hoe weet je dat van Belgie, waarom duur ze moeten niet zo zeuren ze geven nauwelijk geld uit hahahahquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:02 schreef marky het volgende:
[..]
RTL 5 wil wel maar België is wat lastig. Het is te duur voor RTL 5 alleen.
Salar is echt niet zo serieus daarin volgens mij hoor. Is allemaal met een aardige lach.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar was leuk in zijn seizoen
maar man o man wat is die man zuur geworden
de poll moest wel vals zijn (zijn eigen) want Matti staat bij hem boven aan
Aanname van Tina Nijkamp.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:02 schreef marky het volgende:
[..]
RTL 5 wil wel maar België is wat lastig. Het is te duur voor RTL 5 alleen.
ik denk dat jij je verschrikkelijk vergistquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Salar is echt niet zo serieus daarin volgens mij hoor. Is allemaal met een aardige lach.
het is de hele dag al gezelligquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jordy loopt er stoer bij als de Opper-Geitenbreier
Daar zit hij dan gigantisch naast. Sharice is de eerste.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Jordy denkt dat hij als eerste gaat en dat Sharice de eersteplaats pakt
Oh okee. Maar vraag me dan af of het excuus is om de wilde mensen weer te sussen. Want hoe ik het opvatte was het allemaal echt niet zó serieus. En dat heeft ie daarna zelf ook een aantal keren gezegd; niet zo serieus nemen mensen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat jij je verschrikkelijk vergist
de rant die hij op tiktok en X afstak nadat zijn poll ernaast zat
was wel serieus
hij bood er de volgende dag excuses voor aan
Neej @greysbones @LonesomeFairy en ik waren van Tom vorig jaar bedoel jequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef Ireth het volgende:
Karen (die van Tom van vorig jaar) is de +1 van Salar vanavond!?!?
(Zijn eigen woorden...)
hoeft voor mijn niet, maar een vrouw zou wel eens leuk wezen maar hoop dat Jordy wintquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat sharice de overwinning pakt
Mooie is wel, als man zijnde, Milena ziet er supermooi uit en naturel voor mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |