Ja, ze hebben niet voor niets allemaal een pens gekregen. Zelfs Mattheus zag ik gisteren in de sauna.quote:
Dat is jammer, hij had best een mooi getraind lijfquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ze hebben niet voor niets allemaal een pens gekregen. Zelfs Mattheus zag ik gisteren in de sauna.
Heb ik ook altijd. Zelfs de bewoners die er in het begin uit zijn gegaan ben ik vergetenquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef zodeju het volgende:
Zo, tijdens de terugblik zijn er toch heleboel dingen die ik gemist heb of vergeten ben.
beetje houvast is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is jammer, hij had best een mooi getraind lijf
Nog steeds hoor. Maar hij moet wel flink gaan trainen om weer afgetraind te worden.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nogsteeds prima, prima basisquote:Op vrijdag 4 april 2025 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Maar hij moet wel flink gaan trainen om weer afgetraind te worden.
Toen hij binnenkwam had hij een prachtige sixpack. Die is wel verdwenen
[ afbeelding ]
Ze hebben het er de dagen ervoor over gehad dat ze het niet met zijn drieen gingen redden. Dat de kans heel erg groot was dat er een van hun weg moest. Dus ze hadden zich er op voorbereid.quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:15 schreef mazaru het volgende:
Toch mooi dat dat kartel helemaal opgebroken is en Sharice bij de laatste drie zit. Dat was niet volgens het masterplan van Jordy en dat was gisteren ook duidelijk te zien toen Sharice als eerste gered werd.
Ja hoor. Je ziet de spieren nog. Gewoon een tijdje goed sporten en gezond eten dan is zijn sixpack weer terug.quote:
Ik heb ook prof sport gedaan das niks binnen no time weer getraind 👍quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
denk dat jij andere streams hebt gekeken de afgelopen weken/maanden?quote:Op vrijdag 4 april 2025 14:15 schreef mazaru het volgende:
Toch mooi dat dat kartel helemaal opgebroken is en Sharice bij de laatste drie zit. Dat was niet volgens het masterplan van Jordy en dat was gisteren ook duidelijk te zien toen Sharice als eerste gered werd.
Ja, alleen jammer dat ze vaker dan 1 keer de eindfilmpjes laten zien....Het is al de tweede keer dat Jane erop is, lijkt me stug dat ze allemaal al geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:13 schreef Willewa het volgende:
Leuke streamlock zo met al die eindfilmpjes per bewonerHad eerder gemogen
Ik vermoed maar zo dat als bekend is wie gewonnen heeft de streams op zwart gaan.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:14 schreef Thorelf het volgende:
Het zou leuk zijn...iets mee te krijgen van de afterparty..Alles is anders dus dit mss ook 😀
Geen idee, ik kijk pas net. Denk dat het wel van begint tot eind loopt want net na Pootje en Jane kwam Fleur.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat ze vaker dan 1 keer de eindfilmpjes laten zien....Het is al de tweede keer dat Jane erop is, lijkt me stug dat ze allemaal al geweest zijn.
Salar heeft gezegd veel live te gaan. Zowel voor de finale als erna. Wel op Tiktok volgens mij dus dat ga ik zo maar weer even installeren voor de sporadische keren dat ik daar gebruik van moet maken ;pquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat als bekend is wie gewonnen heeft de streams op zwart gaan.
O dat zou kunnen, ik heb geen tiktokquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Salar heeft gezegd veel live te gaan. Zowel voor de finale als erna. Wel op Tiktok volgens mij dus dat ga ik zo maar weer even installeren voor de sporadische keren dat ik daar gebruik van moet maken ;p
Zullen vast meer bewoners ook wel live gaan op de afterparty enz op instagram ook enzo
Ja klopt, had @Thorelf beter ff kunnen quotenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou kunnen, ik heb geen tiktok
Maar ik doelde op de streams, die gaan gelijk dicht dan is het einde oefening
Och das wel klote. Ga je niet terugkijken dan?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:22 schreef zodeju het volgende:
Moet het vanavond ook waarschijnlijk missen.....Hoop dat ik nog wel hier kan lezen hoe het geweest is......
De Streams?? Of je bedoelt de uitzending.....die kan ik wel terug kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Och das wel klote. Ga je niet terugkijken dan?
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat als bekend is wie gewonnen heeft de streams op zwart gaan.
Ja de finale zelfquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
De Streams?? Of je bedoelt de uitzending.....die kan ik wel terug kijken.
Ik bedoelde de streams 😉quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt, had @:Thorelf beter ff kunnen quoten![]()
Idd, na de finale direct de stilte op de streams
Daar heb je gelijk in....want het kan nog alle kanten op.....durf ook nog niks met zekerheid te zeggen wie wint.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja de finale zelfdie mis je toch? Als je eventueel zorgt dat je niks weet is het nog spannend ook ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |