Milena voor Charice en jeffrey voor Mattheus.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:14 schreef Willewa het volgende:
Milena roept over de schutting. En Jeffrey ‘Maria, Maria’
Jordy ligt ver voor bij de Belgische FB pagina... Bij Salar gaan Mattie en Jordy enigszins gelijk op.quote:
Zonquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Jordy met zij. Gezicht gedaan. Heb bb nu op tv aan en zie echt zijn gezicht oranje.
Ik hoop toch echt niet dat Mattheus wintquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy ligt ver voor bij de Belgische FB pagina... Bij Salar gaan Mattie en Jordy enigszins gelijk op.
Totaal wint Jordy dus.
Salar’s poll krijgt wel veruit de meeste stemmen met zo’n 36.000+ . Daar is het nu Mattheus 40%, Jordy 38% en Sharice 22%.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy ligt ver voor bij de Belgische FB pagina... Bij Salar gaan Mattie en Jordy enigszins gelijk op.
Totaal wint Jordy dus.
Spannend dus.. maakt het wel leuk voor vanavond.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Salar’s poll krijgt wel veruit de meeste stemmen met zo’n 36.000+ . Daar is het nu Mattheus 40%, Jordy 38% en Sharice 22%.
Op Facebook zijn groepen waar aanhangers van bepaalde bewoners gewoon verwijderd zijn ofzo, hoorde ik in ieder geval. Weet ook niet of Facebook qua demografie het meest representatief is.
Jolien deed der wel mooi altijd vond ikquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien zou Sharice's make-up doen vanavond. Nu moet ze het zelf doen.
Jordy : Kun je dat zelf?
Sharice : Ja, moet ik thuis ook he... maar het is leuker als iemand anders het doet.
alleen zonquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Jordy met zij. Gezicht gedaan. Heb bb nu op tv aan en zie echt zijn gezicht oranje.
Nee ik ook niet!quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet dat Mattheus wint
Dank je...quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Totaal wint Jordy dus.
Dat zeker. Een finale met een gelopen zaak zou jammer zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Spannend dus.. maakt het wel leuk voor vanavond.
Idd.. alleen Sharice/Milena was nog enigszins spannend.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat zeker. Een finale met een gelopen zaak zou jammer zijn.
Eerste keer of misschien 2e keer dat het spannend is dit seizoenVoor de rest waren de polls vrij duidelijk elke keer.
Is bruin geworden buiten ziet er beter uitquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
Ja dank, die was het ja, kon er ff niet opkomenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Idd.. alleen Sharice/Milena was nog enigszins spannend.
Doet me denken aan kabouter plop.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat werkt eigenlijk enkel per 2, maar ze proberen er wel iets leuks van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |