Ik snap het helemaal! Dit had ik nooit kunnen bedenken 😂quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je het gegoogled hebt weet je ook waarom er hier geen uitleg staat
Ik vond de BB van vorig jaar veel leuker, het volgen kwam er dit jaar niet in.quote:
Nee nog half uurtje dan begint de uitzendingquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:58 schreef Rhosyn het volgende:
Nou daar zitten ze dan de volgende anderhalf uur..
half uur begint de livequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:58 schreef Rhosyn het volgende:
Nou daar zitten ze dan de volgende anderhalf uur..
Was vast geen budget meer voorquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:02 schreef Ireth het volgende:
Arme keanu is zijn shirtje vergeten![]()
[ afbeelding ]
Hey Eric. Zijn altijd wel ergens te vinden op FOK!quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Zo, de laatste BB-uren van 2025. Ik ben al een maand afgehaakt (zowel tv als streams) maar nu toch even terug voor de finale, oud-bewoners en natuurlijk de winnaar, wat nog weleens spannend zou kunnen worden als je naar de polls kijkt.
En even terug voor jullie natuurlijk, voordat ik (de meeste van) jullie weer 9 maanden moet missen.
Salar was leuk in zijn seizoenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Eric. Zijn altijd wel ergens te vinden op FOK!
Ja het is spannend, maar het ziet er naar uit dat toch Jordy gaat winnen, was ook iets wat Salarr vanmiddag nog zei
Maar het is wel kiele kliele
Morgen even kijken tegenover de mediarena staan vast een paar containersquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:05 schreef kater1 het volgende:
Ok, ik wil niet zeuren, maar die paddenstoelen hè, als iemand die morgen bij de vuilcontainer ziet staan hou ik me aanbevolen.
Jolien en Jane zijn beide face forward in de poederdoos gevallenquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dear jesus... ben wel benieuwd hoe awkward de ontmoeting met Jeffrey was... want die is erbij
Ik had even storing, dacht even dat Jolien nog in t huis zat en dit een goede dragqueen act was.quote:
Denk 4 cm dikquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien en Jane zijn beide face forward in de poederdoos gevallen
hoeveel make up denken ze dat ze nodig hebben
ik hoorde het ja want Tom is met zijn zusquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:04 schreef Ireth het volgende:
Karen (die van Tom van vorig jaar) is de +1 van Salar vanavond!?!?
(Zijn eigen woorden...)
erg hequote:Op vrijdag 4 april 2025 20:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik had even storing, dacht even dat Jolien nog in t huis zat en dit een goede dragqueen act was.
Jane ook btw.
ze zou hem van te voren al spreken had ze gezegd om dat te voorkomen juistquote:Op vrijdag 4 april 2025 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dear jesus... ben wel benieuwd hoe awkward de ontmoeting met Jeffrey was... want die is erbij
Om emotioneel van te wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |