Jammer dat ze niet voor dat roze pak koos. Stond een stuk beter.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:16 schreef Ireth het volgende:
Ow ik vind dit pak van Sharice niet zo mooi... zo grijs, ze mag wat mij betreft veel meer knallen en naar de voorgrond treden qua outfit
het is veel glitter allemaalquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:16 schreef Ireth het volgende:
Ow ik vind dit pak van Sharice niet zo mooi... zo grijs, ze mag wat mij betreft veel meer knallen en naar de voorgrond treden qua outfit
Donker haar licht getint, daar valt ze op (vertelde ze)quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:22 schreef kater1 het volgende:
Wat is Jeffrey toch eigenlijk een broekie, als je hem op de SL terugziet. Wat zag Jolien toch in hem...
Mwah, als dat je enige criterium is..quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Donker haar licht getint, daar valt ze op (vertelde ze)
Ja maar toch vind ik het een grijze muis er in....quote:
Ja die!!!quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:19 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet voor dat roze pak koos. Stond een stuk beter.
Tja, en wat krijg je ervan ...quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Donker haar licht getint, daar valt ze op (vertelde ze)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, en wat krijg je ervan ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Een favoriet in het huis...kom je verder meequote:Op vrijdag 4 april 2025 19:22 schreef kater1 het volgende:
Wat is Jeffrey toch eigenlijk een broekie, als je hem op de SL terugziet. Wat zag Jolien toch in hem...
quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, en wat krijg je ervan ...door jolientjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja dat is zo. Toen werd het voor hem leuk maar het werd ook zijn ondergang want omdat hij Jane niet troostte ergens om zakte hij in populariteit want Jane was de queen totdat zij dat niet meer was.quote:Op vrijdag 4 april 2025 19:34 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jane was echt wel zijn redding..Toen werd zijn tijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |