Ja, ze hebben niet voor niets allemaal een pens gekregen. Zelfs Mattheus zag ik gisteren in de sauna.quote:
Dat is jammer, hij had best een mooi getraind lijfquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ze hebben niet voor niets allemaal een pens gekregen. Zelfs Mattheus zag ik gisteren in de sauna.
Heb ik ook altijd. Zelfs de bewoners die er in het begin uit zijn gegaan ben ik vergetenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef zodeju het volgende:
Zo, tijdens de terugblik zijn er toch heleboel dingen die ik gemist heb of vergeten ben.
beetje houvast is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jammer, hij had best een mooi getraind lijf
Nog steeds hoor. Maar hij moet wel flink gaan trainen om weer afgetraind te worden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nogsteeds prima, prima basisquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Maar hij moet wel flink gaan trainen om weer afgetraind te worden.
Toen hij binnenkwam had hij een prachtige sixpack. Die is wel verdwenen
[ afbeelding ]
Ze hebben het er de dagen ervoor over gehad dat ze het niet met zijn drieen gingen redden. Dat de kans heel erg groot was dat er een van hun weg moest. Dus ze hadden zich er op voorbereid.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:15 schreef mazaru het volgende:
Toch mooi dat dat kartel helemaal opgebroken is en Sharice bij de laatste drie zit. Dat was niet volgens het masterplan van Jordy en dat was gisteren ook duidelijk te zien toen Sharice als eerste gered werd.
Ja hoor. Je ziet de spieren nog. Gewoon een tijdje goed sporten en gezond eten dan is zijn sixpack weer terug.quote:
Ik heb ook prof sport gedaan das niks binnen no time weer getraind 👍quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
denk dat jij andere streams hebt gekeken de afgelopen weken/maanden?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:15 schreef mazaru het volgende:
Toch mooi dat dat kartel helemaal opgebroken is en Sharice bij de laatste drie zit. Dat was niet volgens het masterplan van Jordy en dat was gisteren ook duidelijk te zien toen Sharice als eerste gered werd.
Ja, alleen jammer dat ze vaker dan 1 keer de eindfilmpjes laten zien....Het is al de tweede keer dat Jane erop is, lijkt me stug dat ze allemaal al geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:13 schreef Willewa het volgende:
Leuke streamlock zo met al die eindfilmpjes per bewonerHad eerder gemogen
Ik vermoed maar zo dat als bekend is wie gewonnen heeft de streams op zwart gaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:14 schreef Thorelf het volgende:
Het zou leuk zijn...iets mee te krijgen van de afterparty..Alles is anders dus dit mss ook 😀
Geen idee, ik kijk pas net. Denk dat het wel van begint tot eind loopt want net na Pootje en Jane kwam Fleur.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ze vaker dan 1 keer de eindfilmpjes laten zien....Het is al de tweede keer dat Jane erop is, lijkt me stug dat ze allemaal al geweest zijn.
Salar heeft gezegd veel live te gaan. Zowel voor de finale als erna. Wel op Tiktok volgens mij dus dat ga ik zo maar weer even installeren voor de sporadische keren dat ik daar gebruik van moet maken ;pquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat als bekend is wie gewonnen heeft de streams op zwart gaan.
O dat zou kunnen, ik heb geen tiktokquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Salar heeft gezegd veel live te gaan. Zowel voor de finale als erna. Wel op Tiktok volgens mij dus dat ga ik zo maar weer even installeren voor de sporadische keren dat ik daar gebruik van moet maken ;p
Zullen vast meer bewoners ook wel live gaan op de afterparty enz op instagram ook enzo
Ja klopt, had @Thorelf beter ff kunnen quotenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou kunnen, ik heb geen tiktok
Maar ik doelde op de streams, die gaan gelijk dicht dan is het einde oefening
Och das wel klote. Ga je niet terugkijken dan?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:22 schreef zodeju het volgende:
Moet het vanavond ook waarschijnlijk missen.....Hoop dat ik nog wel hier kan lezen hoe het geweest is......
De Streams?? Of je bedoelt de uitzending.....die kan ik wel terug kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Och das wel klote. Ga je niet terugkijken dan?
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat als bekend is wie gewonnen heeft de streams op zwart gaan.
Ja de finale zelfquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
De Streams?? Of je bedoelt de uitzending.....die kan ik wel terug kijken.
Ik bedoelde de streams 😉quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt, had @:Thorelf beter ff kunnen quoten![]()
Idd, na de finale direct de stilte op de streams
Daar heb je gelijk in....want het kan nog alle kanten op.....durf ook nog niks met zekerheid te zeggen wie wint.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja de finale zelfdie mis je toch? Als je eventueel zorgt dat je niks weet is het nog spannend ook ;p
Milena voor Charice en jeffrey voor Mattheus.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:14 schreef Willewa het volgende:
Milena roept over de schutting. En Jeffrey ‘Maria, Maria’
Jordy ligt ver voor bij de Belgische FB pagina... Bij Salar gaan Mattie en Jordy enigszins gelijk op.quote:
Zonquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Jordy met zij. Gezicht gedaan. Heb bb nu op tv aan en zie echt zijn gezicht oranje.
Ik hoop toch echt niet dat Mattheus wintquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy ligt ver voor bij de Belgische FB pagina... Bij Salar gaan Mattie en Jordy enigszins gelijk op.
Totaal wint Jordy dus.
Salar’s poll krijgt wel veruit de meeste stemmen met zo’n 36.000+ . Daar is het nu Mattheus 40%, Jordy 38% en Sharice 22%.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy ligt ver voor bij de Belgische FB pagina... Bij Salar gaan Mattie en Jordy enigszins gelijk op.
Totaal wint Jordy dus.
Spannend dus.. maakt het wel leuk voor vanavond.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Salar’s poll krijgt wel veruit de meeste stemmen met zo’n 36.000+ . Daar is het nu Mattheus 40%, Jordy 38% en Sharice 22%.
Op Facebook zijn groepen waar aanhangers van bepaalde bewoners gewoon verwijderd zijn ofzo, hoorde ik in ieder geval. Weet ook niet of Facebook qua demografie het meest representatief is.
Jolien deed der wel mooi altijd vond ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien zou Sharice's make-up doen vanavond. Nu moet ze het zelf doen.
Jordy : Kun je dat zelf?
Sharice : Ja, moet ik thuis ook he... maar het is leuker als iemand anders het doet.
alleen zonquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Jordy met zij. Gezicht gedaan. Heb bb nu op tv aan en zie echt zijn gezicht oranje.
Nee ik ook niet!quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet dat Mattheus wint
Dank je...quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Totaal wint Jordy dus.
Dat zeker. Een finale met een gelopen zaak zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spannend dus.. maakt het wel leuk voor vanavond.
Idd.. alleen Sharice/Milena was nog enigszins spannend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat zeker. Een finale met een gelopen zaak zou jammer zijn.
Eerste keer of misschien 2e keer dat het spannend is dit seizoenVoor de rest waren de polls vrij duidelijk elke keer.
Is bruin geworden buiten ziet er beter uitquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Ja dank, die was het ja, kon er ff niet opkomenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Idd.. alleen Sharice/Milena was nog enigszins spannend.
Doet me denken aan kabouter plop.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat werkt eigenlijk enkel per 2, maar ze proberen er wel iets leuks van te maken.
nog erg zachtquote:
Nah valt mee iedereen die iets pittigs reageerde heeft een ban gehad dat had niets te maken met een beaalde bewoner. Bij elke grote fb groep ligt Jordy voor. Die 2% verschil zit in het margin of error zoals de Amerikanen dat zo mooi zeggen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Salar’s poll krijgt wel veruit de meeste stemmen met zo’n 36.000+ . Daar is het nu Mattheus 40%, Jordy 38% en Sharice 22%.
Op Facebook zijn groepen waar aanhangers van bepaalde bewoners gewoon verwijderd zijn ofzo, hoorde ik in ieder geval. Weet ook niet of Facebook qua demografie het meest representatief is.
Ja, eindelijk iets leuk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:12 schreef zodeju het volgende:
Dit levert mooie beelden op zo de laatste dag.....heerlijk.
Ja.. de febo gaat wel blij met ze zijn denk ik. Hebben ze de 2 minuten van vandaag ook voor de uitzending.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:13 schreef Willewa het volgende:
Mattheus en Jordy staan op de rotsen in de tuin te viben en Sharice bespuit Mattie met de tuinslang alsof het een regenwaterval is. Lijkt wel een videoclip
Waar zag je die foto?quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:12 schreef freaky40 het volgende:
Zag net een fotootje van het decor vanavond, zelfde als vorig jaar en inderdaad in de lobby van EndeMol Shine.
laatste dag misschienquote:
Dat gebouw is ver genoeg weg, daar horen ze niks van.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:16 schreef Kinga het volgende:
Of ze zijn de generale repetitie aan het doen en ze mogen het niet horen? Vandaar de muziek misschien...
komt weer goedquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja dat is nog wel even afstandjequote:Op vrijdag 4 april 2025 16:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat gebouw is ver genoeg weg, daar horen ze niks van.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
@:greysbones .. Mattie heeft 'mag ik dan bij jou' aangevraagd als verzoeknummer bij BB. Speciaal voor jou.
Is elk jaar op het eind urenlang muziekquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:16 schreef Kinga het volgende:
Of ze zijn de generale repetitie aan het doen en ze mogen het niet horen? Vandaar de muziek misschien...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]lekker goedkoop heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
@:greysbones .. Mattie heeft 'mag ik dan bij jou' aangevraagd als verzoeknummer bij BB. Speciaal voor jou.
Kan nogquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Sharice je vergeet je bruinsel.... 3 uur intrekken
ik deed ook al vraagteken hahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow gelukkig... ik was al bang de enige te zijn
ja dat zou ook leuk wezen whahahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan nogmaar haha moet ze wel opletten ja. Als ze het pas 1 of 2 uur voor de liveshow doet, zien we haar tijdens de aflevering steeds bruiner worden
Omdat BB stopt, ziet hij eindelijk zijn vrouw en dochter weer. Streams zijn afgelopen, weer tijd voor andere dingenquote:
Beetje triest, hähaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien dat alle streamers morgen weer vrije tijd hebben.....
HELPPPPPPPPPPP what to dooooooo?????????????quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohhh zo hahah.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omdat BB stopt, ziet hij eindelijk zijn vrouw en dochter weer. Streams zijn afgelopen, weer tijd voor andere dingen
Ben er eigenlijk wel klaar mee.......maar misschien denk ik morgen wel uuhhhhh....quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
HELPPPPPPPPPPP what to dooooooo?????????????
Heel fijn voor hem.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omdat BB stopt, ziet hij eindelijk zijn vrouw en dochter weer. Streams zijn afgelopen, weer tijd voor andere dingen
Ik snapte ‘m eerst ff niet, maar gewoon wel grappig grapje imo. En slaat toch ook een beetje op onsquote:
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
wat deed ik ook alweer denk je danquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee.......maar misschien denk ik morgen wel uuhhhhh....
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Folies het volgende:
[..]
Wie is dat en kan ik hem ergens op de streams zien nu?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...zulke dingen kan je niet zeggen, ga der even zoeken en rellen hahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
[..]
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...Dit is de allerergste tussen dat gespuis op XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoort echt serieus niet.
Leh-kùr
hij is ook wel een lekker snoepje hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Hznootje het volgende:
Ergens denk ik dat Mattie toch wel een heel eind komt ook met name om zijn looks.. Het zou niet zo mogen zijn, maar het is denk ik wel de realiteit
Nou niet op mij hoor, hahaha.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snapte ‘m eerst ff niet, maar gewoon wel grappig grapje imo. En slaat toch ook een beetje op ons
[..]
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...dan ben je toch niet helemaal lekker in den bolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit nou zo'n Gerda of Karen?... en huiver mee
Als eerste mijn huis grote schoonmaak geven😂🤣quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
HELPPPPPPPPPPP what to dooooooo?????????????
één van de weinige redenen dat ik ben blijven kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Hznootje het volgende:
Ergens denk ik dat Mattie toch wel een heel eind komt ook met name om zijn looks.. Het zou niet zo mogen zijn, maar het is denk ik wel de realiteit
En dat is dan weer heel fijn voor jouquote:
[..]
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...Bizar zeg.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is leuk om te zien zo'n jonkie, en eentje mag er wel altijd tussen zitten vind ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Hznootje het volgende:
hebben warm water hahaquote:
[..]
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...tjonge jonge, dit is toch om je kapot te schamen als je zoiets post. Verplicht weer naar schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Op X zijn ze gewoon gestoord.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tjonge jonge, dit is toch om je kapot te schamen als je zoiets post. Verplicht weer naar school
Die wil een souvenirtje hebben van BB denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:46 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die wil nog even ziek worden voor de finale?
wilde het filmen maar stagiere had andere ideeenquote:
had er foto ook van gemaakt ookquote:
als ik het zo zie van fotos zitten de oudbewoners ook buiten bij RTLquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:58 schreef Was-beer het volgende:
Ze hebben wel echt een hele mooi finaledag qua weer
je kijkt..... uhm net pasquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:22 schreef Folies het volgende:
[..]
Wow, die is gaaf! Wist niet dat die douches voor hun raam stonden.
dat is de 3uur werkende bruinsel?quote:
Hoe lang duurt de uitzending? Het begint om 20:30 zag ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog 4 uur en 13 minuten en BB 25 is gedaan
20:30-21:52quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hoe lang duurt de uitzending? Het begint om 20:30 zag ik.
Deze dag duurt sowieso al heeeeeel erg lang.....quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaan ze zich nu al omkleden voor de live? Dan wordt het nog een lange zit
Pre live outfit aandoenquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaan ze zich nu al omkleden voor de live? Dan wordt het nog een lange zit
dat wel jaquote:Op vrijdag 4 april 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja zag het, maar koltrui wel warm met dit weer
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jane op twitterquote:
Waarom moeten haar benen bruin? Ze heeft een lange broek aan toch?quote:
Zag haar gister in de aflevering ook een oranje (?) jurk passen dus misschien twijfelt/twijfelde ze nog.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom moeten haar benen bruin? Ze heeft een lange broek aan toch?
Dit vind ik dan wel weer leuk om te zien.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:06 schreef Willewa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DIB5lkBM0z8/?igsh=MXVkM3Rva2JqM3F0
Filmpje achter de schermen met Geraldine. Ze krijgen wel wat standaard dingetjes mee naar huis per bewoner als aandenken. Jolien zit al in de visagie.
En vanaf dag 1 meteen met zijn allen op 1 kamer slapen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat absoluut!! En wat mij betreft niet alleen met de screening, maar ook met die GC, pins en aanverwante meuk wat de verhoudingen beïnvloed. Gewoon iedereen elke week genomineerd en kijkers stemmen. Ook niet de bewoners laten nomineren, want dan ga je weer die groepsvorming krijgen. Laat hun maar strijden voor de pot en de kijkers beslissen wie mag blijven.
zitten inde bijlmerquote:
Wat Ireth daar zegt lijkt me wel echt heel saai worden na een paar weken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:12 schreef superniger het volgende:
[..]
En vanaf dag 1 meteen met zijn allen op 1 kamer slapen.
Ja voor alle oud bewoners zijn die kleedkamersquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk een eigen kleedkamer?
Ze worden toch vanuit het huis opgeroepen? en dan naar de studio?
![]()
straks gaan de streams uit om 20.30 en moeten we het met de tv beelden doen![]()
Of de kleedkamers zijn voor de uitvallers...dat lijkt me logisch. pffff ik schrok ff![]()
dat is der eigen kapster waar ze normaal na toegaat wat ik uit insta begreepquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:06 schreef Willewa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DIB5lkBM0z8/?igsh=MXVkM3Rva2JqM3F0
Filmpje achter de schermen met Geraldine. Ze krijgen wel wat standaard dingetjes mee naar huis per bewoner als aandenken. Jolien zit al in de visagie.
Das ook leuk dat dat ff geregeld isquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat is der eigen kapster waar ze normaal na toegaat wat ik uit insta begreep
Glenn zal wel moeten haha vorig jaar gewonnenquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Willewa het volgende:
Jill, Salar, Bart en Glenn zijn er ook weer bij vanavond zie ik op instagram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |