quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omdat BB stopt, ziet hij eindelijk zijn vrouw en dochter weer. Streams zijn afgelopen, weer tijd voor andere dingen
Jane op twitterquote:
Waarom moeten haar benen bruin? Ze heeft een lange broek aan toch?quote:
Zag haar gister in de aflevering ook een oranje (?) jurk passen dus misschien twijfelt/twijfelde ze nog.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom moeten haar benen bruin? Ze heeft een lange broek aan toch?
Dit vind ik dan wel weer leuk om te zien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:06 schreef Willewa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DIB5lkBM0z8/?igsh=MXVkM3Rva2JqM3F0
Filmpje achter de schermen met Geraldine. Ze krijgen wel wat standaard dingetjes mee naar huis per bewoner als aandenken. Jolien zit al in de visagie.
En vanaf dag 1 meteen met zijn allen op 1 kamer slapen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat absoluut!! En wat mij betreft niet alleen met de screening, maar ook met die GC, pins en aanverwante meuk wat de verhoudingen beïnvloed. Gewoon iedereen elke week genomineerd en kijkers stemmen. Ook niet de bewoners laten nomineren, want dan ga je weer die groepsvorming krijgen. Laat hun maar strijden voor de pot en de kijkers beslissen wie mag blijven.
zitten inde bijlmerquote:
Wat Ireth daar zegt lijkt me wel echt heel saai worden na een paar weken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:12 schreef superniger het volgende:
[..]
En vanaf dag 1 meteen met zijn allen op 1 kamer slapen.
Ja voor alle oud bewoners zijn die kleedkamersquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een eigen kleedkamer?
Ze worden toch vanuit het huis opgeroepen? en dan naar de studio?
![]()
straks gaan de streams uit om 20.30 en moeten we het met de tv beelden doen![]()
Of de kleedkamers zijn voor de uitvallers...dat lijkt me logisch. pffff ik schrok ff![]()
dat is der eigen kapster waar ze normaal na toegaat wat ik uit insta begreepquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:06 schreef Willewa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DIB5lkBM0z8/?igsh=MXVkM3Rva2JqM3F0
Filmpje achter de schermen met Geraldine. Ze krijgen wel wat standaard dingetjes mee naar huis per bewoner als aandenken. Jolien zit al in de visagie.
Das ook leuk dat dat ff geregeld isquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is der eigen kapster waar ze normaal na toegaat wat ik uit insta begreep
Glenn zal wel moeten haha vorig jaar gewonnenquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Willewa het volgende:
Jill, Salar, Bart en Glenn zijn er ook weer bij vanavond zie ik op instagram.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |