Je mag niet met je fiets komen hierquote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ook even hoi voor degenen die ik hier gisterenavond nog niet gezien had.
(Wat kost hier watermiloen?)
Oh hee Nijntje. Je leeft nog.quote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Konijnen doen een winterslaapquote:Op donderdag 3 april 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh hee Nijntje. Je leeft nog.
Waar heb je al die tijd uitgehangen?
quote:Op donderdag 3 april 2025 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh hee Nijntje. Je leeft nog.
Waar heb je al die tijd uitgehangen?
quote:
Soms heb je ff lekker een hete douche nodigquote:
Ik vond het hier niet meer zo leuk en logde gewoon niet meer in en dat wordt voor mij dan al snel een gewoonte, waarbij ik de behoefte om hier te posten niet echt voel. Ik heb het sowieso altijd erg druk, dus dat wordt dan wel weer met wat anders opgevuld. Ik moest af en toe wel aan jullie denken hoorquote:
Ze heeft ook wel eens jarenlang onder de douche gestaan en toen was haar terugkeer ook superquote:Op donderdag 3 april 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms heb je ff lekker een hete douche nodig
Een goed verhaal hoeft niet lang te zijn.quote:
NIJN!quote:Op donderdag 3 april 2025 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
Oh voel je alsjeblieft niet geroepen om jezelf tegenover mij te verantwoorden. Is meer dat ik je af en toe miste.quote:Op donderdag 3 april 2025 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond het hier niet meer zo leuk en logde gewoon niet meer in en dat wordt voor mij dan al snel een gewoonte, waarbij ik de behoefte om hier te posten niet echt voel. Ik heb het sowieso altijd erg druk, dus dat wordt dan wel weer met wat anders opgevuld. Ik moest af en toe wel aan jullie denken hoorZoals ook met de geldbiljetjes die me gisteren even terug lieten komen
Welkom thuisquote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het probleem met FTP is opgelost dankzij een nerdy maat van me. KPN support heb je geen reet aan.
Kratos: hold my beer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |