nooit kunnen bedenken 😂quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je het gegoogled hebt weet je ook waarom er hier geen uitleg staat
Ik vond de BB van vorig jaar veel leuker, het volgen kwam er dit jaar niet in.quote:
Nee nog half uurtje dan begint de uitzendingquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:58 schreef Rhosyn het volgende:
Nou daar zitten ze dan de volgende anderhalf uur..
half uur begint de livequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:58 schreef Rhosyn het volgende:
Nou daar zitten ze dan de volgende anderhalf uur..
Was vast geen budget meer voorquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:02 schreef Ireth het volgende:
Arme keanu is zijn shirtje vergeten![]()
[ afbeelding ]
Hey Eric. Zijn altijd wel ergens te vinden op FOK!quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Zo, de laatste BB-uren van 2025. Ik ben al een maand afgehaakt (zowel tv als streams) maar nu toch even terug voor de finale, oud-bewoners en natuurlijk de winnaar, wat nog weleens spannend zou kunnen worden als je naar de polls kijkt.
En even terug voor jullie natuurlijk, voordat ik (de meeste van) jullie weer 9 maanden moet missen.
Salar was leuk in zijn seizoenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Eric. Zijn altijd wel ergens te vinden op FOK!
Ja het is spannend, maar het ziet er naar uit dat toch Jordy gaat winnen, was ook iets wat Salarr vanmiddag nog zei
Maar het is wel kiele kliele
Morgen even kijken tegenover de mediarena staan vast een paar containersquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:05 schreef kater1 het volgende:
Ok, ik wil niet zeuren, maar die paddenstoelen hè, als iemand die morgen bij de vuilcontainer ziet staan hou ik me aanbevolen.
Jolien en Jane zijn beide face forward in de poederdoos gevallenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dear jesus... ben wel benieuwd hoe awkward de ontmoeting met Jeffrey was... want die is erbij
Ik had even storing, dacht even dat Jolien nog in t huis zat en dit een goede dragqueen act was.quote:
Denk 4 cm dikquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien en Jane zijn beide face forward in de poederdoos gevallen
hoeveel make up denken ze dat ze nodig hebben
ik hoorde het ja want Tom is met zijn zusquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef Ireth het volgende:
Karen (die van Tom van vorig jaar) is de +1 van Salar vanavond!?!?
(Zijn eigen woorden...)
erg hequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik had even storing, dacht even dat Jolien nog in t huis zat en dit een goede dragqueen act was.
Jane ook btw.
ze zou hem van te voren al spreken had ze gezegd om dat te voorkomen juistquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dear jesus... ben wel benieuwd hoe awkward de ontmoeting met Jeffrey was... want die is erbij
Om emotioneel van te wordenquote:
hoe weet je dat van Belgie, waarom duur ze moeten niet zo zeuren ze geven nauwelijk geld uit hahahahquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:02 schreef marky het volgende:
[..]
RTL 5 wil wel maar België is wat lastig. Het is te duur voor RTL 5 alleen.
Salar is echt niet zo serieus daarin volgens mij hoor. Is allemaal met een aardige lach.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar was leuk in zijn seizoen
maar man o man wat is die man zuur geworden
de poll moest wel vals zijn (zijn eigen) want Matti staat bij hem boven aan
Aanname van Tina Nijkamp.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:02 schreef marky het volgende:
[..]
RTL 5 wil wel maar België is wat lastig. Het is te duur voor RTL 5 alleen.
ik denk dat jij je verschrikkelijk vergistquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Salar is echt niet zo serieus daarin volgens mij hoor. Is allemaal met een aardige lach.
het is de hele dag al gezelligquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jordy loopt er stoer bij als de Opper-Geitenbreier
Daar zit hij dan gigantisch naast. Sharice is de eerste.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Jordy denkt dat hij als eerste gaat en dat Sharice de eersteplaats pakt
Oh okee. Maar vraag me dan af of het excuus is om de wilde mensen weer te sussen. Want hoe ik het opvatte was het allemaal echt niet zó serieus. En dat heeft ie daarna zelf ook een aantal keren gezegd; niet zo serieus nemen mensen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat jij je verschrikkelijk vergist
de rant die hij op tiktok en X afstak nadat zijn poll ernaast zat
was wel serieus
hij bood er de volgende dag excuses voor aan
Neej @greysbones @LonesomeFairy en ik waren van Tom vorig jaar bedoel jequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef Ireth het volgende:
Karen (die van Tom van vorig jaar) is de +1 van Salar vanavond!?!?
(Zijn eigen woorden...)
hoeft voor mijn niet, maar een vrouw zou wel eens leuk wezen maar hoop dat Jordy wintquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat sharice de overwinning pakt
Mooie is wel, als man zijnde, Milena ziet er supermooi uit en naturel voor mij.quote:
Zeg ben je nou gewoon ff mij aan het passerenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neej @:greysbones @:lonesomefairy en ik waren van Tom vorig jaar bedoel je
Ja maar ik bedoel tot ze zelf naar het podium mogen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:58 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee nog half uurtje dan begint de uitzending
Jordy is Nederlander dus jupquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:18 schreef Kinga het volgende:
Nederlandse vlaggetjes, en ze zeggen oh een nederlander wint?
nou zullen hun zelf opgemaakt hebben en jane filmde dat ze daar ook nog bijgewerkt werdquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mooie is wel, als man zijnde, Milena ziet er supermooi uit en naturel voor mij.
Maae die make-up sessies hebben we dus ook dagelijks gezien
dit is voor het eerst geloof ik he??quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja lekker Mattie..... schudden met die billen richting de uitgang
Ze werden alleen een beetje gepoederdquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zullen hun zelf opgemaakt hebben en jane filmde dat ze daar ook nog bijgewerkt werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |