Kan nogquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Sharice je vergeet je bruinsel.... 3 uur intrekken
ik deed ook al vraagteken hahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow gelukkig... ik was al bang de enige te zijn
ja dat zou ook leuk wezen whahahaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan nogmaar haha moet ze wel opletten ja. Als ze het pas 1 of 2 uur voor de liveshow doet, zien we haar tijdens de aflevering steeds bruiner worden
Omdat BB stopt, ziet hij eindelijk zijn vrouw en dochter weer. Streams zijn afgelopen, weer tijd voor andere dingenquote:
Beetje triest, hähaquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien dat alle streamers morgen weer vrije tijd hebben.....
HELPPPPPPPPPPP what to dooooooo?????????????quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ohhh zo hahah.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omdat BB stopt, ziet hij eindelijk zijn vrouw en dochter weer. Streams zijn afgelopen, weer tijd voor andere dingen
Ben er eigenlijk wel klaar mee.......maar misschien denk ik morgen wel uuhhhhh....quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
HELPPPPPPPPPPP what to dooooooo?????????????
Heel fijn voor hem.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omdat BB stopt, ziet hij eindelijk zijn vrouw en dochter weer. Streams zijn afgelopen, weer tijd voor andere dingen
Ik snapte ‘m eerst ff niet, maar gewoon wel grappig grapje imo. En slaat toch ook een beetje op onsquote:
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
wat deed ik ook alweer denk je danquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel klaar mee.......maar misschien denk ik morgen wel uuhhhhh....
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Folies het volgende:
[..]
Wie is dat en kan ik hem ergens op de streams zien nu?
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...zulke dingen kan je niet zeggen, ga der even zoeken en rellen hahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...Dit is de allerergste tussen dat gespuis op XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die spoort echt serieus niet.
Leh-kùr
hij is ook wel een lekker snoepje hoorquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Hznootje het volgende:
Ergens denk ik dat Mattie toch wel een heel eind komt ook met name om zijn looks.. Het zou niet zo mogen zijn, maar het is denk ik wel de realiteit
Nou niet op mij hoor, hahaha.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik snapte ‘m eerst ff niet, maar gewoon wel grappig grapje imo. En slaat toch ook een beetje op ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |