past hij die nogquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Glen heeft zijn pak van vorig jaar aan hahha
google rozekoeken spelquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:44 schreef Ynti het volgende:
Wil iemand mij ooit nog een keer roze cracker uitleggen?
Ik hoorde het heel vaak, maar geen idee wat nou echt de betekenis is.
Ja, ik vind het ook saai.quote:
ik vind het ook mooiquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
ik vind het erg mooi wat sharice aanheeft
bescheiden met een glitter
Google maar even op roze koeken spelquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:44 schreef Ynti het volgende:
Wil iemand mij ooit nog een keer roze cracker uitleggen?
Ik hoorde het heel vaak, maar geen idee wat nou echt de betekenis is.
Ja vind ik echt jammer..quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
A nu zie ik Sharice, beetje kleurloos pakkie
Ja, weet niet of ze kleding advies hebben gekregen. Het is wel een mooi pak, maar vind het haar niet staanquote:
jammer dat dit geen glitterje heeftquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Vindt dat wat sharice eronder heeft zitten niet netjes zitten
welke uitzending?quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
Gaat de uitzending op Videoland ook meteen starten? Ik heb geen RTL namelijk ( helemaal geen tv abonnement)
Dat denk ik welquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:48 schreef Hznootje het volgende:
Gaat de uitzending op Videoland ook meteen starten? Ik heb geen RTL namelijk ( helemaal geen tv abonnement)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |