SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Als zij online is moet je ook altijd je bord leeg etenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:essenhills is wel dominant ineens. Had ik niet achter haar gezocht!
Stille wateren ditdat.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
kijk maar uit als je haar naam met een e te veel neerzet heb je al problemenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben al mokertje dik. Dat gaat niet goed komen.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als zij online is moet je ook altijd je bord leeg eten
Ik duik gelijk onder!quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk maar uit als je haar naam met een e te veel neerzet heb je al problemen
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 3 april 2025 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben al mokertje dik. Dat gaat niet goed komen.
* Nizno gooit meetlatquote:
Nee maar dacht wel ooit foto gezien te hebbenquote:
Thanks!quote:
Geloof dat die foto uit 2007 is ofzo.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar dacht wel ooit foto gezien te hebben
[..]
Thanks!
duh photoshopquote:Op donderdag 3 april 2025 16:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee maar dacht wel ooit foto gezien te hebben
[..]
Je hebt geluk dat ik even heel veel geld aan het uitgeven was!quote:
En daarna heb je die opgegeten en daarom ben je nuquote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat die foto uit 2007 is ofzo.
Van mij en ChipsZak.?
?quote:
Ja, hele nare smaak zat er aanquote:
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat die foto uit 2007 is ofzo.
Van mij en ChipsZak.?
Nou nou.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
duh photoshop
AI
wat niet meer
ow ouderdom kan idd ook
Nee maar op die foto was ik 21 ofzo, en al stevig.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daarna heb je die opgegeten en daarom ben je nu
[..]
?
Mood.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee maar op die foto was ik 21 ofzo, en al stevig.
Nu ben ik oud en heb een dadbod.
Doom.quote:
Domoquote:
Ach Zwab, hoort bij het leven toch.quote:
Ik ben nog in opleiding.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach Zwab, hoort bij het leven toch.
Ik heb geleerd om van mezelf te houden.
Heb je je cijfer voor je tentamen ql terug?quote:
"volgende keer beter"quote:Op donderdag 3 april 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je je cijfer voor je tentamen ql terug?
Oh balenquote:Op donderdag 3 april 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"volgende keer beter"
Herkansing gaat goedkomen, want de stof zelf is niey zo moeilijk.Ik viel gewoon bijna uit elkaar in die week dus dat hielp niet echt.
Veel succes alvast!quote:Op donderdag 3 april 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"volgende keer beter"
Herkansing gaat goedkomen, want de stof zelf is niey zo moeilijk.Ik viel gewoon bijna uit elkaar in die week dus dat hielp niet echt.
Je mag niet met je fiets komen hierquote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ook even hoi voor degenen die ik hier gisterenavond nog niet gezien had.
(Wat kost hier watermiloen?)
Oh hee Nijntje. Je leeft nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Konijnen doen een winterslaapquote:Op donderdag 3 april 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh hee Nijntje. Je leeft nog.
Waar heb je al die tijd uitgehangen?
quote:Op donderdag 3 april 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh hee Nijntje. Je leeft nog.
Waar heb je al die tijd uitgehangen?
quote:
Soms heb je ff lekker een hete douche nodigquote:
Ik vond het hier niet meer zo leuk en logde gewoon niet meer in en dat wordt voor mij dan al snel een gewoonte, waarbij ik de behoefte om hier te posten niet echt voel. Ik heb het sowieso altijd erg druk, dus dat wordt dan wel weer met wat anders opgevuld. Ik moest af en toe wel aan jullie denken hoorquote:
Ze heeft ook wel eens jarenlang onder de douche gestaan en toen was haar terugkeer ook superquote:Op donderdag 3 april 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms heb je ff lekker een hete douche nodig
Een goed verhaal hoeft niet lang te zijn.quote:
NIJN!quote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Oh voel je alsjeblieft niet geroepen om jezelf tegenover mij te verantwoorden. Is meer dat ik je af en toe miste.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het hier niet meer zo leuk en logde gewoon niet meer in en dat wordt voor mij dan al snel een gewoonte, waarbij ik de behoefte om hier te posten niet echt voel. Ik heb het sowieso altijd erg druk, dus dat wordt dan wel weer met wat anders opgevuld. Ik moest af en toe wel aan jullie denken hoorZoals ook met de geldbiljetjes die me gisteren even terug lieten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |