SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als zij online is moet je ook altijd je bord leeg etenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:essenhills is wel dominant ineens. Had ik niet achter haar gezocht!
Stille wateren ditdat.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
kijk maar uit als je haar naam met een e te veel neerzet heb je al problemenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben al mokertje dik. Dat gaat niet goed komen.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als zij online is moet je ook altijd je bord leeg eten
Ik duik gelijk onder!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk maar uit als je haar naam met een e te veel neerzet heb je al problemen
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al mokertje dik. Dat gaat niet goed komen.
* Nizno gooit meetlatquote:
Nee maar dacht wel ooit foto gezien te hebbenquote:
Thanks!quote:
Geloof dat die foto uit 2007 is ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar dacht wel ooit foto gezien te hebben
[..]
Thanks!
duh photoshopquote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar dacht wel ooit foto gezien te hebben
[..]
Je hebt geluk dat ik even heel veel geld aan het uitgeven was!quote:
En daarna heb je die opgegeten en daarom ben je nuquote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat die foto uit 2007 is ofzo.
Van mij en ChipsZak.?
?quote:
Ja, hele nare smaak zat er aanquote:
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat die foto uit 2007 is ofzo.
Van mij en ChipsZak.?
Nou nou.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
duh photoshop
AI
wat niet meer
ow ouderdom kan idd ook
Nee maar op die foto was ik 21 ofzo, en al stevig.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daarna heb je die opgegeten en daarom ben je nu
[..]
?
Mood.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee maar op die foto was ik 21 ofzo, en al stevig.
Nu ben ik oud en heb een dadbod.
Doom.quote:
Domoquote:
Ach Zwab, hoort bij het leven toch.quote:
Ik ben nog in opleiding.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach Zwab, hoort bij het leven toch.
Ik heb geleerd om van mezelf te houden.
Heb je je cijfer voor je tentamen ql terug?quote:
"volgende keer beter"quote:Op donderdag 3 april 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je je cijfer voor je tentamen ql terug?
Oh balenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"volgende keer beter"
Herkansing gaat goedkomen, want de stof zelf is niey zo moeilijk.Ik viel gewoon bijna uit elkaar in die week dus dat hielp niet echt.
Veel succes alvast!quote:Op donderdag 3 april 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"volgende keer beter"
Herkansing gaat goedkomen, want de stof zelf is niey zo moeilijk.Ik viel gewoon bijna uit elkaar in die week dus dat hielp niet echt.
Je mag niet met je fiets komen hierquote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ook even hoi voor degenen die ik hier gisterenavond nog niet gezien had.
(Wat kost hier watermiloen?)
Oh hee Nijntje. Je leeft nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Konijnen doen een winterslaapquote:Op donderdag 3 april 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh hee Nijntje. Je leeft nog.
Waar heb je al die tijd uitgehangen?
quote:Op donderdag 3 april 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh hee Nijntje. Je leeft nog.
Waar heb je al die tijd uitgehangen?
quote:
Soms heb je ff lekker een hete douche nodigquote:
Ik vond het hier niet meer zo leuk en logde gewoon niet meer in en dat wordt voor mij dan al snel een gewoonte, waarbij ik de behoefte om hier te posten niet echt voel. Ik heb het sowieso altijd erg druk, dus dat wordt dan wel weer met wat anders opgevuld. Ik moest af en toe wel aan jullie denken hoorquote:
Ze heeft ook wel eens jarenlang onder de douche gestaan en toen was haar terugkeer ook superquote:Op donderdag 3 april 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms heb je ff lekker een hete douche nodig
Een goed verhaal hoeft niet lang te zijn.quote:
NIJN!quote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Oh voel je alsjeblieft niet geroepen om jezelf tegenover mij te verantwoorden. Is meer dat ik je af en toe miste.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het hier niet meer zo leuk en logde gewoon niet meer in en dat wordt voor mij dan al snel een gewoonte, waarbij ik de behoefte om hier te posten niet echt voel. Ik heb het sowieso altijd erg druk, dus dat wordt dan wel weer met wat anders opgevuld. Ik moest af en toe wel aan jullie denken hoorZoals ook met de geldbiljetjes die me gisteren even terug lieten komen
Welkom thuisquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het probleem met FTP is opgelost dankzij een nerdy maat van me. KPN support heb je geen reet aan.
Kratos: hold my beer.quote:
Niemand voor wie dit relevant moet zijn lijkt me.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:57 schreef UitStraling het volgende:
"Duurdere make-up, sneakers, speelkaarten, streamingsdiensten, grasmaaiers en whiskey door de handelsoorlog"
Nou nou poeh poeh wat erg
Nja het is vast voor iedereen vervelend. Maar voor 'Murica zelf uiteindelijk het vervelendst.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand voor wie dit relevant moet zijn lijkt me.
Ben zelf groot voorstander van meer lokaal kopen waar mogelijk. Minder transport, minder uitstoot, etc.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja het is vast voor iedereen vervelend. Maar voor 'Murica zelf uiteindelijk het vervelendst.
Oh zeker, dat zou beter zijn jaquote:Op donderdag 3 april 2025 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben zelf groot voorstander van meer lokaal kopen waar mogelijk. Minder transport, minder uitstoot, etc.
quote:Op donderdag 3 april 2025 19:11 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik tegen een muur loop ofzo en bij niemand (niet zo zeer hier) kan ik eerlijk zijn over mijn gevoel.
Nou ja, de meeste internationale bedrijven gaan nu gelijk de hand op de knip houden en hiring freezes e.d. invoeren. Daar heb je als werknemer/werkzoekende dan ook last van.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand voor wie dit relevant moet zijn lijkt me.
Zou schappelijker geprijsd moeten zijn, zeker.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zeker, dat zou beter zijn jaMaar niet als ik daar meer voor moet betalen.
Heck, het zou juist goedkoper moeten worden!
Kan er ook nog wel bijquote:Op donderdag 3 april 2025 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste internationale bedrijven gaan nu gelijk de hand op de knip houden en hiring freezes e.d. invoeren. Daar heb je als werknemer/werkzoekende dan ook last van.
Niet heel veel verschil.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kijk nog liever naar de muur dan dat ik Videoland neem denk ik.
Niet helemaal op tijd. Maar is er wel.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach, de bonus was gelukkig op tijd en kunnen ze niet meer afpakken, moet je maar denken
All hail the Flesquote:Op donderdag 3 april 2025 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo en de ETA voor pa en ma is ook gelukt. Prijs de Heer
Dat ga ik deze keer ook doen denk ik. Vorige keer zelf weggegaan omdat ik geen zin had in de onzekerheid en een zelfde baan dichter bij huis vond. Maar deze keer ga ik voor de garden leavequote:Op donderdag 3 april 2025 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal op tijd. Maar is er wel.
Nu lekker blijven zitten waar ik zit totdat ze me eruit kiepen.
deur dicht houden.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik haat het ook zo dat het weekend weer voor de deur staat.
Komt een vrouw bij de dokter, ze zegt: dokter iedereen negeert me.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:11 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik tegen een muur loop ofzo en bij niemand (niet zo zeer hier) kan ik eerlijk zijn over mijn gevoel.
Ja nee sorry ik kan op dit moment even niet lachen om dit soort dingen.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt een vrouw bij de dokter, ze zegt: dokter iedereen negeert me.
Dokter: volgende patiënt!
Dan vertel ik m later nog eens.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nee sorry ik kan op dit moment even niet lachen om dit soort dingen.
Is de VS nou vaak verweven met Europese multinationals?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ga ik deze keer ook doen denk ik. Vorige keer zelf weggegaan omdat ik geen zin had in de onzekerheid en een zelfde baan dichter bij huis vond. Maar deze keer ga ik voor de garden leave![]()
Jazeker, de VS is vaak zelfs één van de grootste afzetmarkten.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is de VS nou vaak verweven met Europese multinationals?
Heb net een grote opdracht afgerond van een bedrijf met Amerikaanse directievoering, hoop dat ze betalen.
En hoop spul dat ze gebruiken Amerikaans.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jazeker, de VS is vaak zelfs één van de grootste afzetmarkten.
Hier is het voor het eerst. Dus moet even kijken hoe het gaat allemaal.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ga ik deze keer ook doen denk ik. Vorige keer zelf weggegaan omdat ik geen zin had in de onzekerheid en een zelfde baan dichter bij huis vond. Maar deze keer ga ik voor de garden leave![]()
Volgens de “kenners” op NWS doen we niets met Amerika. De kippen willen we niet en de Dodge Ram ook niet. Noobs.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jazeker, de VS is vaak zelfs één van de grootste afzetmarkten.
Je werkt bij K3?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik werk ook bij een multinational, al is dat voor 99% van een rijke Belg
Koop lokaal, zo helpen we elkaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Koopt Nederlandsche waar, zoo helpen wij elkaar!
Nee, al is die wel vriendjes met Gert Verhulstquote:
Maar ik wil een macbook en een iphonequote:Op donderdag 3 april 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Koopt Nederlandsche waar, zoo helpen wij elkaar!
Gert is ook wel een baas hè?quote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, al is die wel vriendjes met Gert Verhulst
Pak maar een Tulip en een Philipsquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik wil een macbook en een iphone
Vind het een beetje een engerd gewordenquote:
Nu nog even snel kopenquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene bestaat niet meer en de ander maakt voornamelijk medische apparatuurquote:
Je ziel verkochtquote:Op donderdag 3 april 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of komende vakantie weer in de VS kopen met de kelderende dollarquote:
Aan wie?quote:
Oh, hopen dat het nog wat oplevert danquote:
Alles is afgefikt.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
heeft @:CherryLips zich al gemeld dat ze ok is met die brand bij haar in de buurt?
Defensie wel weer lekker geoefend.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:01 schreef mschol het volgende:
heeft @:CherryLips zich al gemeld dat ze ok is met die brand bij haar in de buurt?
What did you do?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is afgefikt.
Nee merk hier niks van, hoorde alleen de sirenes vanmiddag maar ik woon om de hoek van de kazerne dus die hoor ik elke dag wel.
Ach goed voor de natuur zo'n brandje, kan er weer allemaal nieuw leven ontstaanquote:Op donderdag 3 april 2025 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Defensie wel weer lekker geoefend.
Dan gaat Trump nog harder om zich heen slaan. Je moet toch iemand de schuld geven.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
denk dat dit hele beleid van trump een flinke backfire gaat opleveren
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach goed voor de natuur zo'n brandje, kan er weer allemaal nieuw leven ontstaan
in je moet in mind van de gemiddelde amerikaan kijken, die willen de beste zijnquote:Op donderdag 3 april 2025 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat Trump nog harder om zich heen slaan. Je moet toch iemand de schuld geven.
Gemiddelde Amerikaan wil geen gedoetjes. Ieder jaar paar procentjes meer gaan verdienen en lekker rustig leventje.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
in je moet in mind van de gemiddelde amerikaan kijken, die willen de beste zijn
Eigenlijk zoals elke gewone burger in elk land overal ter wereld. Het probleem zit hem meestal in de downies die het baasje spelen in een landquote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde Amerikaan wil geen gedoetjes. Ieder jaar paar procentjes meer gaan verdienen en lekker rustig leventje.
ik weet er niet alteveel over ben er nooit geweest @ILTVK kan misschien verheldering biedenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemiddelde Amerikaan wil geen gedoetjes. Ieder jaar paar procentjes meer gaan verdienen en lekker rustig leventje.
ja kut voor jequote:Op donderdag 3 april 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene bestaat niet meer en de ander maakt voornamelijk medische apparatuur
Denk ik ook ja. Hij steekt gewoon de hele wereld in de fik, haalt zijn schouders op en dan gaat ie dood.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
Het land heeft 340 miljoen inwoners, iets van 280 miljoen stemgerechtigden en maar iets meer dan de helft daarvan heeft ook daadwerkelijk gestemd (77 mil Trump, 75 mil Biden). Sowieso is dat kiessysteem zo krom als wat met die kieszetels per staat. Maar dat is mij een veel te vermoeiende discussie op de donderdagavond.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:14 schreef Karzai het volgende:
maja hij won ook maar met een marginale marge ze zijn niet allemaal zo gek daar ze hebben alleen een twee partijen systeem dus concessies doe is er niet bij
Trump gaat een dynastie stichten, er komt helemaal geen democraat meer voorlopig.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd wat er hierna komt. Een Democrat die zegt "Zo en nu gaan we weer normaal doen" en alles terugdraait of nog meer van die onzin.
Over het algemeen zijn het gewoon hele vriendelijke mensen, soms misschien iets te gemaakt vriendelijk maar dat is gewoon onderdeel van de cultuur. Verder eigenlijk nooit problemen mee gehad, niet veel meer of minder dan dat ik hier in Europa heb met mensen, je hebt overal goede en slechte tussen zitten.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet er niet alteveel over ben er nooit geweest @:ILTVK kan misschien verheldering bieden
En van degenen die op hem gestemd hebben, had een groot deel denk ik geen idee waar ze precies op stemden. Behalve THEY TOOK OUR JOBSquote:Op donderdag 3 april 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het land heeft 340 miljoen inwoners, iets van 280 miljoen stemgerechtigden en maar iets meer dan de helft daarvan heeft ook daadwerkelijk gestemd (77 mil Trump, 75 mil Biden). Sowieso is dat kiessysteem zo krom als wat met die kieszetels per staat. Maar dat is mij een veel te vermoeiende discussie op de donderdagavond.
Niemand leert ooit iets van iets.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
quote:The Tariff Act of 1930, commonly known as the Smoot–Hawley Tariff Act, was a highly protectionist trade measure that was signed into law in the United States by President Herbert Hoover on June 17, 1930. Named after its chief congressional sponsors, Senator Reed Smoot and Representative Willis C. Hawley, the act significantly raised tariffs on over 20,000 imported goods in an effort to shield American industries from foreign competition during the onset of the Great Depression, which began in 1929.[1] The act was a major factor in the reduction of American imports and exports by 67% during the Depression.
https://en.wikipedia.org/wiki/Smoot%E2%80%93Hawley_Tariff_Actquote:Many of America's trading partners retaliated with tariffs of their own, leading to a sharp decline in global trade. U.S. exports plummeted, worsening the depression rather than alleviating it. Economists and historians widely regard the act as a policy misstep that deepened the global economic crisis of the 1930s.
Waarschijnlijk zelfs niet eens zo diep maar gewoon meer van 'ik stem wel gewoon conservatief, dat deden mijn vader en opa ook', of mensen die eigenlijk niet conservatief willen stemmen maar de democraat niks vonden en daarom maar wat gestemd hebben om gebruik te maken van hun stemrechtquote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En van degenen die op hem gestemd hebben, had een groot deel denk ik geen idee waar ze precies op stemden. Behalve THEY TOOK OUR JOBS
Zin in.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand leert ooit iets van iets.
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Smoot%E2%80%93Hawley_Tariff_Act
Of geen zin hebben om op een vrouw te stemmen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs niet eens zo diep maar gewoon meer van 'ik stem wel gewoon conservatief, dat deden mijn vader en opa ook', of mensen die eigenlijk niet conservatief willen stemmen maar de democraat niks vonden en daarom maar wat gestemd hebben om gebruik te maken van hun stemrecht
'kga nie op een zwart wief stemmen.'quote:Op donderdag 3 april 2025 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfs niet eens zo diep maar gewoon meer van 'ik stem wel gewoon conservatief, dat deden mijn vader en opa ook', of mensen die eigenlijk niet conservatief willen stemmen maar de democraat niks vonden en daarom maar wat gestemd hebben om gebruik te maken van hun stemrecht
Kijken of ze ook nog een keer een drooglegging kunnen proberenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand leert ooit iets van iets.
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Smoot%E2%80%93Hawley_Tariff_Act
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of geen zin hebben om op een vrouw te stemmen.
Of dat ja, denk dat het gros van de stemmen of zo'n soort manier is gedaan en slecht een klein percentage op Donnie heeft gestemd vanwege hem. Helaas voor hen zitten ze nu wel met hem opgescheeptquote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'kga nie op een zwart wief stemmen.'
o ja, ze had ook wel echt bijna alles tegen.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat er op lijken dat ze al hun bourbon zelf op mogen drinken nu.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of ze ook nog een keer een drooglegging kunnen proberen
Ja gewoon ALLEMAAL KOPPEDICHT en doen wat de Partij zegt.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:28 schreef Karzai het volgende:
die chinezen doen het een stuk beter wat dat betreft
camera op elke hoek van de straat en doen wat de partij zegtquote:Op donderdag 3 april 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon ALLEMAAL KOPPEDICHT en doen wat de Partij zegt.
Op zich best een prestatie, een elektrische auto binnen een paar maanden van linkse ecomobiel tot ultraconservatieve bolide. Straks wordt je als je in een elektrische auto niet meer uitgemaakt voor woke maar voor naziquote:Op donderdag 3 april 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat er op lijken dat ze al hun bourbon zelf op mogen drinken nu.
Iedereen verplicht een Tesla kopen want buiten de VS koopt ook niemand die meer.
Ja dat ordnung muss sein heeft in het verleden ook altijd goed gewerktquote:Op donderdag 3 april 2025 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon ALLEMAAL KOPPEDICHT en doen wat de Partij zegt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of geen zin hebben om op een vrouw te stemmen.
Er zullen best mensen geweest zijn die zoiets dachten, maar ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat dit niet de doorslaggevende reden was. Mensen waren ontevreden over stijgende kosten, en de democraten kwamen bij normies vooral over als onoprecht en een aanpak van "vaag lullen over bepaalde maatregelen maar in de praktijk weinig doen en de status quo behouden"quote:Op donderdag 3 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nu hebben ze vaag gelul met nog vagere maatregelenquote:Op donderdag 3 april 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Er zullen best mensen geweest zijn die zoiets dachten, maar ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken dat dit niet de doorslaggevende reden was. Mensen waren ontevreden over stijgende kosten, en de democraten kwamen bij normies vooral over als onoprecht en een aanpak van "vaag lullen over bepaalde maatregelen maar in de praktijk weinig doen en de status quo behouden"
Moet ook gebeuren hequote:In de buurt van Ede woedt een grote
natuurbrand.Flinke stukken heide ten
noordoosten van de stad staan in brand.
Door de harde wind verspreidt het vuur
zich snel,wat het blussen bemoeilijkt.
Oorzaak van de brand is een oefening
van Defensie.
De brandweer moet zich door de telkens
wisselende windrichting vaak naar een
andere plek verplaatsen.Behalve uit Ede
zijn ook brandweerlieden uit Arnhem en
Wageningen opgeroepen.
De veiligheidsregio roept mensen op zo
veel mogelijk uit de rook te blijven en
ramen en deuren gesloten te houden.Ook
wordt mensen verzocht het gebied te
verlaten.Ede zelf wordt niet bedreigd.
En waarom doe je dat?quote:Op donderdag 3 april 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een legeroefening is de hei in brand gevlogen.
Die kutrussenquote:
Je bent er weerquote:
Sinds wanneer is Ger een Rus?quote:
Werkt zij stiekem bij defensiequote:
quote:
Defensie geïnfiltreerdquote:
Leiden iedereen af met hun schattigheid, gaan dan gapen zodat iedereen ook duf gaat zitten gapen, en slaan dan toequote:
Trained Caviassassins.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leiden iedereen af met hun schattigheid, gaan dan gapen zodat iedereen ook duf gaat zitten gapen, en slaan dan toe!
Ik denk dat die daar erg mee in hun ssass zijnquote:
Dodelijke wapensquote:Op donderdag 3 april 2025 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat die daar erg mee in hun ssass zijn
En ik dacht altijd dat pinguïns onze ondergang zouden wordenquote:
MKquote:
Dat zijn geleide raketten.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ik dacht altijd dat pinguïns onze ondergang zouden worden
Heeft ze vanmiddag een verkenningspatrouille met vlammenwerpertjes op pad gestuurd?quote:
Niet te dicht op elkaar want dan heb je hele kleine vuurballetjes.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft ze vanmiddag een verkenningspatrouille met vlammenwerpertjes op pad gestuurd?
Is er iets?quote:
Vooral gevaarlijk met die langharigequote:Op donderdag 3 april 2025 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet te dicht op elkaar want dan heb je hele kleine vuurballetjes.
WHIEEEEEEEP WHIEEEEEEEP WHIEEEEEEEEEEPquote:
Ik wilde ze vuur laten spugen maar hoe ik het ook formuleer, de Adobe AI steekt ze in brand.quote:Op donderdag 3 april 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leiden iedereen af met hun schattigheid, gaan dan gapen zodat iedereen ook duf gaat zitten gapen, en slaan dan toe!
Eerste prompt in photoshopquote:Op donderdag 3 april 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde ze vuur laten spugen maar hoe ik het ook formuleer, de Adobe AI steekt ze in brand.
[ afbeelding ]
Cavinferno.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde ze vuur laten spugen maar hoe ik het ook formuleer, de Adobe AI steekt ze in brand.
[ afbeelding ]
Ik kreeg er ook een paar waarbij het vuur achter ze was, of dat ze een soort van vuurballen in hun handjes leken te hebben. Maar zelfs bij deze komt hij niet echt uit z'n mondje.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerste prompt in photoshop
[ afbeelding ]
Oh, denk dat ik mijn sequoia groeisetje maar ga annulerenquote:Thank you for your order
Netherlands requires that all plant material be inspected by USDA and travel through customs accompanied by a Phytosanitary Certificate. The cost of this procedure is an additional $75.00, and the cost covers all plant material in the order. Once paid, we contact USDA on your behalf to schedule an appointment for your plant materials inspection. Our next USDA appointment is scheduled for the end of this month.
Furthermore, here is the additional shipping cost for your order USPS First Class Mail Intl: $31.38
Ja je komt op een gevaarlijk moment binnenvallenquote:
Deze heeft gewoon een opgevoerde bunsenbranderquote:Op donderdag 3 april 2025 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook een paar waarbij het vuur achter ze was, of dat ze een soort van vuurballen in hun handjes leken te hebben. Maar zelfs bij deze komt hij niet echt uit z'n mondje.
Ik zie hetquote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je komt op een gevaarlijk moment binnenvallen
Zo dan he.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, denk dat ik mijn sequoia groeisetje maar ga annuleren
Hij houdt die vuurwerper wel heel nonchalant vast zoquote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze heeft gewoon een opgevoerde bunsenbrander
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, denk dat ik mijn sequoia groeisetje maar ga annuleren
Nice. Hoe ziet een prompt van jou er uit dan? Want ik gaf op en probeerde vlammenwerpers, maar toen hielde ze geweren vast en waren er random wat vuurballetjes in de lucht die niets te maken hadden met de cavia's of de wapens.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze heeft gewoon een opgevoerde bunsenbrander
[ afbeelding ]
Ja precies besteld bij het braafste jongetje van de klasquote:Op donderdag 3 april 2025 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo dan he.
That's a tall order. hihaho.![]()
sit is de werkelijke reden van se natuurbrand bij Edequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
https://www.onszaden.nl/sequoia-sempervirensquote:Op donderdag 3 april 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja precies besteld bij het braafste jongetje van de klas
Vuurspuwende cavia's?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Hoe ziet een prompt van jou er uit dan? Want ik gaf op en probeerde vlammenwerpers, maar toen hielde ze geweren vast en waren er random wat vuurballetjes in de lucht die niets te maken hadden met de cavia's of de wapens.
Dit was letterlijk 'guinea pig flamethrower'quote:Op donderdag 3 april 2025 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Hoe ziet een prompt van jou er uit dan? Want ik gaf op en probeerde vlammenwerpers, maar toen hielde ze geweren vast en waren er random wat vuurballetjes in de lucht die niets te maken hadden met de cavia's of de wapens.
Het is oneerlijk. Ik begon simpel, werd steeds specifieker, en meh meh meh.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was letterlijk 'guinea pig flamethrower'
Oh, dat is een stuk voordeligerquote:Op donderdag 3 april 2025 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://www.onszaden.nl/sequoia-sempervirens
Dat is wel vaker met die ai beelden, soms is het 3x klikken en je hebt precies wat je hebt, en de andere keer ben je uren bezig en heb je alsnog eigenlijk net niksquote:Op donderdag 3 april 2025 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is oneerlijk. Ik begon simpel, werd steeds specifieker, en meh meh meh.
"Met een beetje geduld lukt het echt om zaadjes te kwieken, mijne mammoetboom is all 10cm lang en heeft vol blaadjes vergeet niet kunstmest te toevegen voor een gezonde boompje!"quote:
Bedankt voor uw bestelling! Hieronder kunt u zien wat u besteld heeft en welke gegevens u heeft ingevuld.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Met een beetje geduld lukt het echt om zaadjes te kwieken, mijne mammoetboom is all 10cm lang en heeft vol blaadjes vergeet niet kunstmest te toevegen voor een gezonde boompje!"
Jaap en de bonenstaak.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bestelling! Hieronder kunt u zien wat u besteld heeft en welke gegevens u heeft ingevuld.
Kustmammoetboom (Sequoia sempervirens) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Mammoetboom (Sequoiadendron giganteum) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Grote plannenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bestelling! Hieronder kunt u zien wat u besteld heeft en welke gegevens u heeft ingevuld.
Kustmammoetboom (Sequoia sempervirens) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Mammoetboom (Sequoiadendron giganteum) 1 ¤ 4,00 ¤ 4,00
Voor minder doen we het nietquote:
Ik wil nog altijd eens een baobab groeien, en dan als bonsai houden of zo.quote:
Ben benieuwd hoe dat kiemen bij de sequoia's gaat, zijn in het wild hele moeilijke zaden, die kiemen alleen maar na een bosbrand als de zaden genoeg zijn uitgedroogd door het vuurquote:Op donderdag 3 april 2025 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil nog altijd eens een baobab groeien, en dan als bonsai houden of zo.
[ afbeelding ]
https://www.onszaden.nl/Adansonia-grandidieri
Ik heb het een keer eerder geprobeerd, maar toen heb ik het kiemen een beetje verpest. Ze kwamen wel uit maar gingen vrijwel meteen dood. Denk dat ze te vochtig bleven of zo.
Dus bij Ede staan straks allemaal sequoia's?quote:Op donderdag 3 april 2025 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat kiemen bij de sequoia's gaat, zijn in het wild hele moeilijke zaden, die kiemen alleen maar na een bosbrand als de zaden genoeg zijn uitgedroogd door het vuur
Oeh, dan kunnen we dat straks het CherryLips Sequoia National Park noemenquote:Op donderdag 3 april 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus bij Ede staan straks allemaal sequoia's?
Dat die hier niet heel de tijd hoeft te vechten tegen weerextremen en daarom helemaal losgaatquote:Op donderdag 3 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Er staan een aantal sequoia's in Nederland, in botanische tuinen en arboretums. Was wel grappig geweest als het een invasieve soort was gebleken. Ineens overal kneiterhoge bomen.
755 stuks,quote:Op donderdag 3 april 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
Er staan een aantal sequoia's in Nederland, in botanische tuinen en arboretums. Was wel grappig geweest als het een invasieve soort was gebleken. Ineens overal kneiterhoge bomen.
Oeh tofquote:Op donderdag 3 april 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus bij Ede staan straks allemaal sequoia's?
Duurt wel een tijdje voordat dat een beetje groeitquote:Op donderdag 3 april 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
https://www.monumentaltre(...)40_brandweerkazerne/
Ik sta op de foto voor die boom. Ben klein daarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:10 schreef Koen66 het volgende:
Grootste Sequoia in de USA is 3x zo hoog
Ja, maar die is ook meteen iets van 800 jaar oud oid. Dat zijn ze hier nog lang niet.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:10 schreef Koen66 het volgende:
Grootste Sequoia in de USA is 3x zo hoog
ik heb dat gedeelte net gemist, jammer welquote:Op donderdag 3 april 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta op de foto voor die boom. Ben klein daar
true truequote:Op donderdag 3 april 2025 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar die is ook meteen iets van 800 jaar oud oid. Dat zijn ze hier nog lang niet.
Die dingen zijn gewoon niet goed op de foto vast te leggen, je hebt pas door hoe gigantisch groot die zijn als je er naast staatquote:Op donderdag 3 april 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta op de foto voor die boom. Ben klein daar
mevr Koen kan uberhaupt geen visum meer aanvragenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu is de VS gecanceld, dus gaan we daar niet meer heen.
Ik mag er niet meer heen. Maar vind het niet zo heel erg, scheelt me al dat semi-verplichte familiebezoekquote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Als Duitsland zijn zin krijgt en Netanyahu op laat pakken komt de VS vanzelf naar Nederlandquote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
Hier is een Foqueville lintje voor deze zeldzame prestatiequote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
ik deed een multiquote dat is een zeldzaamheid
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is een Foqueville lintje voor deze zeldzame prestatie![]()
[ afbeelding ]
Te negatief uitgelaten over Musk?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer heen. Maar vind het niet zo heel erg, scheelt me al dat semi-verplichte familiebezoek![]()
dat zou toch wel zwaar kansloos zijn als die opgepakt wordtquote:Op donderdag 3 april 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Duitsland zijn zin krijgt en Netanyahu op laat pakken komt de VS vanzelf naar Nederland
Ben je lid geworden van IS?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer heen. Maar vind het niet zo heel erg, scheelt me al dat semi-verplichte familiebezoek![]()
Kansloos? Nee.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou toch wel zwaar kansloos zijn als die opgepakt wordt
Dan kan je toch nog steeds gewoon een visum aanvragen?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb op Cuba in de zon gelegen, en nu ben ik een terrorist.
Ja, dan moet ik weer door die hele visamolen. Dat was de vorige keer al zo'n enorm gekut, dat ik de zin nog niet heb gevonden om het nog eens te doenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kan je toch nog steeds gewoon een visum aanvragen?
Nemen ze Den Haag en omstreken in en dan piepklaag je de hele wereld bij elkaar.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kansloos? Nee.
Wel heel erg popcornwaardig.
Hopen dat Faber hier wel voor tekentquote:Op donderdag 3 april 2025 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is een Foqueville lintje voor deze zeldzame prestatie![]()
[ afbeelding ]
Ook popcornwaardig voor onsquote:Op donderdag 3 april 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nemen ze Den Haag en omstreken in en dan piepklaag je de hele wereld bij elkaar.
Rendement van zijn airco is wel ineens een stuk minder met raket door de voorgevelquote:Op donderdag 3 april 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nemen ze Den Haag en omstreken in en dan piepklaag je de hele wereld bij elkaar.
ummmmquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het wel, Koen is geen linkse hippie volgens mij.
En de verwarming van de buren levert ook niks meer op zonder buurhuizenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rendement van zijn airco is wel ineens een stuk minder met raket door de voorgevel
Moet m'n buurman harder stoken in z'n sauna straks.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En de verwarming van de buren levert ook niks meer op zonder buurhuizen
Wat is die resterende 20%?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben 80% Nederlands, dus ik verdien automatisch een lintje.
Zetten we een petitie op.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het Ethiopisch is mail ik NU nog Marjolein Faber.
Dat 20% van hem naar zijn eigen land moetquote:
Mogen we dan stemmen over welk deel?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat 20% van hem naar zijn eigen land moet
Dacht dat Vikings stoer waren en nooit klaagden?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denemarken is te hoog om gewoon ruis te zijn, dus ik heb als bonus ook nog Vikingbloed.
Welk deel van je komt uit Paramaribo? Is dat je uitstelgedrag?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denemarken is te hoog om gewoon ruis te zijn, dus ik heb als bonus ook nog Vikingbloed.
Paramaribo valt ook een tikje uit de toon in dit lijstjequote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk deel van je komt uit Paramaribo? Is dat je uitstelgedrag?
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Hoi ik ben Nattekat maar in de echte wereld heet ik Negerlul"quote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk hetquote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
slavenhandelarenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk het
Maar er wonen ook nog zat nakomelingen van kolonisten, denk dat het die groep is
Daarom is die dus nat, heel de tijd het water in springen in de hoop dat het gefrituurde kip is ipv koraalrifquote:
Hij komt het dorp plunderen, maar nog even kijken wanneer die er zin in heeft, het is nu het weer er niet voor, misschien morgenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt niet als een recipe for success, een viking die niet van aanpakken weet
Nattekiep.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is die dus nat, heel de tijd het water in springen in de hoop dat het gefrituurde kip is ipv koraalrif
NatteKwattaquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Al staat in de beschrijving wel Afro-Caribbonen.
Nou, daar gaat m'n lintje van Faber
Moet ie wel eerst z'n boot nog opblazen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij komt het dorp plunderen, maar nog even kijken wanneer die er zin in heeft, het is nu het weer er niet voor, misschien morgen
Topickillquote:Op donderdag 3 april 2025 22:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ie wel eerst z'n boot nog opblazen.
[ afbeelding ]
nee hoor, oppakken, neergooien, met een shovel eroverheen, inclusief dienstauto, zand eroverquote:Op donderdag 3 april 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou toch wel zwaar kansloos zijn als die opgepakt wordt
zonde van de moeite, gewoon laten lopen en achter een erdogan of Xi aan gaan ofzoquote:Op donderdag 3 april 2025 23:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, oppakken, neergooien, met een shovel eroverheen, inclusief dienstauto, zand erover
Waar komt surinaams nou weer vandaanquote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slavenhouderquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk het
Maar er wonen ook nog zat nakomelingen van kolonisten, denk dat het die groep is
Hey Bradquote:Op donderdag 3 april 2025 20:43 schreef Grotetijd het volgende:
Wow RockNijntje, dát is lang geleden dat ik die naam gezien heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |