quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...dan ben je toch niet helemaal lekker in den bolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit nou zo'n Gerda of Karen?... en huiver mee
Als eerste mijn huis grote schoonmaak geven😂🤣quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
HELPPPPPPPPPPP what to dooooooo?????????????
één van de weinige redenen dat ik ben blijven kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Hznootje het volgende:
Ergens denk ik dat Mattie toch wel een heel eind komt ook met name om zijn looks.. Het zou niet zo mogen zijn, maar het is denk ik wel de realiteit
En dat is dan weer heel fijn voor jouquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou voor sommigen kan de wereld morgen vergaan geloof ik...Bizar zeg.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is leuk om te zien zo'n jonkie, en eentje mag er wel altijd tussen zitten vind ik.quote:Op vrijdag 4 april 2025 16:41 schreef Hznootje het volgende:
Ergens denk ik dat Mattie toch wel een heel eind komt ook met name om zijn looks.. Het zou niet zo mogen zijn, maar het is denk ik wel de realiteit
hebben warm water hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |